Ben ik ook weer ff.. m'n moeder kwam langs. Die wilde morgen een fietstocht doen met m'n zusje maar zij heeft geen fiets meer dus heeft ze mijne geleend. Ze wil hier over paar maand aan't verven gaan dus heb ik geen bezwaar tegen manlief heeft via marktplaats 5 nieuwe deuren voor beneden gefixed voor 100 euro dus die gaat ie zaterdag ophalen. 't Wordt nog wel 's wat hier, ons bouwval Denken jullie er trouwens wel om als je spulletjes leent zoals kolf, bewaarbakjes, flesjes e.d. dat die kindjes waar het voor gebruikt is geen spruw hebben gehad? Candida is nl. niet uitkookbaar en dan blijf je je kindje besmetten. @Mum, ik wil ook wel paardrijden! eerst straks maar zwanger-af zijn Lekker Mac, ben ik vanmiddag nog even stiekum geweest voor 'n mc kroket.
@Juffie, dat zijn gewoon typisch mannen! Mijne heeft toevallig vanavond even de stofzuiger door 't huis gehaald. Ik de afwas en de wc, dus 't is hier wel een klein beetje toonbaar. @Kim, netjes zeg!! Ik hoop dat ik ook niet teveel ga aankomen. Heb nl. nog wel wat reserves.
@ Dees: ja idd Slaap lekker meid @ Kim: Paardrijden verleer je niet, net als schaatsen hihi... Super zeg dat je dus nog maar 1,5 kilo van je streefgewicht afzit, pas je alweer eigen kleren? @ Lynn: Jeej wat goed van Julian zeg heerlijk van je ventje genieten nu in je vakantie, doe je natuurlijk altijd wel, maar nu kan het de hele dag thanx voor je uitleg wbt kinderbijslag... @ Emma: haha dat zal ze toch wel doen idd, dat is ook niet zo erg maar dat ze dan achter onze rug om gaat kletsen dat wij de tuin zo slecht bijhouden vind ik minder leuk.. zolang ik blijf zitten gaat het goed met mijn bekken, maar ik moet nu niet opstaan! het is me trouwens opgevallen dat ik de laatste tijd veel meer last heb van slijm/afscheiding zou het een teken zijn?
@ Emma: Ja hoor toch wel een gezellige verjaardag gehad Slaap lekker meid... @ Red: Jij ook van t paardrijden? nou dan moeten we die meeting maar gaan plannen dan
mum: ik had heel veel slijm....en dan ook echt veel!!! 2 dagen later was julian er...!!!! SPANNEND dees...ja hij is op de post....mijn collega's zeiden: wat zit daarin? Ik heb hem bij de prima weggebracht.! dus hij moet er morgen wel zijn!!! of de postbode moet met vakantie zijn? oja heb nu vakantie en dan 3 weken werken en dan voor heeeeeeeeeeeeel lang thuis
@ Lynn: Owww spannend ik heb het zo erg dat als ik loop dat ik het gevoel heb dat er steeds iets uitloopt... Wat een lekker vooruitzicht dat je nog maar 3 weekies hoeft te werken straks en dan fulltime van je ventje kunt genieten Ik ga naar bed meiden... Slaap lekker allemaal doei doei
kom even hoi zeggen.. hou het bijlezen niet bij Druk dagje gehad vandaag.. nieuwe auto gehaald en nog veel gedaan verder Ben nu beetje moe Ik laat mijn schatje zo een buikfoto maken en dan probeer ik die meteen erop te zetten en anders doe ik dat morgen Weltrusten allemaal!!
