Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @desiree
    Haha ja dat zou ik eigenlijks moeten doen..hihi ;)
    Je bedoelt die 2 kilo die ik ben aangekomen? Dat die er snel werr af zijn of bedoel je die van de pil?

2. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    desiree haha jij met je winderigheid hihi echt grappig

3. Beide :p straks kan je weer van de pil af, en gaan die kilo's ook weer eraf ;) met de wii fit beweeg je ook, misschien helpt het een beetje :)

4. Ja sorry, de vk zei het van de week ook al toen ze aan me buik voelde.. goh je hebt wel wat lucht in je darmen zeg. ik zo oh ja ;) en 's avonds kwam het er idd uit :D schaam me er ook wel een beetje voor hoor.. maar gelukkig overdag geen last van :)

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: Ja hé... hij of zij weet ons in ieder geval goed in spanning te houden...
    beebje heeft hier een uurtje uitgeraasd en is nu weer redelijk rustig...
    k moet zeggen dat ik het wel even superfijn vond aangezien het de afgelopen dagen
    vrij rustig was... en ik dacht dat zal er wel bijhoren maar t kan dus nog wel...
    alweer winderig? arme deesman :p

@ Mariss: En in je telefoon zetten dat er elke dag een alarm afgaat dat je je pil
    in moet nemen? deed ik ook altijd en dan vooral op de dag waarop ik weer moest beginnen
    met een nieuwe strip...

6. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum
    Je moet toch weer met de pil beginnen als je ongesteldheid weer over is toch?
    Pff het beviel me beter om 9 maanden lang niet ongesteld te zijn :p

7. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    desiree daar hoef je je echt niet voor te excuseren hoor!
    iedereen heeft dat wel is. maar vind het zo leuk dat je het gewoon zegt.

8. @ Agneta ik hoopte eigenlijk ook dat iemand het zou herkennen hier. Maar heb er nog niet zoveel over gehoord :p

@ mum ik wou het niet zeggen, maar heb er nu geen last meer van :D

@ Chamaro nee de 2e week moet je weer beginnen met de pil. dan 3 weken slikken en weer stoppen.

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: als je nu weer begint met de pil moet je beginnen op de eerste dag van je
    menstruatie... en als je al een tijdje de pil slikt moet je gewoon weer beginnen
    na 7 dagen ongeacht of je nog ongi bent of niet (ik was dat altijd wel)

@ Dees: Ik herken het wel hoor :p vriendlief zegt dan altijd dat ik er niet
    zo trots bij moet kijken :p

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Mariss, als je nu begint met de pil dan is ie gelijk veilig geloof ik. Anders moet je de eerste 7 dagen met condoom.

@Mum, 'k denk dat ik ook gewoon eerst voor de minimonkey ga. En dan later zo nodig via marktplaats een babybjorn.

@Desiree, 'k ga wel een keertje passen, dan weet ik 't ;)

'k ga straks op bed denk ik best wel moe.

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Desiree, 'k heb er ook geregeld last van hoor ;)

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Sammie, das minder nieuws.. hopelijk is een operatie niet nodig!

@red, pff geen idee hoeveel voedingen dat nog zijn, maar zullen niet zoveel meer zijn denk ik :) Wanneer komt dat kindje thuis dan?

@Mum, ja in het zonnetje is het wel warm! morgen nog warmer.
    Op tijd slapen is ook wel goed toch. Ik vind het ook gek hoor dat ze niet hebben gekeken. het kind valt er niet zomaar uit zei ze :( ach jaa. Ik moet bellen als ik meer dan een uur regelmatig pijnlijke harde buiken heb. Nou dan kan ik elke dag wel bellen haha.
    Misschien is er iemand in de tuin geweest die het eruit heeft gehaald?

@Desiree, heb medelijden met je man :p

Zo ik heb na het eten even een uurtje geslapen haha. Hebben jullie plannen voor het weekend?

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: ja idd zo had ik het nu ook in gedachten, alleen heb ik de babybjorn al maar toen ik die kocht via mp wist ik nog niet van het bestaan van de minimonkey ;)
    naja zo duur wassie niet (ouder model) dus als hij voorgoed in de kast blijft liggen doordat ik de minimonkey straks fijner vind is dat niet zo'n grote ramp...

14. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    dees super dat hij binnen is en dat jullie hem beide mooi vinden!!!!

pil: hier gebruiken we het condoom!!! hahaha....en ben nog maar 1x ongi geworden...kan er geen pijl op trekken!!!

alle baby;s nog lekker bij hun mama;s in de buik?

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Morgen idd nog warmer... ik blijf lekker zitten met een koud glas drinken
    en als ik het echt niet meer trek dompel ik gewoon ff in het zwembadje ook al zit
    er visite :p
    heb je dat ook tegen haar gezegd dat je dan elke dag wel kunt bellen??
    haha nee er is niemand in de tuin geweest.. t is maar een speelgoedje van 39 cent
    maar gewoon het raadsel dat dat ding ineens weg is :(
    hier op de visite na geen plannen gelukkig, misschien zondagavond bevallen? :p
    haha zou wel leuk zijn...

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, ja maar ze dacht dus ook dat het snel zou doorzetten. En ze zei ja je kunt beter wat te vaak langskomen..Ze kunnen er verder ook weinig aan doen denk ik hoor, is gewoon heel vervelend dit.
    Maar misschien heb ik vanacht nergens last van. Hoop het, even een nacht goed slapen is wel fijn. Misschien heeft een vogel het opgedoken hahah :p. Vind ik een goed plan :p en Bos ook maar dit weekend? haha

@Anticonceptie, ik ga ook echt niet aan de pil, misschien wel de minipil ofzo

17. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @de pil
    Mijn dokter zei pas na de 2e strip is ie pas veilig ;)

Ik ben 5 jaar aan de pil geweest en ik weet het gewoon niet meer haha..Hoe dom kun je zijn!!:)

Ik ben gister voor het eerst weer ongesteld geworden..moet ik dan nu gelijk al de pil slikken? of moet ik nog wachten totdat deze menstruatie is afgelopen..:p

18. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hoi allemaal..

ff gauw een berichtje..

sammie: weet precies hoe je je voelt.. mijn moeder heeft precies hetzelfde.. en is ook al 4x geopereert..

emma: nou je laat ons wel wachten zeg haha..

bos: en jij ook.. :D

all: vandaag wezen paardrijden.. was opzich wel leuk.. maar de weg was zooo vol met stenen dat we alleen maar konden stappen achter elkaar. dat was wel een beetje jammer..

19. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Wat is de minipil dan als ik vragen mag?

20. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo ben er ook weer meteen vandoor..

Deel Deze Pagina