zooo het schoonmaken gaat hier goed!!! Hele huis gezogen badkamer en wc met swiffer natte doek gedweild. Nu de slaapkamer en woonkamer nog even dweilen... Heb alleen mn teentje weer gestoten, jaja ik weet het ben een droppie... Ohja moet nog de was ophangen en opruimen en dan eindelijk naar de bouwmarkt!!!
ohja de chocola viel gewoon niet goed. De beschuitjes kaas en koppen rituals thee blijven gelukkig gewoon binnen..
@juffie: chocolade is ook geen ontbijt he ik krijg er al last van als ik hagelslag op mijn brood doe Hoef gelukkig niet te spugen maar kan er wel goed misselijk van worden @bos: nog niks aan de hand? ik dacht dat ik vandaag gegokt had kans word steeds kleiner dat ik het goed had dus @ Mariss: nog niks gehoord van de buurvrouw? @ Agneta: Wat zielig voor je schoonvader lijkt me echt erg.. en dan al helemaal als je lekker samen op vakantie gaat :S Mijn ouders zijn gelukkig nog bij elkaar en die van pascal ook.. Kan me ook niet voorstellen dat die ooit uit elkaar gaan.. @mumtobe: vervelend dat je zo vermoeid bent.. lastig.. maar kan ook onderhand.. ook al slaap je goed je moet wel rekening ermee houden dat je al zo ver zwanger bent @all:ik moet hier ook even aan de slag.. moet nog even een wasje ophangen en dan de boel een beetje opruimen hier in huis het is weer een rommel aan het worden Moet ook nog een was aanzetten en geloof iets van 5 wasmachines opvouwen :S heb het nog druk dus.. en vriendlief is er vandoor.. die is bij zijn ouders gaan helpen :S het bed van zijn zusje te verstevigen :S Hij had beter hier kunnen helpen.. maja.. hoop maar dat hij snel klaar is daar en dan thuis is..
@ Suus: Ja idd ben ook al een heel eind, zou toch wel graag iets meer energie willen om de bevalling in te gaan, maar goed we zien het allemaal wel... Volgens mij heeft Bos geen babysite...
ja dat snap ik.. ik hoop dat de energie nog een beetje terug komt.. lekker rustig dagje houden vandaag dan
@suus: ik heb geen babysite. foto's staan in mijn album als je dat bedoelt @agneta: haha als leon bij mij de ramen komt zemen wil ik wel ff langs komen heeft ff geduurt maar de badkamer is schoon. zat er al dagen (eigenlijk weken tegen aan te hikken omdat ik het een kl*te werk vind) nou belde mijn pa net dat de tv het niet doet (hebben schotel) zal er straks wel naar toe moeten om ff te kijken. ga nog ff de trap een sopje geven en dan mijn cake proeven..
Hey meiden! Eindelijk weer eens op het forum vanachter mijn laptoppie.. Ik heb echt ontzettend veel gemist! Zijn er nog baby's geboren? Liefs!
@bos: wat werk jij hard!!! Echt niet normaal.. jij moet een beetje rustig aan doen En je rust nemen volgens mij kan jij niet echt stilzitten ofwel? Wow wat een buik!!!! En wat een schitterend kamertje echt heel leuk!!
@ Suus: ja doe het rustig aan, moet nog wel wat boodschapjes halen maar t weekend is al druk zat dus hou me vandaag lekker rustig... @ Bos: Je bent flink aan de poets zeg? @ Nen: Haaiii meid... had je meegekregen dat Kim is bevallen? daarna zijn er geen beebjes meer geboren...
@ mum, heey Ja van Kim heb ik meegekregen! Heb de laatste tijd veel via mijn telefoon geinternet. Eerst natuurlijk op vakantie en daarna moest ik gelijk al werken. En toen ik zaterdag ongesteld werd, raakte ik in een enorme dip. Ik was zo vreselijk down! Mijn vriend wist ook geen raad wat hij met me aan moest. Omdat ik 2 dagen overtijd was, was ik zo teleurgesteld dat ik ongesteld werd. En daarnaast had ik ook zooooooooveel pijn. Echt niet normaal!!! Ik heb twee dagen aardig wat pijnstillers moeten slikken om het een beetje te onderdrukken Maar nu voel ik me weer goed Vandaag laatste pil Clomid gehad dus we gaan er weer voor!
Hoi hoi @ dreamer hechtingen gaat het goed mee, heb de hele week met water gespoeld en heb er heel weinig last van eigenlijk wat een goed idee van die slideshow. @ agneta nou ayden was echt niet rustig voor de bevalling hihi @ sammie haha leuk hoor zo'n kitten @ borstvoeding ik zie het wel heb ik gezegd, zolang het goed gaat blijf ik het doen. Bij de Etos kreeg je niet die avent potjes, misschien bij een babyzaak proberen
hey nen kan me voorstellen dat je je depri voelde. je kan er niets aan doen en dat is vervelend. maar gelukkig net de laatste pil clomid! ik duimvoor je deze maand! bos ik zou ook maar stoppen als ik jou was. je hebt echt veel gedaan. ik heb net het hele huis gezogen en 2 keukenkastjes gedaan en de honden uitgelaten. nu moet ik boodschappen doen en langs de gamma. en eigenlijk ook ff de vloer schoonmaken met terpetine want er zit verf op.
@agneta: jij bent ook veel te druk hoor.... @nen: ik duim ook heel hard mee dat het raak is deze maand..
@ Nen: Dikke knuffel meid!! die heb je wel verdiend zo te lezen... balen allemaal zeg... @ Bos: Groot gelijk meid!! @ Kim: wat een geruststellend bericht zeg dat je bijna geen last hebt van de hechtingen! fijn hoor
Tnx voor het duimen bos en agneta! Hoe gaat het met jullie? Mum, tnx voor de knuffel Zat er idd gewoon ff helemaal doorheen, maar nu gaan we weer door met frisse moed! Vriendlief heeft de komende twee weken oefening, maar komt in het weekend wel thuis. Gelukkig verwacht ik mijn ei op maandag, dus dan komt dat mooi uit met het weekend haha
nen met mij gaat het goed. gelukkig dat het uitkomt met maandag en het weekend als dat niet zo zou zijn geweest is het weer een kans minder. maar hoe verwacht ji je ei op maandag? toen ik clomid slikte had ik helemaal geen idee wanneer dat zou zijn.