Zo wat ben ik vroeg vandaag! kon niet meer slapen dus lig met de laptop in bed. Kan iemand mij vertellen hoe de broeken van noppies vallen zit op marktplaats te kijken maar weet niet of ik een M of L nodig heb. Heb normaal mt 40-42 en 33/34 van spijkerbroeken.
@Red: mn nichtje had er niks van, dus zal wel meevallen met de metalen en bacterien En wat is het verschil tussen warm uit de kraan of koud uit de kraan en opwarmen (dus niet koken) in de magnetron. Het blijft hetzelfde water met dezelfde bacteriën en metalen. Je doodt er niks mee in de magnetron. Denk dat je beter een L kan nemen, je groeit nog. En lees hier toch dat de broeken soms snel te klein worden. Kan je niet passen bij een winkel in de buurt en dan mp afstruinen? @Emma: als het door badderen erger wordt is dat wel een teken dacht ik. Ik hoop dat je al dikke ontsluiting hebt, dan heeft al die pijn tenminste nut gehad! Ik heb Movie Maker gevonden op de laptop, dus daar ben ik nu mee aan de slag.
Goede morgen all!! @desiree Ja het was echt even heerlijk een avondje met ons 2en.. Daarna hebben we samen nog een nintendo wii gekocht.. Toen we thuis kwamen heb ik Chanell nog de fles gegeven en op bed gedaan..en daarna hebben wij nog met ons 2en tot 3 uur op de wii gezeten haha..Wat hebben wij gelachen zeg. Hoe gaat het verder met jou dees? @mum Nou gelukkig? Eerder een beetje een opluchting, (sorry voor degene die zwanger willen worden, weet niet hoe ik dit anders moet zeggen) want ik vind het nog eigenlijk beetje te snel op elkaar zeg maar.. Maar zoals ik al zei als ik het wel was dan was het zeer welkom.. @all Nou ja en ik ben gister eind van de middag ongi geworden.. Dus achteraf had ik helemaal geen test hoeven doen Vannacht na 3 uur kwam de buurvrouw bij ons. Haar vriend zou om half 8 savonds thuis zijn en die was er nog niet na half 4 snachts Hij pakte zijn telefoon niet op..wij hebben politie friesland, drenthe en groningen gebeld of er een ongeluk is gebeurt met de buurvrouw haar auto, maar dat was dus niet het geval.. Dus zei vermoedt dat hij bij iemand anders in bed is beland.. Wij lagen 6 uur op bed..Chanell moest haar fles om 7 uur Dus je raad het al......heb dus niet geslapen Volgens mij is die jongen nog niet thuis.. Buurvrouw geeft de auto op als gestolen.. Nou ga de was maar even buiten ophangen..
Goeiemorgen @ Emma jeetje weer zo'n gebroken nacht... Dat jullie mannetje zich maar snel komt laten zien want dit is ook niks hè in het begin ben je toch al sneleen uur bezig, eerst de ene borst dan deed ik de luier en dan nog de andere borst. Nu is het een borst en dan valt meneer meestal een beetje in slaap, de luier verschonen en nog even trg aan dezelfde borst en soms ben ik nu een half uur bezig dus denk dat het wel steeds makkelijker word. Frank zijn ouders komen zometeen aan rijden hier binnen een uurtje, zijn gister vertrokken vanuit Spanje. Zien ze eindelijk hun kleinkind. Ook mijn broertje komt vandaag alweer trg van Mallorca.. Druk dagje dus.
@ maris jeetje lekkere kerel dan.. Hopelijk is er een andere verklaring voor. Is het haar zoon of vriend? Wel fijn dat je ongi er eindelijk is, ik moet vandaag de hisarts bellen en dan begin ik morgen met de minipil. Wist niet dat dat al zo snel weer kon
@kim Nee het is haar vriend! En het is haar auto.. Ik hoop ook voor hem dat hij een goede verklaring heeft.. Oh ik wist ook niet dat het zo snel weer kon zeg.. Ik wil binnekort even een spiraaltje laten zetten.. Maar ben te laks om er achter aan te gaan..
