alle beebjes nog binnenboord? Heb nog steeds geen tijd gehad om te reageren. Vanmiddag bij CB geweest en frédérique is niet aangekomen en gegroeid. Ze drinkt al een week te weinig. Ook heeft ze spruw. Net bij HA geweest en meteen receptje opgehaald. Hoop dat ik snel weer op iedereen kan reageren. Dikke kus van ons
jawel maar ze weet niet zo goed waardoor het komt. Frédérique heeft koemelkallergie en daardoor zijn we overgestapt op andere voeding. Deze helpt goed maar denk dat ze hem niet zo lekker vindt. Even afwachten en woensdag weer wegen. Dan moeten we kijken naar een oplossing.
Wat is spruw nu precies? Balen dat ze nog niet groeit Ryanne! Vind je het moeder zijn zwaar? @Nen: kan me goed voorstellen dat je ff hebt gedipt. Hoop dat het snel raak is meis! Ik maak me een beetje zorgen om Emma. Heb nog niks gehoord. Maar wil niet zomaar gaan sms-en. Zou ze na de gyn meteen weggaan dat iemand weet?
ryanne ok dus eigenlijk afwachten tot woensdag? spruw is een soort schimmelinfectie die bijna elke moeder bij zich draagt en overbrengt op de baby. is niet ergnstig. ik ben terug van de gamma en boodschappen doen. loop ik alleen in de gamma voel ik me niet goed worden. helemaal wit en zweten en duizelig. heb ik weer als ik alleen ben...
Hai Nen!!! Welkom terug meis, en achhhh!!! KNUFFEL!!!! wEL FIJn dat je man/vriend rond je eisprong er is.. @ Ryanne Wat vervelend dat ze niet zo goed groeit.. Koemelkallergie? Aiks, klinkt niet zo fijn.. Ik hoop dat je meiske snel weer wat aankomt en groeit.. Hier staat de preitaart in de oven, boodschappen gedaan, en verf gekocht voor de commode! Natuurlijk op waterbasis.. wees maar niet ongerust meiden.. Ik heb manlief gevraagd of hij het wiegje wil ophalen bij mn schoonzus.. Nu hopen dat ze thuis zijn, duimen jullie mee?!!?! Dan kan ik eindelijk zien of het een mooi wiegje is en of de bekleding nog vervangen moet worden.. Ik verwacht dat ons beebje te groot en te dik is voor een wiegje
@ agneet heb je goed gegeten en gedronken vandaag? Rustig aan doen he meis @ emma joehoe we zijn nieuwsgierig. Laat je beeb maar komen! @ oma het is nu minder zwaar. Door de allergie wa ze van s'ochtends 7 tot s'avonds elf aan een stuk wakker van de krampjes en buikpijn. Ze wilde alleen maar bij mama en ze werd zo moe van zichzelf dat ze hangerig werd. Maar door de niewue voeding gaat het al een stuk beter alleen drinkt ze niet zo goed hoe is het met jou? En met de huizenjacht?
@agneta Ik heb tot 3 uur achter de wii gezeten niet tot 6 uur Om half 4 kwam de buurvrouw bij ons..dus lag om 6uur op bed @ all Heb Chanell om 3uur de fles gegeven en ik werd me toch een partij moe..Ben samen met Chanell even op bed gedoken.. werd om kwart voor 5weer wakker..de kleine meid slaapt gelukkig nog.. @spiraal, die heb ik nog niet laten zetten..De dokter wou nog 3 maanden wachten omdat de baarmoederhals nog week is..en dan is hij bang dat hij er doorheen gaat zeg maar... Dus moet nu eerst aan de pil en dan over 3 maanden terug komen.. @buurvrouw. Daar heb ik nog niks van gehoord..ze zijn dan nog wel samen in huis..volgens mij hebben ze het goedgemaakt? ik weet dus niet zeker.. Meiden ik ga weer even ben heel erg moe. Tja wat wil je ook na een uurtje geslapen te hebben
ik denk dat ik te weing heb gegeten. ik heb vanmorgen alleen 2 bruine bolletjes op dus ik denk dat dat het is geweest. chamaro haha ik dacht tot 6 uur! sorry verkeerd gelezen. ik ga heel even op bed liggen. ik ben een beetje stuk. tot straks!
ben ook weer terug van boodschappen doen. @agneta: oh doe je wel rustig aan meid @ryanne: misschien ander merk proberen. vind ze misschien lekkerder. hopen dat de spruw snel over is...
