Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo pizza was goor... dus nu aan de friet haha..

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    ik ben er ook weer!!

pff wel moe... hele benedenverdieping daar schoongemaakt... haha.
    Kreeg bij m'n ouders de tank van de auto nog even vol met diesel, stond half vol, dus scheelt weer. Kan ik een week gratis rijden.

@mecha, ik denk een prinsje.

ik ben ook erg benieuwd naar wat wij krijgen. Denkt nog steeds iedereen een jongen?
    Ik denk zelf een meisje... naja m'n gevoel. mn verstand zegt een jongen.

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    sorry weet het niet mecha...ben niet goed in gokken

4. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Trg uit dromenland, mijn borst stond echt op ploffen dus heb hem maar snel aangelegd.

@ kristel ik heb hem pas 2 keer ff gebruikt om de druk er van af te halen met die stuwing en verder nog niet. Hij is idd een beetje lawaaiig maar hij haalt er heel snel genoeg uit. En pijn jah het is een ander gevoel als dat ayden eraan drinkt en echt fijn is het niet maar weet niet of dat hoord of nog wat minder word

@ desiree thnx voor de info van de kinderbijslag. Hier hadden ze namelijk helemaal niks gezegd

ik ga even verder de borst geven en dan lekker eten
    we eten Mexicaanse wraps (zal maar niet de pittige kruiden erdoor doen)

5. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mecha ik denk ........................ hmmm ff denken ........een jongen.

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Mecha,

Ik denk ook een jongen :)

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

whaha iedereen denkt een jonge zou het dan gewoon een jonge zijn leuk hihi
    ik heb nieuwe fotos in me album ben echt dikkk geworden hihi

8. Ik heb geen idee of ik al had gegokt.. staan de lijstjes recent nog ergens? Red en Mecha allebei een jongen denk ik nu in ieder geval

We zijn niet bij de ikea geweest.. maar gaan binnenkort wel.. want bedacht me net dat ik 2 simpele stellingkasten voor in de schuur wil, en die zijn daar lekker goedkoop. Dus misschien morgen, dan kan ik van het weekend inruimen :).

Me pc heb ik nog steeds niet gemaakt.. hij draait nu de boot van de originele windows cd, maar moet echt de bootbestanden van de cd weer gaan kopieren naar me harde schijf. Ga ik zondag doen denk ik, moet via dos herinner ik me van de vorige x en zo'n held ben ik daar niet in (dus heb ff de tijd nodig :D)

Allemaal lekker gegeten? (behalve Gaby dan met die gore pizza)
    Ik ga hier maar eens wat schoonmaken. Bureau is een beetje smerig, toetsenbord ook. Batterijen doe ik eruit, anders krijgen jullie ineens vreemde berichten :D

9. Mecha je buik groeit zeker goed, alleen maar mooi joh! :)

Bos is pas dik.. die heeft een heele grote buik :D

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @dees: he let op je woorden he haha

(je banner doet het niet)

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Hilli: Thanx :D

@ Emma: haha nee dat onkruid moest echt weg want anders komt ze het zelf doen
    en daar heb ik geen zin in :p
    Wat leuk dat je al die babykleertjes krijgt :D

@ Dreamer: Thanx meid :D
    Ja ik zou het dan idd ook zo doen, door het flesje onder de kraan te houden...
    maar als je het opwarmt heb je natuurlijk sneller een flesje op de juiste temp.
    tegenwoordig hoef je het dus niet meer te koken maar ik kijk wel even wat ik
    ga doen, als ons kindje geduldig is kook ik het idd gewoon en dan afkoelen onder
    de kraan en als we een ongeduldig kindje hebben kook ik het water eerst en dan
    in een fles of kan in de koelkast zodat ik het later op kan warmen in de magnetron...

@ Bos: Jij hebt het er maar druk mee met die boontjes doppen :p

@ Mariss: Ben je alweer zwanger?? :p
    *lees dat je nega getest hebt* gelukkig??

@ Sammie: Volgens mij zei knarboor gister tegen jouw: Bedankt dat je mijn buddy wil zijn...
    dus neem aan van wel...

@ Juffie: Auw...

@ Kristel: Waarom krijg je de kinderbijslag pas voor het eerst in Januari als ik vragen
    mag?
    Thanx meid :D hij heeft een hele mooie plant meegenomen... :D toch wel lief hoor...
    en we gaan een lekker weekje weg straks met z'n 3tjes...
    Dikke knuf meid dat je je weer zo beroerd voelt!

@ Matta: Je kan de katten ook een beetje knoflook door hun eten geven, daar blijven
    de vlooien ook van weg...
    Heb lekker rondgesnuffeld maar niet heel veel gekocht...

@ Kim: Fijn dat het uitstapje goed is gegaan :D Tja die luiers zijn vast niet om aan
    te slepen :p
    Kunnen we niet nog een keer meeten zonder mannen en dan gewoon een hoop paarden
    huren en de hort op :p zo te lezen zijn er aardig wat meiden die paardrijden wel
    leuk vinden :D

@ Mecha: Thanx :D

@ Dees: Fijn dat alles weer goed was bij de vk :D jullie ook al zo'n eigenwijsje :p
    Dankje voor je felicitatie meid :D vanmiddag is het hier idd heerlijk weer geworden...
    vanmorgen was het nog een beetje depri...