Oh Oké, ik heb namelijk wel gewoon de agent flesjes. De Kraamzorg zei dat dr brownl ook goede waren, daar komt geen lucht in ofzo @ lynn ik had ook niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Ze zeggen trouwens dat 7 op de 10 vrouwen bv geven om ook af te vallen. @ mum ik heb nu nog mijn zw spijkerbroek aan en heb het nog niet geprobeerd maar denk dat ik mijn spijkerbroeken wel weer pas. @ Emma ik Heb een foto van gister zal hem je snel laten zien maar ben nu weer op de iPhone @ desiree ik kwam pas na 25 weken echt aan. Hopelijk valt het mee bij je
ik geef bv voornamelijk voor julian!!! Ik was er heel lang niet uit wat ik wilde fles of borst.....maar toen julian te vroeg kwam....(zei ik in de auto toen mijn water gebroken was tegen mijn man jij moet er voor zorgen dat julian geen fles krijgt anders wil hij dadelijk mijn borst niet meer wat overigens niet waar is want hij heeft wel en flesje op....zijn bloedsuikers waren te laag en mijn waren ze nog aan het zoomen....) toen wilde ik zeker! Maar of ik er nu mee ben afgevallen? volgens mij begint het nu pas te komen!!!! en ik ben nog lang niet van plan om te stoppen met de bv....al denken sommige mensen daar anders over....waar ik dan weer schijt aan heb... maar kim ik blijf jaloers....ik heb heel lang 55 kilo gewogen toen kreeg ik mijn auto 65 kilo toen gingen wij samen wonen 75 kilo en toen ging ik stoppen met roken 85 kilo werd ik zwanger 98 kilo toen was ik bevallen 86.....en nu nog 6 kilo eraf 80 kilo...grrr...en nu wil ik er nog 14 af...dan vind ik het mooi!!! dus ik moet denk ik weer roken...terug naar mijn moeder en mijn auto inleveren tegen een fiets
@ lynn dat is idd wel een groot verschil met jaren geleden. Hopelijk gaat het je lukken maar alles inleveren hihi maar een auto inplaats van fietsen kan een hoop uitmaken (zegt iemand die nooit fietst haha) denken andere dat jij gaat stoppen of wat? Ik heb gezegd, we zien wel misschien doe ik het ook wel heel lang als alles goed blijft gaan, het is het beste voor de kleine dus waarom niet en ik vind het ook wel heel bijzonder.
@ suus vind dat je nog best een bescheiden buikje hebt voor 20 weken maar je ziet het wel goed nu geniet er maar van, straks zit tie echt in de weg hihi ik ga ayden naar bed brengen en dan zelf ook maar want moet er vanacht waarschijnlijk weer 2 keer uit slaap lekker
@ Emma nog ff snel reageren op jouw vraag ik geef hem ongeveer om de 3 uur de borst de ene keer 2,5 uur dan 3,5 uur dus is toch wel 8 keer per dag (24 uur) Nu ga ik echt slapen, tot morgen
Mehh paarden, count me out Denk dat Bos ook past Alle beebjes nog netjes aan boord. Kristel heeft de goklijst van het geslacht. @Mum: powerpoint doet het niet hier, heb wel originele software, dus weet niet waarom die het niet doet. Maar heb movie maker gevonden en dat werkt wel leuk. Heb maar 5 minuutjes geprobeerd, toen moest ik weg. Maar ga binnenkort eens knutselen! Ik moest het water wel koken ivm prematuur (en hier is het water erg hard) Maar gewoon warm water uit de kraan is echt het makkelijkst. @Lynn: super dat ie omrolt! Slaap lekker allemaal!
@Red, handig he mp Ik leen de kolf van mn zus en mn nichtje heeft dat niet gehad dacht ik.. @Mum, meer afscheiding/slijm is normaal. je hormonenspiegel verandert weer, de progesteron word weer minder en daardoor krijg je meer afscheiding. Zeiden ze tegen mij. het is wel een teken dat de zwangerschap ten einde loopt. A;s het de slijmprop is kan het snel gaan @Lyn, als jij nog steeds bv wil geven moet je dat doen hoor. Andere mensen moeten zoch er niet mee bemoeien Als het hier goed gaat met de bv wil ik het ook wel een poos doen denk ik, is toch het beste en gratis @Suus, mooi buikje al hoor! @Dreamer, heb je nog wat gevonden voor je fotos? @all, nou ik heb een shit nacht gehad .. om 11 uu kreeg ik 'weeen', werd steeds erger en deed vet pijn. Ik in bad midden in de nacht, werd het nog erger van. Uiteindelijk even geslapen van 3 tot 5 en nu is het er nog maar het blijft hetzelfde Straks afspraak bij de gyn , ben benieuwd wat die ervan zegt. Ben zo bang dat als het straks een keer echt begint dat ik geen energie meer heb. ben er echt flauw van, heb net even een potje zitten janken haha lucht wel op
@Kim, ok best veel , gaat wel veel tijd in zitten denk ik. Gelukkig gaat dat allemaal goed Ben benieuwd naar je foto.
@Emma spannend! Hoop voor je dat je straks al gewoon 3cm ontsluiting hebt! @Lynn, 'k ben hier ook 15 kg aangekomen toen ik een relatie kreeg. Woog 4 jr geleden 63 kg en voor ik zwanger werd 75. Nu zit ik rond 75,5 en hoop dat t niet te hard gaat. Na m´n zwangerschap wil ik in elk geval onder de 70 komen.
dreamer, je mag geen warm kraanwater gebruiken. Je kunt dan beter koud water opwarmen ivm bacterien en eventuele metalen in het water.