Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ sam, vervelend dat jij ook zo naar bent. Volgens mij heb ik ook een buikgriepje. Zal wel heersen dan...
    Ik heb ook elke maand voor mijn ei die SI. Ik zit er alleen mee dat ik liever niet weer mijn huisarts bel tijdens het telefonisch spreekuur. De vorige keer was hij zo onvriendelijke. Blegh... Ik spreek het morgen nog wel eens in op het receptenbandje.. Hier (Ht informatieplatform voor gezondheid) lees ik namelijk dat je ook een kuur kan krijgen voor een aantal maanden en dat je dan elke maand op de 5e dag van je cyclus een capsule moet gebruiken. Dat zou de kans op een infectie verminderen.
    Ik denk dat het ermee te maken heeft dat je zuurgraad veranderd als je je ei krijgt, omdat je natuurlijk 'vriendelijk slijm' moet hebben voor het sperma. Maar door die verandering, heeft die SI wel weer kans..

2. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    @Sammie, krijg je er ook elke maand wat voor dan?
    @Nen, 'k heb hier nog van die eitjes liggen, had ik uit voorzorg meegekregen maar heb je ook niet zoveel aan he... moet je ze komen halen ;)
    Candida Albicans Schimmelinfectie

Leidinggevende belde even hoe 't ging. Ze hadden me gisteren ziekgemeld maar dat was niet nodig omdat 't maar om een paar uurtjes ging.
    Wachtdiensten worden nu verlengd naar 22.00u (niet zo heel blij mee omdat ik dan pas s nachts om een uur of 2 thuis ben)
    Maar goed wil ook niet te moeilijk doen. Als 't blijkt dat 't niet haalbaar is, dan bel ik wel weer.
    M'n verlof gaat 5 januari in. Volgens mij had ik oud&nieuw vrij en dan moest ik 3 jan. weer. Mag dan wel 2 vakantiedagen opnemen zodat ik niet voor 2 dagen aan't werk hoef.
    Ze raadde me wel aan om 6 weken van tevoren met verlof te gaan. Kraamverzorgsters redden 't nl. niet om tot 4 weken door te gaan. Was ik ook niet van plan.
    vandaag dus ff op wacht en heel hard hopen dat ze niet bellen, dan ben ik lekker vrij en hoef pas donderdag weer.

Even vraagje, wij hebben boven enkel glas (wordt in de toekomst wel een keer dubbelglas maar nu dus niet)
    Dus ook op de babykamer. Bedje moet wel richting 't raam staan anders zit ik met de ruimte. Nu wilden we er al een verduisterend rolgordijn voor doen. Is het dan ook raadzaam om er nog dikke overgordijnen overheen te doen? overgordijnen komen er sowieso maar kunnen ze natuurlijk laten voeren of hoe dat heet. Ivm tocht enzo, t is tenslotte winter als de kleine komt.

3. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ red, bedankt voor die link. Ziet er wel heftig uit met het dieetadvies en al die kruiden... Maar er staan voedingsmiddelen in de niet-gebruiken lijst die ik wel gebruik, dus dat kan ik wel aanpassen. Die eitjes ophalen is geen optie haha, dan moet ik komen fietsen :p Ik bel morgen wel ff naar de HA voor een recept.

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Nen: Thanx :D

@ Sammie: Ontlasting met bloed? das niet goed hoor meid!!

uhm waar is Emma?

ik ben even naar de verloskundige...

tot zo...

5. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    @Nen, als ik toevallig in Leeuwarden nog aan't werk moet, kom ik ze langsbrengen, maar die kan is heeeeel klein!

@Mum, succes bij de vk!

Ik ga nu toch echt m'n boodschappenlijstje afmaken en daarna naar de winkels... maarre kom vast eerst nog wel weer langs.
    Was weer beetje misselijk maar heb chips gehad en nu gaat 't wel weer... hihi

6. agneta

agneta Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    2,066
    0
    0
    zoetermeer
    goeiemorgen!!!

bos nog steeds niets!? ben benieuwd wat de vk vanmiddag zegt. en wanneer ze anders willen strippen enzo.

suhe wat een leuke foto's van vakantie met jullie mannetje! heerlijk dat de bv zo goed gaat. en lekker handig want je hebt het altijd bij de hand.

nen ik had ook wel altijd stemminswisselingen met de clomid. werd er gek van. maar ik zou eigenlijk niet meer weten in welke periode het was.

7. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Haha, wel leuk om je dan eens in real life te ontmoeten :) Maar ik hoop voor je dat je gewoon lekker niet gebeld wordt! Vervelend dat je weer misselijk werd, maar gelukkig gaat het al beter na de chips. Had je wel wat ontbeten voordat je die paracetamol innam? Daar kun je ook knap beroerd van worden, paracetamol op de nuchtere maag..

8. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ agneta, ik bedoel meer opvliegers in de zin van het opeens heel erg warm krijgen en gaan zweten. Normaal zweet ik nooit heel erg. Alleen als het echt heeeel erg warm is. Maar door clomid krijg ik echt van die "zweetaanvallen" ieeeeejjj.. :(

9. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Tja kom ook niet zo vaak die kant op. En ben idd liever vrij ;) Ga zo even richting Leek denk ik, haal ik daar gelijk de boodschappen. 'k had een schaaltje yoghurt gehad maar gisteren was ik ook al wat misselijk nadat ik paracetamol had gehad

10. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Misschien helpt het als je een cracker eet voordat je de paracetamol inneemt. Is de ergste misselijkheid al wel voorbij?

11. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @Mum, hier ben ik :p
    deze aflevering was echt grappig haha, dat ene stel kreeg weer dikke ruzie natuurlijk, wel heel zielig voor dat meisje.
    Ja de familie belt me regelmatig haha. Mn zus leest hier ook mee hoe het gaat. Die van jou dan? Haha je hebt je vriend alweer laten schrikken dus :p heb je die sp[in nog te pakken gekregen
    of loopt ie nog rond?

@Desiree, sims 3 is wel leuk of niet? Wij hebben hem nog niet, dan moeten we eerst een nieuwe videokaart ofzo.

@matta, ook niks aan alleen thuis :( Is hij rond je ei wel thuis?

@Bos, toch wat voorwerk? spannend hoor :D Snpa dat je er
    niemand bij wil hebben haha

@Kristel, rustig nachtje gehad?

@Nen, balen dat je je zo rot voelt :( die clomid werkt ook niet echt mee he Ik had eigenlijk voornamelijk klachten na het laatste pilletje, je bent ook gewoon jezelf niet echt ofzo.

@Red, jij ook al hoofdpijn.. drink je wel genoeg?

@Suus opruimse! Ik voelde het met 16/17 weken voor het eerst

@Suhe, wow klinkt leuk die vakantie :D Dan is bv idd echt een voordeel

@Sam, dat klnkt niet goed hoor!!

Hier alles goed, lekker hele nacht doorgeslapen en uitgeslapen :D

12. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ emma, deze ronde maak ik het wel erg bont. Ik ben echt een bitch. Moet het straks maar ff goedmaken met een lekker etentje ofzo, want mijn vriend houdt zich zo goed als ik me weer eens laat gaan (kan soms zo hard uit de hoek komen en neem geen blad voor de mond..)
    Kijken jij en mum ook baby te huur? GEWELDIG he hahaha, wat een kansloos wijf die janker. Ik vond het zo zielig voor dat meisje die bij hen op bezoek was! Die jongen probeert het iedere keer weer goed te doen, maar zij moet altijd janken janken janken... Pff het zal je vriendin zijn. Ik zou me rot schamen na de uitzendingen!

13. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Goeiemorgen

kwam even hoi zeggen, heb niet veel trg gelezen want heb het een beetje druk. Ayden gaat zo zijn badje in en daarna willen we naar Maasmechelen outlet dus druk druk
    wat een planning nu voordaat je gaat haha

fijne dag allemaal

14. agneta

agneta Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    2,066
    0
    0
    zoetermeer
    ik heb wel eens het programma gezien maar ik snap niet dat je je kind daarvoor uitleent. ik zou dat nooit doen.

15. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    @Kim, ja komt opeens heel wat meer bij kijken he!
    @Nen, misschien dat dat beter werkt ja. 't is nu wel aardig gezakt. Ga denk ik ff soepje eten voor ik wegga.
    Ik kijk ook baby te huur! meestal via internet, maar echt erg he! 'k zou me echt kapot schamen. 'k Snap wel dat ze steeds die stukjes eruit pikken maar ik vind het niet normaal hoe ze reageerd.
    @Emma, fijn dat je lekker geslapen hebt!

16. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ kim, hooiii!! Ja kan me voorstellen dat het nu een stuk drukker is voordat je weggaat. Nadenken of je alles wel mee hebt voor de kleine... Gaat het goed met Ayden? En hoe gaat het met jou? Ben je erg moe van korte nachten? (sorry als je het allemaal al eens verteld hebt, maar ik heb alweer een paar dagen gemist..)

@ agneta, ik snap ook niet dat iemand zijn kind hiervoor uitleent. Maar ik denk dat ze er geld voor krijgen ofzo. Er zijn wel nanny's bij, maar ik vind dat die soms wel erg laat ingrijpen..

17. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    volgens mij krijgen ze er geen geld voor. er is een topic over geloof ik bij de algemene dingen.
    De moeder van tycho en Ivy zit hier ook op het forum

18. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Ik zou 't ook nooit doen hoor! denk dat ik er al moeite mee heb om m'n kindje bij een ander te brengen.

soepje is bijna klaar en m'n waslijst met boodschappen ook. Pfff gaat een hoop kosten ben ik bang... maar ja moeten ook eten.

19. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ red, ik denk dat ik ook moeite zou hebben om mijn kindje bij iemand te brengen.

@ all, vrienden van ons zitten nu ook in een vreselijke situatie. Zij zijn in februari ouders geworden van een prachtige dochter en haar vorige week bijna verloren. Het ging al een tijdje niet lekker: veel spugen, weinig drinken, af en toe diarree. De artsen stuurden ze elke keer naar huis onder het mom van 'elke baby spuugt wel eens' (vader zit in de zorg dus weet ook wel wanneer de baby teveel spuugt). Vorige week was ze echter opeens helemaal blauw aangelopen en zijn ze halsoverkop naar het ziekenhuis gegaan. Gelukkig net op tijd, want ze heeft op het randje gezeten. Dus weer een week in het ziekenhuis gelegen. Er worden nu allerlei tests gedaan wat er met haar aan de hand is. Zo vreselijk als je kleintje bijna uit je handen glipt.... De tranen sprongen in mijn ogen toen hij het vertelde.

20. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    O bah! Wat vreselijk!! Daar wil je toch niet aan denken, wat stom ook van die artsen!
    'k hoop zo dat wij niet van die dingen hoeven mee te maken... dan kijk je zo lang naar een kindje uit en zou je droom zo ineens in stukken vallen...

Share This Page