Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ KristeL: Zo jij hebt flink geshopt voor Yentle... je kan weer even vooruit :p

@ Suus: Slaap ze, je hebt een lekker nachtje voor de boeg idd...

@ Ryanne: Ow meis wat sneu... hoop dat de medicijnen snel aanslaan (gaat vaak
    wel vlug gelukkig) en ze weer snel lekker kan eten en groeien!! Ow koemelkallergie
    is ook niet niks, ik heb het ook gehad, idd niet lekker die sojamelk...
    Dikke knuffel meid!!

@ Dreamer: Ik geloof niet dat Emma iets op de planning had staan vanmiddag...

@ Agneta: Ow dat is ff schrikken dat je je zo voelde... ik heb het ook wel eens
    in de supermarkt, heb dan echt het idee dat ik gestrekt ga, en wat het is? geen idee...

@ Mariss: Lekker hoor ff in bed kruipen met je kleine meid!! enne stuur de buuf
    is een smsje ofzo... wil weten waar die vent heeft uitgehangen hahaha hoezo nieuwsgierig :p

@ Emma: Ja hoor was weer leuk bij de paardjes, wel alweer warm midden in de zon...
    harde buiken heb ik eigenlijk vrij weinig (hmmm of ik wen er aan, dat t niet meer opvalt :()
    heb wel iets meer energie gekregen maar ben nog steeds een beetje gaar...
    naja we hebben nog geen tv dus wordt geen Lost vanavond, dus kan ik lekker op tijd gaan slapen :D
    Vreemd zeg dat ze geen inwendig onderzoek gedaan heeft... maar spannend als ze denken dat het niet
    lang meer gaat duren hoor :D wanneer moet je nu weer bellen? eet smakelijk meid...

@ Sammie: Dat is inderdaad minder goed nieuws, hoop dat de meds goed aanslaan en een operatie
    niet nodig is!!

Mijn handen zijn niet echt dik van het vocht ofzo maar ze doen ontzettend zeer door t vocht :(

we hebben hier trouwens weer een raadsel hihi... er lag een opwindbaar kikker achtig iets in het zwembad en ineens is het weg :( en mijn vriend en ik hebben het allebei er niet uitgehaald...
    de enige optie is de hond, maar die kan dat niet zonder natte poten en bek dus dat lijkt me ook stug en we zijn de hele tijd buiten geweest :( hihi

2. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum
    Helaas heb ik haar nummer niet ..:(
    Ik ben ook helemaaaal niet nieuwschierig hoor :p
    Maar ik wacht gewoon af , want om daar nu aan de deur te gaan en vragen van en?! waar was ie??
    Nee dat vind ik ook wat raar overkomen..

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: Ja dat is ook zoiets hé :p

4. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum
    Ach ja ik hoor het vanzelf wel (hoop ik ;))

5. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    olaaa dames,

mennn wat een dag zeg, de eerst werkdag zit er voor mij!!
    en wat voor een.. eerst nog vergadert en daarna flink aan de slag, hoefde niet veel te doen.
    - namen op het magneetbord schrijven.
    - kopieren, namen van kinderen achterop schrijven
    - namen van de kinderen op de mappen schrijven.
    - naamkaartjes voor de tafel en voor dekaptstok (maken en ophangen)
    - potloden doosjes vullen..
    en nog een hele andere hoop.. pfff was echt moe!!!
    lekekr hoor, hard werken.. heb het wel gemist, heb echt een super team, hoop dat ik langer dan 2 weken kan blijven!!
    Heb 11 kindjes..ben benieuwd..9 jongens 3 meisjes.

verder ga ik weer even terug lezen..!!!

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: dan horen wij het ook wel hé?? :p

@ Matta: Wat leuk :D de dag ging zeker wel lekker snel voorbij?

7. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    hoi Nen,

fijn dat je er weer bent!! had je al gemist!!! Dikke knuf voor jou, wie weet worden wij ook wel tegenlijk zwanger..hihi.. maar ik denk ik mijn tempo eerder tegelijk met Dreamer :D..hihi..

@sammie
    bah jullie treffen het allemaal niet zeg!!

@ryanne
    vervelend zeg, voor jou en je kleine meid..

nouuwweeee BosBeed en EmmaBeed.. duurt wel lang niet.:p.
    hahahaha..

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    hier een drukke beeb in t buikje :D ik dacht dat het niet meer kon na een aantal rustige dagen, maar het heeft dus blijkbaar nog genoeg ruimte...

9. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @mum
    razendsnel... heb in een uur tijd, de naamplaatjes, gesneden, op de tafels en kapstok geplakt en de potloden bij gevuld!!
    zo snel ging het!!! hahaha.. dat was een eerst lange werkdag..hihi.. nou ja de 2 weken zijn zo voorbij.
    voor de collega voor wie ik inval hoop ik dat ze gauw beter is, maar voo rmij hoop ik dat ze nog even rustiger aan doet! zodat ik daar een heel jaar kan blijven!!

we gaan al veel leuike dingen doen.. ik hoop dat ik er dit hele jaar ben en dat er dan 100 kids zijn, want dan gaan we naar parijs...hihi..
    binnenkort uit eten in Emmen..en nog een keer uit eten omdat we 60 leerlingen hebben.. en als we 70 leerlingen hebben gaan we ook weer uit eten..hahaha.. super tof dus..geheh!!!

10. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @mum
    hahahaha.. die drukke beeb van je..gehhe
    vind het nog steeds super kanp dat jullie het een verassing houden!! ik zou het eht niet kunnen!!

mijn nieuwe collega vertelde tijdens de vergadering dat ze zwanger is..10 weken nog vroeg, maar ze had liever dat we het wisten, anders kwamen er weer praatjes!! heel leuk voor der!!
    zo veel ellende gehad, gun het ze van harte!!
    Gun het iedereen ook zo, die hier nog niet zwanger zijn!!!

11. @ sammie wat vervelend
    @ bos kan wel overstappen op andere voeding maar dat zou de 4e in vijf weken tijd zijn en zo krijgt ze geen kans om te wennen
    @ red ze heeft friso intensief hypo allergeen
    @ matta wat een drukke dag zeg. Maar nu lekker weekend!
    @ mum hai meid, leuke dag gehad vandaag?
    @ emma fijn dat alles goed is

12. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum jullie weten het zelf wel of ook niet wat het is??

matta lekker druk dagje dus! wel lekker als je lekker door kan werken. de tijd gaat dan altijd zo snel.

13. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    zal er weer v andoor, miss spreken ik jullie vanvond nog..
    lief is de huurauto aan het halen, moet zondagavond alweer naar zee :(.. echt niets aan...
    gaan we aven kijken wat we gaan eten, hebben kliekjes dag!

fijne avond!!!

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Matta: KLinkt echt superleuk :D haha het is wel moeilijk maar de gedachte dat
    we al zover zijn gekomen zonder het te weten dan kunnen die paar dagen/weken er nog
    wel bij haha :p

@ Ryanne: Ja hoor :D dagelijkse dingen gedaan, paardjes en de boodschapjes en morgenmiddag
    de eerste visite voor mijn verjaardag :D

k zat net ff op internet te kijken voor een minimonkey, ik dacht dat die dingen veel duurder
    waren joh :D leuk prijsje voor een kraamcadeautje...

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: Nee wij weten zelf ook niks :D

16. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum
    Ja tuurlijk komen jullie het ook te weten..;)

17. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Mum, zit er ook ff bij te kijken. Wilde eerst een babybjorn maar vindt dit wel erg leuk, vooral als ze nog zo klein zijn.
    Leuke prijs idd! Zal 's een lijstje maken met tips voor cadeau's dan hoef ik die dingen in elk geval niet zelf te kopen ;)

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Sjowie... ben hier aan het schransen... heb al 2 borden rijst met saus, gehakt en groente gehad (niet heel veel steeds opgeschept maar toch) daarna banaan, mok met aardbeienyoghurt. Nu een halve komkommer... haha

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Ik heb een babybjorn 2ehands gekocht maar ik vind dat toch iets meer voor als
    ze wat groter zijn... de babybjorn kunnen ze naar mijn mening nog niet echt
    comfortabel in vanaf de geboorte, en in de minimonkey wel :D
    Lekker aan het eten dus :p gewoon lekker doen hoor!!

20. Hoi allemaal ben er ook weer, net een uur bijgelezen ofzo :$

@ Mum jij ook al een drukke beeb binnenboord.. zoonlief laat me hier geen moment met rust :$ de hele dag word ik aan alle kanten geschopt.. zou ie ooit wel eens slapen?? :p Maarre die van jou mag er langzamerhand wel eens uit gaan komen, iedereen is nieuwsgierig :D! (Ik ga er maar weer een smiliefestijn van maken in dit bericht denk ik.. :p) Je lichaam heeft altijd reserve energie voor de bevalling, maar dan nog is het vervelend dat je zo moe bent. Doe maar lekker uitrusten. Heb je nu in de laatste weken wel nodig.