@Kim: hou er wel rekening mee dat ie nog niet beschermd he! Leuk hoor, eindelijk kunnen opa en oma hun kleinkind ontmoeten. En je broertje weer terug, zal idd wel druk worden vandaag. @Mariss: jeeje lijkt me wel erg voor de buuf! Wii-en is leuk he
@Mariss: als je vandaag belt kan je hem nog laten zetten. Ben je meteen beschermd. (het moet als je ongi bent en dat kan wel weer even duren hierna)
dreamer, warm water wordt vaak opgewarmd in een boiler of geiser (niet overal natuurlijk) en kan een hoog gehalte aan metalen bevatten. Zelf gebruik ik altijd afgekoelde gekookt water. Ja goed idee om eerst ´s een keer te passen. Ik zal zo ´s onder de douche.
@Red: ahh, ja dat is hier niet het geval. Toendertijd was er nog geen verwarming hier, dus geen boiler oid. Het eerste half jaar hebben we ook afgekookt water gebruikt hoor, maar daarna werden we wat makkelijker.
mariss, ik zou er dan nu achteraan gaan want het plaatsen gaat nu gamakkelijker dan over een paar week. kim, ben benieuwd hoe de minipil je bevalt. Ik twijfel nl. nog over wat ik straks wil.
Na een half jaar zou ik ook gewoon kraanwater gebruiken hoor. neem aan dat je ze rond die tijd ook gewoon te drinken geeft.
@ maris oh lekker dan, ik zou doodongerust zijn ff bellen idd voor zo'n spiraaltje @ red ik heb geen ervaring met de broeken van noppies heb alleen maar babykleertjes van noppies @ dreamer ja klopt de eerste maand is nog niet veilig maar zie mezelf ook geen sex hebben binnen nu en 4 weken wat ben je aan het maken met fotoshop? Nu ga ik echt aan de slag want anders red ik het niet voordat ze er zijn, moet ook nog ff douche
@Red: ze wilde niks anders dan melk, maar ze kreeg toen wel gewoon hapjes enz, dus niet meer alleen de melk. Het lijkt me zo raar om ineens weer aan de anti-conceptie te moeten. Zeker als je lange tijd hebt geprobeerd om zwanger te worden.
@Warm water, wij kregen een folder van de watermaatschappij dat je geen warm water uit de kraan mocht drinken omdat er dan metalen in het water kunnen zitten. Dit gebeurt niet bij koud water. Maar dat verschilt ook waar je woont, als het erg oude leidingen zijn is het weer anders. Maar goed, ze worden er niet meteen ziek van ofzo @Dreamer, ja ik dacht dus ook even hmm zou het dan toch maar nee dus.. @mariss, mooi dat het gezellig was Enne rare buurman @Kim, het gaat nu dus wel sneller, het moet ook allemaal wennen natuurlijk. Leuk dat de opa en oma thuiskomen! Een week is toch best lang dan he @red, noppies valt klein volgens mij maar weet het niet zeker.. @anticonceptie, spiraaltje moet ik niet aan denken , denk dat het hier ook de minipil word @all, hier is het weer rustiger, heb nog eventjes geslapen. De baby word ook steeds heel sloom ervan, zal wel vermoeiend zijn voor hem.
@Dreamer, lijkt me ook gek ja, ook dat je daar weer om moet denken haha. Maar ik heb pco dus zal ook wel wat meevallen.
@Kim: nog niks, maar wil een fotoslide maken van onze reis naar een kindje. Voor als we straks zwanger zijn dat ik die slide kan laten zien en dat onze families een idee hebben wat we hebben meegemaakt. Is makkelijker dan alles vertellen. Heb je nog veel last van je hechtingen?
@Emma: ja ik hoef er straks ook niet om te denken Maar weet nog niet of ik weer aan de pil ga. Voel mn ongi's niet aankomen, dus weten wanneer ik ongi word is wel handig. Maar de bijwerkingen zijn erg heftig bij mij, dus twijfel nog. Tijd zat om erover na te denken Hoelaat moet je bij de gyn zijn?
@Dreamer, ik zou niet aan de pil gaan dan als ik jou was. is toch ook niet zo heel gezond he. Maar het heeft wel voordelen ja.. wat een mooi idee om zon slide te maken! Idd fijn om dan niet het hele verhaal te hoeven vertellen lijkt me.. Kwart over 11 moet ik er zijn