@sam, en was de uitslag goed? @Hilli, maak je maar geen zorgen hoor! je hoeft pas vanaf 25 weken je kindje elke dag te voelen, Het is maar net hoe ie ligt nu he. Zit wel goed @Mum, was het leuk bij de paardjes? Als je veel harde buiken hebt kun je ook meer slijmverlies krijgen trouwens. Voel je je alweer beter? rusitg aan doen he @Bos, Die 19 kilo is je niet aan te zien op de fotos in elk geval en waarschijnlijk is het ook vocht. Snap dat je liever lekker thuis blijft nu, snappen ze vast wel! Druk kindje heb jij dus @kristel, ja weet je wat het is, ik ben niet zon fan van medicijnen ben bang dat ik er raar van word ofzo haha slaat nergens op maar ja. Dus het liefst probeer ik nog even zonder slaappilletje. Maar je hebt wel gelijk, dan ben je weer even uitgerust in elk geval. Al weer wat opgeknapt? @Red, je hoeft ook niet een kind van een jaar aan de borst, je kunt het ook kolven @Chamaro, hmm wat heeft ie uitgevreten dan?? @Juffie, leuke spulletjes hoor! @agneta, dat wist ik niet, grappig Meer afscheiding is normaal het laatste trimester omdat de hormonen weer veranderen voor de bevalling kan het wel wat erger worden geloof ik maar dat heeft niet iedereen. @Suus, bataviastad is wel grappig maar ik kon er geen babywinkel vinden! En het is niet heel groot ofzo. Lekker toch een luidagje @Nen, hey Wat vervelend die pijn .. derde ronde alweer! drie keer is scheepsrecht he Komt mooi uit ja je ei op maandag haha Misschien komt ie ook wel eerder, bij mijn kwamen ze steeds eerder met clomid. @Kim, op prettymum.nl hebben ze ook veel handig bv spul! Die potjes hebben ze ook dacht ik. Heb er al vaker wat bestelt, ze bezorgen echt super snel. @Ryanne, hm hopelijk knapt ze snel weer op en gaat ze weer goed drinken! @Scheidingen, mensen scheiden idd erg snel vind ik ook.. mijn ouders zijn ook gescheiden maar nu hebben ze alweer wat jaartjes een relatie ze wonen niet samen maar zijn wel samen @all, nou baby was goed gegroeid . Ik heb gezegd dat ik hem minder voelde dus ik heb een uurtje aan de ctg gelegen. Hij deed het goed gelukkig Ze verwachtte wel dat de weeen snel zouden doorzetten, ook omdat ik bloedverlies had gehad. Dus het is afwachten maar weer Ze heeft geen inwendig onderzoek gedaan, dan ging ik me alleen maar meer druk maken en het zei niet zoveel zei ze beetje vaag maar goed. Ben opgelucht dat alles goed is met de baby Harde buiken beginnen nu weer pijnlijk te worden, ben benieuwd hoe lang dit nog zo doorrommelt Ik ben even eten, fijna vond allemaal!
Ja moest ook weer bloed prikken , ben ik al zon fan van haha. Voor antistoffen voor de schildklier en ijzer nog een keer.
Emma, Fijn dat de kleine goed doorgegroeid is Hopelijk laat hij niet langer op zich wachten Bij mijn moeder was wat minder goed nieuws, ze heeft weer een ontsteking nog een milde vorm, maar krijgt dus weer 2 medicijnen erbij, als de ontsteking erger word, moet ze weer geopereerd worden
Ik ben er ook weer! Dit gezin zit er weer op. Heb mezelf nog even beschikbaar gesteld t/m maandag. Zie wel of ze bellen. Gewoon lekker thuis is ook prima. @Emma... hmmm ja daar zeg je wat! Hoeveel voedingen krijgen ze nog met een maand of 10/11? 2 of 3? Hopelijk zetten de weeen snel door! Manlief is hier bijna thuis maar ben alvast begonnen met eten. Zo'n honger Gezin was tevreden, ze willen dat ik de couveusenazorg doe dus ben benieuwd of dat lukt. Als 't kindje dan met een paar weken thuis is moet ik er nog een dag of 5 heen voor 3 uurtjes per dag. @Mariss, jammer dat 't niet gelijk kon maar eerst de pil dus. @bos, zo goed bezig geweest zeg! @Nen, hoi! Duim voor je dat 't nu raak mag zijn!
@Ryanne, ow wat vervelend zeg! Hopelik groeit ze er snel overheen en gaat ze de voeding lekker vinden. Heeft ze nutrilon pepti?
@red Ja vond het ook wel jammer..Want ik vind de pil maar niks.. Ik vergeet het heel vaak..Omdat je gewoon er altijd aan moet denken van o ik moet de pil ook nog innemen.. En met de pil hou je vocht vast, dus dan word ik nog dikker dan dat ik al ben