@juffie en bos Ja dat is zeker een heel groot verschil!! Ben ook zeer benieuwd wat de man heeft gedaan..
Ik voelde het al aankomen.... pff valt niet mee hoor, voel me weer hondsberoerd.. Alles (lees reep suikervrije chocola) weer eruit. Nou dan kan ik het vandaag wel vergeten met eten.. Ik ga nu eerst maar ff douchen voordat ik ga stofzuigen.. wie weet knap ik daar ff van op..
als je de beeb wat minder voelt vlak voor de bevalling kan het zijn dat ze in ruste zijn voor de bevalling. dat heeft de gyn tegen mij gezegd. ze maken zich dan 'klaar' en rusten goed uit.
Weet de baby dan wanneer hij gaat komen? Ik zie het al voor zo'n planning in de buik hangen... ja.. Nu!!! nee grapje.... Het lijkt me ook ingrijpend voor zo'n ukje, komt best onder druk te staan..
@dreamer: emma nog niet terug jammer Wij hebben net boodschappen gedaan Is ook weer gebeurd.. Kreeg de tip om naar bataviastad te gaan om te shoppen voor de kleine.. iemand daar ooit geweest? en is dat leuk??
hoi hoi lynn ik ben ook heel veel aangekomen niet door de zwangerachap want dat is nog maar 9 kilo. maar ik woog eerst altijd 54 kilo toen ik een auto kreeg werd dat 60 en toen ik ging samenwonen liep het hard op naar 68. toen ben ik naar een dieettiste gegaan en kwam ik 5 kilo aan en toen met zwanger proberen te worden ook een paar kilo en ik zit nu op 85 geloof ik. echt te veel. maar we zien het na de bevalling wel. wie had het ook alweer over slijm/ afscheiding? ik heb daar de laatste dagen ook veel meer last van. nooit gehad eigenlijk en nu ineens...hoop niet dat dat dan met een naderende bevalling te maken heeft want het is nog wat te vroeg. kristel ik weet niet hoelang ik borstvoeding wil geven als ik weer ga werken is ze 13 weken geloof ik dus probeer tot dan in ieder geval en tja ik vind het lastig op te kolven op me werk dus ik zie wel. chamaro super dat het gisteravond zo geslaagd is met zijn tweeen. en dan nog wiien tot 6uur! haha je zal nu wel moe zijn. ik heb gister ook even gewiiet(hoe zeg je dat?) ben benieuwd naar het verhaal van je buurvrouw..... vanmorgen vroeg belde me schoonvader is zijn vriendin bij hem weg. gezellig zeg.... zijn ze op vakantie op texel gaan ze uitelkaar. hij heeft niet echt geluk op vakantie want 9 jaar geleden waren ze met het gezin op vakantie en toen besloot dat leon zijn moeder wilde scheiden. ik zou als ik hem was maar niet meer op vakantie gaan.
@ SUUS Bataviastad is zeker leuk, maar niet echt voor je kleine hoor.. Ze hebben alleen rivierwoods daar hebben ze wat babyspullen naar mn weten en misschien bij Ralph Lauren.. Verder waren er geen speciale babyzaken daar ofzo.. Oilily is natuurlijk failliet, dus daar hoef je niet heen
@ Agneta Ja het scheidingsseizoen is weer begonnen.. Gek he? Na de zomervakantie is het aantal echtscheidingen in NL explosief.. Vervelend hoor!!
ja ik hoorde het op het nieuws. lijkt me echt erg ben je lekker op vakantie en ga je scheiden. vreselijk.
Ohh ik hoorde het niet op het nieuws maar van mn man.. Allemaal mensen die willen gaan scheiden aan zn bureau... Mensen gaan tegenwoordig wel erg snel scheiden vind ik hoor. Vaak omdat er ook een ander in het spel is.. Waarom trouw je dan in het gemeentehuis/ voor de kerk? Zeg dan ik blijf bij je tot ik iemand anders leuk heb gevonden en beloof elkaar dan geen trouw..
@juffie: ja hoor voel de klein nog goed. hij heeft wel minder ruimte maar word ook sterker waardoor hij harder duwt ipv schopt. en hij beweegt veel met zijn hoofd en dat voel je wel als hij in je bekken ligt. ook het lijfje beweegt hij zo dat je mijn hele buik ziet bewegen. lijke me verschrikkelijk als je het ineens minder zou voelen. zou er wel onzeker van worden als dat zo is. ik merk ook wel dat hij op vaste tijden wat drukker is. ben benieuwd of dat straks ook zo is.. bah..misschien is je ontbijt toch niet zo goed bevallen (wat ik me voor kan stellen als je chocolade op je nuchtere maag eet hihi) @agneta; nou jou schoonvader heeft wel pech inderdaad. zou ook niet meer op vakantie gaan als ik hem was...