@ Matta nou mooi dat jij wel lekker hebt gewerkt :)

@ Maris houd maar in je hoofd dat dat voor tijdelijk is.. straks gaan ze er weer af die kilo's. Sticker op de badkamerdeur met PIL INNEMEN! :p Scheelt wel dat je nu niet zwanger bent..

@ Emma wel vreemd dat ze geen inwendig onderzoek toch heeft gedaan maar aan de andere kant wel weer spannend :p nu heb je echt geen idee.. hopelijk gaan die weeën lekker doorzetten dit weekend!

@ Juffie mag ik ook wat preitaart :p ik vind dat zo lekker, maar mijn man lust het niet dus maak het ook nooit. Klaar met schuren nu? Zitten de rest van je tenen er nog aan? Jammer dat je ouders zijn gescheiden. Ik ben ook echt tegen scheidingen..snap dat ook niet na 25 jaar..

@ Agneta nou als je niet genoeg eet is het zeker niet raar dat je je ineens niet goed voelt! Denk erom he. Straks ga je ineens van je stokkie, en dat moeten we niet hebben! Die schoonvader van je heeft wel pech in de liefde.. en dat telkens op vakantie! :$

@ Ryanne wat vervelend dat Frederique koemelkallergie heeft. :( Misschien moet ze even wennen aan de andere smaak van deze voeding, en drinkt ze straks beter. Dat hoop ik!

@ Suus oei dat wordt een zware gebroken nacht.. wat een rottijd om te vliegen zeg! Wij wonen dan heel dichtbij schiphol (niet stiekem langskomen he! :p) maar dan nog is het vreselijk.. heb je je meisje nog gevoeld? Ik vind je buikje ook nog wel bescheiden (als ik het vergelijk met mijn toeter) maar zie zeker dat je buik groeit!

@ Nen lang niet gezien! Vroeg me al af hoe het ging. Je luteale fase kan ook wel eens iets langer zijn he, kan iedere maand wisselen. Dat had ik altijd, wist nooit hoe lang ie iedere ronde weer zou zijn. Je cyclus ziet er netjes uit zo met clomid. Nu nog een superzwemmer die deze maand je superei gaat bevruchten :D ik duim me een ongeluk ongeveer hier :D . Ieder keer weer ongi worden is ook deprimerend als je al een tijdje bezig bent.. dat gevoel zal ik nooit vergeten.. maar ik weet zeker dat een wondertje ook voor jullie is weggelegd, ik dacht dat ie hier nooit zou komen maar geef de hoop niet op. Dikke knuff!!

@ Bos goed idee van die cake ik denk dat ik dit weekend ook nog een cake ga bakken.. nu echt trek in! Pff jij bent druk, ik ga zo jouw voorbeeld opvolgen en verder met de badkamer.

@ Lynn hij is binnen :D man en ik vinden 'm beiden heel mooi :D

@ Sammie ooh wat een etter is die poes van jullie! Echte kittenstreken zijn dat. Wij zetten in het verleden altijd de keukenrol hoog en ver weg, anders lag het ook overal.. toch zonde! Pakjes zakdoeken werden ook altijd volledig gemold. O ja en die beruchte wattenstokjes ook, maar die berg ik toch al heel goed op. Heeft jouw moeder zoveel darmaandoeningen? Heb ik nog nooit van gehoord zowel colitis als crohn hebben. Wel heel vervelend zeg :( En balen die onverwachte kosten van de auto. Altijd te duur he, auto's..

@ Red ik denk dat je dan een L nodig hebt van Noppies. Alle merken zwangerschapsbroeken vallen bij mij hetzelfde, maar mamalicious valt bij mij kleiner dan Noppies. (een mamalicious maat XS en Noppies maat XXS).

@ Dreamer goed idee zeg van die fotoslide. Vooral als je het moeilijk vindt om te vertellen.

@ afscheiding breek me de bek er niet over open ;) soms heb ik het idee dat ik leegloop ofzo!!

@ borstvoeding ik wil het een half jaartje gekolfd geven en daarna volledig op flesvoeding overgaan. Maar zie het sowieso nog wel, wie weet wil ik dan wel heel wat anders!

@ paardrijden nou ik vind paarden heel leuk en verzorgen enzo.. maar rijden doe ik maar niet :D

Pff, ik ben weer eens winderig.. :):D;)

Deel Deze Pagina