Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Ja idd heel vervelend... het moet maar gewoon eens doorzetten bij jouw...
    haha dacht ik ook al aan, aan een reiger maar dan vind ik het ook vreemd dattie niet
    aan de vijver is geweest die ernaast ligt :p en dat we niks gezien of gehoord hebben...
    Doen we!! we gaan gewoon alle3 dit weekend bevallen!! (ik wel zondagavond pas hoor :p)

@ Anticonceptie: heb ik eigenlijk nog niet echt over nagedacht... denk dat het hier
    toch de pil wordt, ga geen bv geven dus daar hoef ik niet naar te kijken en een spiraaltje
    lijkt me helemaal niks... condooms heb ik geen zin in en geen geduld voor :p en algehele onthouding wordt 'm ook niet hihi

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Jammer van die stenen zeg... maar gelukkig wel genoten...
    Doei doei!!
    @ Mariss: dan had je gisteren al moeten beginnen eigenlijk! weet niet hoe het nu
    zit...

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Mariss, 'k zou dan gelijk beginnen en zolang nog condoom gebruiken. Minipil is de cerazette de enige pil die geschikt is in combinatie met borstvoeding. Zit 1 hormoon in ipv 2.
    @Lynn, hier wordt 't condoom of minipil.
    @Emma, 'k heb 't opgezocht, 3 voedingen.

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hmm ja algehele onthouding is natuurlijk ook een optie... 's met manlief overleggen... hahah!
    Gaat vast niet goed, 'k wil ook geen spiraaltje en ben verder alleen nog aan de pil geweest en daar ook wat negatieve dingen van ontdekt.. dus nog maar 's over nadenken.

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Oh ik geef geen borstvoeding :p dus dan is die niet geschikt voor mij haha..:p
    Dan neem ik vanavond gelijk de pil in ;)

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Tja ik denk dat we beide een protesterende man krijgen :p elk voorbehoedsmiddel heeft in mijn ogen nadelen maar de pil voor mij persoonlijk de minste dus ik ben er voor 90% zker van dat dat t weer gaat worden...

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Emma, geen idee. Wanneer ze helemaal zelfstandig drinkt, goed groeit en zichzelf warm kan houden.
    'k Denk dat ze wel een stukje over de 2 kilo moet zijn dus een maand zal 't vast nog wel duren.
    Ze ligt in 't ziekenhuis van Drachten en daar is het nu zo dat je de 24u voordat je kindje naar huis mag, samen in een kamer mag verblijven zodat je er alvast kunt wennen en de verpleging is dan nog achter de hand. Vind ik wel een goed initiatief!

8. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ik woon 20 minuten van drachten af..:p

9. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Maris, ik ook :p

@Red, ok valt mee met de voedingen dan dus.
    Duurt nog wel even voordat ie naar huis kan..lijkt me ook zwaar zeg

@Mum, algehele onthouding? haha word hem hier vast ook niet :p

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: nahh... ik denk ook niet dat ik het volhou algehele onthouding :p

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hihi grappig ik woon ook 20 min vanaf drachten... alleen andere kant op (denk ik)

12. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Hahah wat toevallig ja dat we alle 3 20 van drachten af wonen..
    Ik kom uit oosterwolde en jullie? (als jullie dit prive willen houden vind ik het ook goed hoor :p )

13. Drachten? Dat moet ik eerst ff opzoeken waar dat ook alweer lag.. in ieder geval hier niet in de buurt :D

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Mariss, dan zat ik redelijk dicht bij je in de buurt aan't werk.
    Ik woon in Stroobos, klein dorpje in de buurt van Buitenpost/grijpskerk/grootegast

maarre ik ga afsluiten... nog ff popstars kijken en dan op bed. Morgenvroeg weer om 7uur op wacht.

15. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    stroobos heb ik nog nooit van gehoord:p
    Maar buitenpost en grootegast wel..
    Waar heb je gewerkt dan?

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @mariss, op mn hyves kun je zien waar ik woon :D heb je in mn vriendenlijst toch?

@red, truste!

17. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ja klopt..wij wonen ook niet ver van mekaar vandaan..

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Grrrr zit alweer een half uur met Ziggo aan de lijn, hebben nog geen tv...
    blijkt dat die knuppel van gisteren alleen een nieuwe klant heeft aangemaakt en niet heeft doorgegeven dat we aangesloten moesten worden, nu kan er dinsdag pas een monteur dat knopje omzetten!! aaaaaaarrrrrggggghhhhh...... :x:x:x

19. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @mum, lekekr irritant :( is altijd zo met die dingen, ze schijnen niet iets in 1 keer goed te kunnen regelen

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ja idd, ik ben benieuwd mijn moeder belt er nu naartoe, die heeft ook voor ziggo gebeld voor haar werk...

Deel Deze Pagina