@ Bos Lijkt me zooo grappig als je je hele buik ziet bewegen.. Ja je kindje heeft nu al echt een ritme he? Is dat niet pijnlijk als hij zijn hoofd beweegt in je bekken? Lijkt me een niet zo prettig gevoel... Ik ga me maar omkleden en weer stofzuigen enz.. dit schiet niet op en de kleine is nu ook nog eens wakker en schopt tegen de laptop aan haha!!
juffie ja inderdaad mensen scheiden tegenwoordig maar te makkelijk. ik snap dat ook niet. ze komen zo snel iemand anders tegen die ze leuk vinden en dan ineens steld hun relatie niet veel meer voor. dus gaan ze scheiden. of ze hebben ineens zoveel te klagen dit is niet goed en dat niet. dan denk ik hallooo ga dan aan je relatie werken doe er wat voor! maar ja dat is waarschijnlijk iets te veel moeite
@ Agneta ja dat is zooo. Maar ouders onderschatten echt wat een scheiding met hun kinderen doet hoor.. Mijn ouders zijn 2 jaar geleden gescheiden, een week voor onze verloving.. Ik heb er elke dag nog last van dat ze gescheiden zijn.. En waarom? Het slaat echt nergens op na in oktober een 25 jaar huwelijksfeestje te hebben gehad besluit mn vader in juni dat hij er geen zin meer in heeft.. Nu heeft ie een andere vriendin een verschrikkelijk mormel!! Nouja mn bloeddruk stijgt er van haha!!! Ik moet wat gaan doen meiden tot straks..
juffie oh dat is echt vreselijk. hoe besluit je nou ineens dat 'je er geen zin meer in hebt'? na zoveel jaar? *agneta geeft juffie een schop ga nu wat doen!* *en zichzelf ook*
Ach ik vermoed dat er toen al een ander in het spel was... Anders zeg je je huwelijk niet zomaar op... Toch? Maar daarom ben ik zo fel over scheidingen hahah en mn man ook.. Ik geef je een zacht schopje terug lol!! Nou ik ga en doe de laptop gewoon niet meer voor 3 uur aan.. En ik ga proberen een iets te eten, want mn maag vind dit ook niet zo leuk!!! Tot strakjes!!
*bos geeft agneta en juffie ook een voorzichtige schop onder hun kont* @juffie: ja is echt heel grappig als je hele buik beweegt en dat hij zijn hoofd beweegt in mijn bekken is inderdaad niet zo heel prettig. af en toe is hij beetje te enthousiast en steekt het gewoon (schijnt dat er dan een spiertje klem zit ofzo volgens de vk) ik ben al best actief vandaag al zeg ik het zelf, bed al verschoond, boodschappenbriefje gemaakt, net tweede was in de was gedaan. wasje van gister opgevouwen, cake gemaakt (staat nu in de oven) en nu ff broodje eten.
@ Juffie: nee niet echt uitgeslapen... om half 10 ging de wekker... hier hebben ze die spulletjes van bambino trouwens nog volop hoor! en de beeb bepaald helemaal wanneer hij/zij geboren gaat worden! @ Red: Thanx voor je uitleg wbt de minipil @ Bos: Als jij het al een week of 2 hebt zal het niet zo heel veel zeggen inderdaad zal wel normaal zijn aan het eind van de zwangerschap haha beschuit met muisjeS? straks kan je ze al niet meer zien voor jullie kleine man er is Nesteldrang?? @ Kristel: Jij ook al meer afscheiding dus... hmmm.. nee focus me niet op de slijmprop hoor... als die wel komt zegt dat nog niks... (aangezien ik met 31 weken ook een deel ben verloren) @ Mariss: Ik ben ook wel benieuwd naar het verhaal van je buurvrouw @ Agneta: Wat sneu voor je schoonvader zeg... lijkt idd of er een vloek rust op de vakanties van hem... wij gaan zometeen maar even de verdere boodschapjes halen voor t weekend... kan maar gebeurd zijn toch? vriendlief is even douchen en dan zullen we daarna wel gaan... blegh voel me niet zo heel lekker, beetje vermoeid gevoel terwijl ik goed slaap