@ Matta: Ja in sommige dozen wel maar ook heel veel boekjes, reclame enzo... maar daar zitten ook nog vaak leuke kortingsbonnen bij..
@mum.. Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Mijn zus met haar vriend komt bij ons thuis oppassen..dus hoef ik ook niet met haar te reizen.. Ze is ook al 2 keer bij mijn ouders geweest.. Verder nog niet haha.. @matta Ja lief he die lipjes haha..
@ Matta Ik heb alleen die van babydump gehaald, daar zaten erg leuke dingen in Zooooo ik heb net weer een uurtje geschuurd, begint nu op te schieten... denk dat ie vandaag of morgenochtend helemaal af is.. Ik heb hem nu van de hondjes afgehaald en op de grond gelegd bij bepaalde stukjes kon ik er niet goed bij.. Vraag 2 is hoe hij weer op de hondjes komt... (buurman even lief aankijken..) Ik heb net lekker zitten lunchen. Een mango erg jammie, moest op want hij lag te verpieteren dan vind ik zonde.. Koop ik lekker fruit eet mn mannetje het niet op... Eigenlijk mag ik geen zoet fruit maja, boeie!!! Speedy Gonzalos (beebje) zal dus zo wel wakker worden... jumpjumpkickkick.. Wat zijn jullie allemaal aan het doen? trouwens waren er geen vrijwilligers om te komen schuren bij mij!?! Ik had toch "vrijwilligers" aangewezen
@ Mariss: Thanx ow je bent het al een klein beetje gewend dan om haar achter te laten... Iemand zin om mee te gaan shoppen?? ga mezelf maar even verwennen...
@ Mumtobe Normaal ben ik "in" om te shoppen, alleen we hebben deze maand 1900 euro uitgegeven aan dingen die we niet nodig hadden Kortom mn man zegt: stop met shoppen of hier met die pinpas
Nouja het had erger kunnen zijn.. Ik heb 2 kipling verzorgingstassen nieuw gekregen van de buurmeid, al had ik die van bellebeau genomen had het ons nog weer 300 gekost
@mum Jaaa ik wil mee shoppen alleen we wonen niet dicht bijelkaar Ja een dag heb ik niet zo'n moeite mee, maar ik kan haar geen weekend missen nog
heb ff wat in de tuin gedaan hier. ff vegen. hangmat opgeruimd. denk dat ik er niet meer uit kom als ik er in ga liggen haha. konijnen verschoond. dode plantjes weggegooid en de container met water en chloor gezet. dat ding stinkt zo hard dat ik bijna over mijn nek ging ervan... ook gelijk ff wasje in de wasmachine gegooid. moet eigenlijk ook nog ff bananen halen bij de plus maar heb niet zo'n zin om de deur uit te gaan.... nu eerst maar ff eten. mmmm. denk dat ik maar een eitje ga bakken. @agneta: hoe komt het dat je slecht hebt geslapen. @Mum; shopse (en iedereen die meegaat haha) @matta; ja hier bijna alle dozen opgehaald behalve die van de babydump. was ik vergeten toen we er waren en zit niet echt in de buurt dus geen zin om nog op te halen.
@ juffie: Tja ik kan eigenlijk je man niet anders dan gelijk geven @ Agneta: gezellig waar spreken we af @ Mariss: ja idd beetje ver hé... je hoeft haar toch ook geen weekend te missen gelukkig nou ik ben er weg van... tot straks!! zwaai zwaai...
@Mum: Happy birthday!!! @Emma: Spannend! Alles nog 'rustig' daarbinnen? Ben nogal druk met school bezig dus sorry dat ik niet op iedereen reageer Na 18 augustus heb ik weer wat meer ademruimte.
Wie wil er dan even een bus scheerschuim meenemen? Alvast bedankt!!! Yes mn vriendje (schuurmachine) roept weer Ik ga aan de bak... straks zal ik nog wel ff een foto laten zien hoe het vandaag geworden is Ohja voor Sammie: Ik heb een suggestie op onze zwanger hyves gezet, misschien leuk? Ik weet niet of het te realiseren valt... Fijne middag meiden!!!!
@Mum, gaat je schoonmoeder daarover zeuren? pff moet je het juist lekker laten staan Ja ga vandaag nog maar niet bevallen op je verjaardag haha shopse! @redm werkse straks! @Gaby, wat leuk met de paardjes het bos in veel plezier! @Bos, badkamer schoonmaken, mn favoriete klusje serieus hahaha Heerlijk als alles weer lekker fris is. Jij ook weer lekker actief he Containers stonken hier ook zo, nu zijn ze weer lekker schoon. @Agneta, nog even slapen anders vanmiddag? @Paardrijden heb het ook jaren elke dag gedaan. Mn zus en ik hadden eigen paardjes hier in de buurt, mis het ook nog steeds! Zou ook wel een eigen paard willen. Een haflinger is wel leuk @matta, ik heb alleen de blije doos. Die is wel leuk! @Juffie, even inhouden dus met shoppen jij @all, mn zus belde net, een vriendin van haar heeft 2 dozen babykleertjes voor ons Zij heeft een zoontje van een jaar. Dus we gaan er zo even heen om uit te zoeken. Heb nog even beetje kunnen slapen, vanmiddag maar weer even. fijne dag allemaal! wie gaan shoppen, niet teveel kopen he