@ Dreamer: Is het niet het makkelijkst om die slideshows gewoon met Powerpoint te maken?

Zo wij zijn ook lekker uit eten geweest :D bij de Mac whahaha...
    heb weer een cake in de oven staan en straks komt mijn moeder even een plakje proeven :p heb voor zaterdag weer een mix gehaald voor kruidcake en een mix voor straciatella cake :p
    na het shoppen het terras aan de kant van het huis in de achtertuin nog even onkruidvrij gemaakt en geschrobt en daarna even wezen eten dus... heb het nu ontzettend in mijn bekken dus zit op de bank en daar kom ik vanavond niet meer vanaf...

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Zo smileyfestijn in mijn bericht :p

13. Overal die groene brede smilies --> :D:D
    haha

14. Bos ik zag het al.. soms ligt die website er uit heb nu maar ff een andere genomen anders is het zo kaal!!

15. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum ja dat zou idd leuk zijn :d heb alleen al 2 jaar geen paard meer gezien van dicht bij.
    vond het altijd heerlijk om in de bossen te rijden

@mecha ik denk ook eigenlijk een jongetje :D

ik zit trouwens al op 51,5 kilo dus ben er al 8,5 kwijt en wou eigenlijk maar tot de 50 gaan en niet meer 47 maar volgens de kraamzorg moet ik dan echt goed blijven eten anders val je goed af door de bv. en dat moeten we dus niet hebben
    voel sinds vandaag trouwens weer mijn buikspieren :D word met de dag platter

in wat voor producten kan je borstvoeding het best opslaan? heeft iemand een idee??

16. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    hoi.

Kim in aventpotjes....die heb ikke voor in de vriezer...en voor in de koelkast de flesjes...

bv bewaren: kristel ik heb altijd 1 bvflesvoeding in de koelkast...mocht ik onverhoopt in de file staan of heel erg ziek zijn!!! en wij bewaren het max 4/5 dagen..! en in de vriezer maar 3 maanden.....oja en je melk groeit met je kindje mee...dus het kan zijn als je nu bijvoorbeeld invriest dat Yentle het over drie maanden niet meer te zuipen vind

kim ik ben jaloers op je qua gewicht....hier moeten er nog 20 kilo af...en ik ben goed op weg ben er nu 6 kwijt...dus nog 14....

dames ik heb nu vakantie en vanaf vandaag rolt julian zelf op zijn buik!!!!!!!

17. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    oja over kinderbijslag:

je krijgt achter af betaalt...bijvoorbeeld....julian is in maart geboren dus gaat per 1 april in....krijgen wij achter af betaalt dus in juli!!!! en als julian in april was dan zou het pas in juli in gaan en in oktober uitbetaalt krijgen!! En dames het is niet erg want je krijgt allemaal even veel....

18. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden,

Mn man moest erg lachen om me toen hij thuis kwam.. Hij vroeg zich af hoe ik het weer voor elkaar had gekregen... mn teentje..

Ik heb net tot 9 uur zitten schuren, hij is echt bijna af!! Nog een paar lastige plekjes maar die zal ik wel met de hand moeten doen.. Morgen ga ik grondverf kopen kan mn man lekker aan de slag ;) Nee hij heeft er totaal geen zin in.. Kennen jullie dat ook?

Ik vroeg net of hij de 3 boekenplanken en mijn zelf gemaakte schilderij op wilde hangen maar nee hoor hij wil liever de hele avond op de bank hangen en een beetje dom zappen.. Pff grommmmmm pff.. Kan er echt zo slecht tegen!! Soms denk ik dat ik alleen maar met de baby bezig ben, hij heeft tot nu toe erg weinig gedaan... was met de bruiloft ook al zo!!
    Nou klaagmodus weer uit!!

Jullie zijn allemaal al naar bed neem ik aan? Alle babys nog binnenboord?

19. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @red, ik gok een meisje

@Kim, hoe vaak moet je nu voeden op een dag? Gelukkig is het uitstapje goed gegaan. Wow 8,5 kilo al! Heb je ook een na-buikfoto? :D Ik heb ook van die avent potjes van mn zus te leen,
    die zijn wel handig.

@Mecha , buikje groeit! Ik gok ook een jongen

@Mum, handig toch haha, vraag je als ze klaar is of ze meteen de achtertuin ook doet :p haha nee gekheid. Lekker zon cake!doe rusitg aan met je bekken! lekker gaan liggen

@Lynn, sterke jongen, voor je het weet kruipt ie

@Bos, gelukt met de boontjes? ben zooo benieuwd wanneer het nou es gaat beginnen bij jou haha

@all, ik heb lekker in bad gelegen en ik heb alle kleertjes uitgezocht en netjes in de kast gedaan. We hebben nu best veel kleertjes :D
    Morgen weer naar de gyn, weer even naar de baby kijken .

20. @ Kim je hebt allemaal van die speciale flesjes enzo voor ieder merk kan je weer andere halen. Medela heeft ook eigen dacht ik. Zo jij bent al een hoop kwijt, maar ook niet zo heel veel aangekomen. Ik hoop ook dat ik niet zoveel meer ga aankomen.

@ Lynn is ie op de post? :D Lekker vakantie!!

Ik ga slapen.. weltrusten!!

Deel Deze Pagina