Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Mum, flesvoeding mag je wel opwarmen in de magnetron. Wel moet je oppassen dat het niet te heet wordt.
    Wij gebruiken altijd wel gekookt water voor de flesvoeding. Dit even af laten koelen en dan voeding erdoor. Voor 's nachts kun je ook water in de koelkast zetten en dit opwarmen in de magnetron. Officieel mag je wel gewoon kraanwater gebruiken maar ivm kalk enzo koken we 't vaak wel.

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: okeej thanx :D maar als je probeerd te voeden op verzoek of je kleintje wakker wordt voor de voeding en dat gekookte water moet nog afkoelen dan moet je je kleintje laten wachten (al dan niet huilend) omdat de voeding te warm is...

3. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @mecha
    Jemig jij was er ook nog laat bij. Hahaha.
    Wat tof dat ej je kindje gevoeld hebt, super zeg.. geniet er lekker van!!!
    Ja, wat een verhaal he.. hahaha.. ik begon om half 11 en was om half 12/12 uur klaar.
    Zo veel werd er geklets in de 1,5 dag dat ik er niet geweest ben.

@red
    Hoooiii… ja je werd heel erg gemist..
    Wauw, ook al zo’n sterk baby’tje.. leuk zeg, is dat nu weer heel anders?? Inplaats van dat je in het huis bent van je client, ben je in het ziekenhuis.. toch.!!

@ borstvoeding
    Aahhhh. Dus je kan het invriezen… kijk.. en dan opwarmen???

@juffie
    Goedemorgen juffieee
    Hehehe.. waar miss etam allemaal wel niet goed voor is… ik weet niet of ik daar heen ga,. Vind de meeste kleren een beetje truttig.. ja weet niet..(niet lullig bedoelt hoor, voor de meiden die daar wel kleren kopen) .. onthoud goed dames, dat zeg ik nu, wie weet ga ik als ik zwanger ben ook gewoon naar de miss Etam.

@sammie
    Auuuwwwwwwwwww….. dat heeft die van ons gelukkig niet gedaan!!!

@kim
    Je bent nu al een multifuctionele moedere..hahaha.. bewijst weer dat vrouwen, meer dingen teglijk kunnen..haha..

@bos
    Hahahah ja.. sorry.. sob :p..gehehehe.. slechte eigenschap.. maar MIK kllinkt zo leuk..hahaha..
    Zo heet mijn ex pim, ik noemde hem altijd MIP..hahaha.. vreselijk natuurlijk..haha.. maar van mij pikte hij dat…geheh.. nu is het nog steeds.. hoiii mippel..hahaha.. Mikkel klinkt overings ook erg leuk!! Haha..

@mum
    Gefeliciteerd met je verjaardaggg!!!!!! Hele fijne dag en geniet er lekker van!

Aaarrggghhh.. zitten er weer 2 vlooien o pmijn arm.. ik word knetter… ik ehb alles ondergespoten, katten zijn al 2dagen niet in huis gweest.. waar komen die kut beesst en vandaan.. ik heb echt allees ondergespoten….
    Hoe gaan die beesten nog meer dood????

4. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    ieeeeeee, hij zat op me pyjama broek...miss houd die ze vast!!
    ik ga naar boven en kmo niet meer benede..

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Matta: Thanx :D balen zeg van die vlooien... k zou helaas niet weten wat je er nog meer aan kunt doen...

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Matta: Misschien kan je zo'n bestrijder bellen...

ik ga ff bellen voor tv :p

7. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

waah kei leuk.. morgen gaan we t bos in met de paarden.. kei leuk.. heb ik echt zin in :D

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Mum, 'k zou dan gewoon 's morgens water koken en dat in een afgesloten kan in de koelkast bewaren. Weet even niet hoelang dat goed blijft maar dan kun je 't gewoon in magnetron opwarmen.

Maarre ik moet me nu haasten, ff optutten enzo ;)

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Ow wat gaaf :D je maakt me jaloers :p

10. gaby1986

mum: zal aan je denken dan okeej..
    ik vind paardrijden zooooo leuk.. maar heb nooit les gehad ofzo.. want als ik dat wou (vroeger dan he) wouden mijn zussen dat ook en dat werd dan te duur voor mijn ouders..

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    is er nog iemand met nesteldrang die zich geroepen voelt mijn badkamer schoon te maken...:D

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: haha okeej :D jammer dat je nooit les hebt gehad, misschien nu nog een idee :p

@ Bos: haha nee sorry...

13. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    goeiemorgen

mum gefeliciteerd met je verjaardag!

gaby paardrijden leuk! gaat je vriend ook mee?

red werkse. wat een kleintje trouwens maar gelukkig gaat alles goed.

hmmm hier ook nog niet echt plannen. heb vanacht bijna niet geslapen dus ben nu ook nog best moe. zal wel weer zo'n luie dag worden.....

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: Thanx... :D

15. gaby1986

mum: ik kan het wel hoor.. gewoon omdat ik het zo leuk vind..

en nee joey gaat niet mee..

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Pffff bel weer met een 0900 nummer, het enige wat ik te horen krijg is: een ongenblik geduld alstublieft.... :(

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Okeej :D je hebt het jezelf geleerd :p

18. gaby1986

zo ik ben er weer vandoor..

fijne dag allemaal..

(voor het geval er iemand gaat bevallen..--> succes)

19. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @gaby
    veeel plezier!!!!! paardrijden is super.. ik heb7 jaar paardgereden.. ben gestopt omdat me verzorgpony ging verhuizen :(...
    Wij willen graag een boerderijtje met weiland, dan kan ik mijn eigen paard..hihi.. mijn lief wil graag een belg..hihi..

@Mum
    altijd hetzelfde..hahaha..
    nou ik zit veilig boven op de slaapkamer, daar komt geen kat!
    miss straks toch maar even naar de jumper, en nog wat spul kopen...die beesten zullen dooodd..!!!!

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Matta: Wij willen ook zo'n boerderijtje :p allees krijg ik mijn vriend niet meer op een paard denk ik zo... heeft ie 1 keer gedaan maar ik mocht het paard niet loslaten om een foto te maken hahahaha....

Nou binnen 48 uur hebben we weer televisie als het goed is...
    leuk joh zoiets regelen op je verjaardag... Mevrouw, wat is uw geboortedatum? 13-08...... ow u bent jarig vandaag? gefelicteerd hahaha

hij begon al heel blij: Ow we hebben een nieuwe klant dus Jeeeejj..... ik had echt zoiets van: ja... okeejjjj dus ik vraag nog heel lollig: Ben ik nu door voor de koelkast?? hahaha blije vent...

Deel Deze Pagina