@Mum: gefeliiiiiiiiii Je bent nu op de leeftijd dat je mamma gaat worden! En fv afkoelen deed ik dmv de kraan. Koud water laten stromen en fles eronder houden. Dop in de gootsteen zodat er een laagje water inkomt en even laten staan. Gewoon laten afkoelen duurt echt eeuwen. Toen ze wat ouder was deed ik gewoon de kraan op de temp van t flesje en was de fles dus met 10 seconden gemaakt. Maar aan het begin moesten we echt water koken. @Bos: nog maar 3 dagen te gaan, het kan nu elk moment gebeuren. Ik vind m zo cool Denk ook dat het bij jou ineens gebeurd, zoals bij Debby. @Emma: lekker uitrusten vandaag meis! @Sam: auwwie! Ondeugend beessie dus. @Juffie: schuur ze! @Matta: ontvlooi ze!
ach wat betreft het shoppen: We hebben gewoon een dure smaak.. 2 lampen gekocht, weekendje weggeweest, kinderwagen gekocht, maxi cosi gekocht.. Kortom wel dingen die we nodig hadden maar is toch weer een kostenpost.. Volgende maand hopen we weer wat meer te kunnen sparen aangezien ik tot november maar een volledig salaris heb en daarna een tijd uit de roulatie ga.. Ga pas weer in augustus werken...dus we moeten gaan bufferen..
zo eitje is klaar om opgegeten te worden. mijn ma belde net ze hebben weer een lading bonen dus ga ff eten en er daarna vandoor om bonen te doppen haha.. heb ik ook weer lekkere verse bonen vanavond. @emma: zal de sleutel onder de mat leggen goed kun je je uitleven in mijn badkamer haha.
@emma Ja hier gaat het wel goed en met de kleine ook .. Hoe gaat het nu met jou? zet het al een beetje door? @all Ben 2 kilo aangekomen.. Ik snoep helemaal niet veel.. Ik snap het niet.. Heb ook allemaal kriebels in me buik..
Juffie, Heb gereageerd op hyves. Volgens mij wilt Knarboor niet dat ik haar buddy ben, misschien dat ze iemand anders wilt...
bos succes met de bonen! dat je ze uberhaupt nog kan zien! haha. ik heb slecht geslapen omdat ik zo'n pijn had in mijn rug. kon niet omdraaien en mijn benen niet optillen. waardeloos. chamaro 2 kilo aangekomen? hoe kan dat nou? misschien de hormonen. ik ben ook 2 kilo aangekomen zag ik gister maar dat is iets anders haha. uhm ik ben de rest alweer vergeten sorry. kan de laatste tijd weinig onthouden...... ik wordt oud denk ik.
@agneta Hahaha ja ik heb geen idee hoe dat kan.. Heb nou net even een testje gedaan voor de zekerheid. Kan over 5 minuten kijken.. Maar dat lijkt me haast onmogelijk want na de bevalling hebben wij het steeds met condoom gedaan..
chamaro ohh wat spannend maar het zou wel heel heel toevallig zijn als je zwanger zou zijn! als je het met condoom hebt gedaan. zou je het leuk vinden als het zo snel op elkaar zou zijn?
ohjee!!!! Ik heb net mn teen zo hard aan de commode gestoten dat het bloed er uit gutst!!! Ik ben bang dat mn halve nageltje of hele er af ligt.. Ik heb er nu wc papier om heen gedaan, durf nauwelijks te kijken, maar het wcpapier laat heel wat bloed door :S
Heb net gekeken en het is negatief.. Ik moet gewoon minder eten dan..Terwijl ik helemaal al niet veel eet haha..
nou ik wil liever nog even een paar maandjes wachten zeg maar.. Maar als ie wel positief zou zijn geweest dan was het zeer gewenst dat wel..
@Sam: @Bos: dopse @Mariss: zou je door zwangerschap zo ineens 2 kilo aankomen dan? Misschien toch de pil of een spiraaltje overwegen?
@dreamer Ik had me al een paar weken niet meer gewogen en zo ineens gister ging ik me wegen en toen was er 2 kilo bij..Dus in die paar weken kun je best 2kilo groeien lijkt mij..(tijdens zwangerschap) maar ik wil binnenkort een spiraal doen idd..
chamaro oh wat raar dat je dan ineens aankomt. ik wil ze zelf niet zo snel achter elkaar maar mocht dat wel gebeuren is het hier natuurlijk ook meer dan welkom. misschien zijn je hormonen een beetje aan het schommelen dat je daarom aangekomen bent.
Ohhh er komt zoveel bloed onder mn teennageltje vandaan... Bah... straks moet ie eraf ofzo Heb ik weer hoor.. denk ff lekker snel de commode af te schuren not Probeer mn man al te bellen ff overleggen of ik naar de huisarts moet gaan of niet..
@agneta Ja ik snap er ook niks van..Maar goed..Ik doe er nu alles aan om die 2 kilo kwijt te raken haha.. Ik denk ook idd dat mijn hormoontjes aan het schommelen zijn
*bos spiekt nog ff voordat ze weg gaat* @juffie: pas je wel op dat het wc papiertje er niet aan blijft plakken. dat is erg pijnlijk namelijk. heb je geen gaasje en een verbandje wat je er even om kan doen. zo kun je straks beter bepalen hoe het eruit ziet als het even gestopt is met bloeden. of een (gestreken) theedoek of zakdoek. echt je wil niet dat het wc papiertje er aan blijft plakken strakkies. succes ermee.
Net mn moeder gebeld, die zei als het niet stopt met bloeden dat ik dan naar de Huisarts moet gaan.. Nou het gutst er nog uit :S Ik zal de tijd maar gaan opmeten.... Een ding weet ik zeker, het schuren ga ik staken want ik wil niet dat het gaat infecteren..
ohh juffie gatver. hoop dat het snel gaat stoppen met bloeden want het ziekenhuis ieuw ik word al eng als ik er aan denk.