ja druk en gaat wel kan beter we maken er maar het beste van.. lijkt erop dat ik alsnog alleen staande moeder word hoe si het met jou gaat snel he?!
@nen ja ik hoop het voor je. ik denk dat het inderdaad een hormoonkwestie is. heerlijk ff 9 maanden geen koppijn. ik had anders 2a3x in de week hoofdpijn.
@ mecha, he bah wat vervelend dat het toch niet lekker loopt met de paps.. Wat bedoel je met gaat snel?
@ Bos: haha dat is ook een optie gaat hier niet op helaas, moet bij de vk toch weer op de weegschaal!
heeft iemand suggesties voor een goede, goedkope doorlopende reisverzekering? we hebben 'm nu lopen bij de ING (postbank blue travel polis a 75 euries per jaar) maar die vind ik dus te duur aangezien we niet zo vaak naar het buitenland gaan en ik van mening ben dat het goedkoper kan...
@ mum, als je niet meer dan 3 weken per jaar op vakantie gaat is een tijdelijke reisverzekering goedkoper
@ nen ja best wel. ik hoop zo van niet. maar misschien zijn me hormonen na de zwangerschap wel zo verandert dat het niet terug komt. @ all ik heb sinds gister zo'n gekke buik. hij is nu heel laag. boven zit niets meer. als je begrijpt wat ik bedoel. heb ook erg last onderin. en gister avond de hele tijd krampen. mijn zus zei jeetje agneet wat ziet je buik er nu gek uit. hij hangt helemaal.
@ Nen: Ja maar weet je wat het is, dan vergeet ik steeds zo'n verzekering af te sluiten... en we gaan ook wel eens impulsief (nu zal dat minder worden met de kleine straks) een weekendje naar belgie of duitsland ofzo en dan moet ik dat allemaal regelen... @ Agneta: is jullie meisje flink aan het indalen geslagen? heb je ook van die lekkere steken daaronder?
@mum Ik kon het nooit voelen hoe Chanell in mijn buik lag.. Voelde wel waar ze zat maar niet hoe.. Dat vond ik wel erg jammer maar ja dat is niet anders mischien komt dat wel omdat ik van mezelf al dik ben.. Mooi dat het weer goed ging bij de vk! @dreamer: Ja ik vond het ook helemaal niet moeilijk. De keuze was bij mij niet moeilijk omdat ik zwanger was.. Stoppen met roken zit tussen je oren..Iedereen kan ermee stoppen..Als ze maar willen idd.. Maar persoonlijk denk ik dat mijn vriend het er wel moeilijk mee krijgt.. We zullen zien..
@ mum, toen ik bij fbto werkte kreeg ik heel vaak in de zomer mensen aan de lijn die al in de auto zaten en nog een verzekering wilden afsluiten Die kun je gewoon direct afsluiten en het gaat dan gelijk in. Dat hoef je niet allemaal van tevoren te regelen door offertes aan te vragen enzo Scheelt wel een boel geld. Enige nadeel is dat je geen annuleringsverzekering kunt aanvragen dan. Die moet je binnen 14 dagen na het boeken van de reis hebben aangevraagd.
Pfff word echt gek van het vloeien vandaag. Dan heb ik bijna niks meer en nu moet ik om het kwartier naar de wc om zo'n groot kraamverband te verwisselen en verlies stollels die echt groot zijn, dus moeten maar even wachten. Zo kan ik namelijk niet weg... @ nen hij doet het super, was de eerste week al aangekomen en met mij gaat het goed wel moe s'nachts als ik eruit moet maar gelukkig kunnen we sochtends blijven liggen nog ff en hoe is het met jou? Jeetje wat een vrerhaal van die vrienden van je moet je toch niet aan denken @ mum klinkt allemaal goed dus, maar had ook niet anders verwacht ik ga even op bed liggen want begin duizelig te worden.
owwh ... ik zit met 4 dingen tegelijk antwoord te geven sorry ... ennuh ja gaat snel de zwangerschap maar staat bij de verkeerde regel ennuh ja het gaat niet nee er zijn dingen gezegt pfff vrezelijk ik heb gewoon het stank voor dank gevoel en daarbovenop uitspraken waar ik niks mee kan zit al 4 dagen een verklaring te zoeken hoe iemand zoooooo kan zijn maar ik vind er geen nee het is echt op zijn top beland.. altijd dat even goed een paar weken en dan weer shittt pff is ook geen toekomst voor een kind het is gewoon niet eerlijk hij verdrinkt in zijn problemen en de rest van de wereld vervaagt daarnaast ook mijne ook die van de kleine en wat hij dan zegt uit wraak naar mij pff ik kan het niet eens neerzetten hier zo erg
@ Nen: Ja en dat vind ik toch wel heel makkelijk met een kind, ik bedoel als die ziek worden of iets dergelijks blijf je toch sneller thuis als dat je je zelf niet zo lekker voelt... naja ga me er wel even in verdiepen... wil het mezelf zo makkelijk mogelijk maken haha
@ kim, jeetje wat vervelend dat je zoveel bloed verliest. Zou maar goed ijzerrijk eten kiezen als avondeten! Doe maar lekker rustig aan Fijn dat het met Ayden goed gaat! Het is inderdaad verschrikkelijk nieuws van onze vrienden. Het ging nu de laatste drie dagen wel beter. Ze heeft een sonde en krijgt alles wat ze niet met de fles binnen krijgt via de sonde. Ze gaan nu op vakantie en krijgen daar thuiszorg om evt de sonde opnieuw in te brengen als ze die eruit heeft getrokken. Maar volgens paps was ze al een stuk levendiger en begon ze eindelijk wat aan te komen!
@ Mariss: het zal wel aan verschillende dingen liggen waarom de 1 het beter voelt als de ander... ik zat altijd tegen ondergewicht aan vóór de zwangerschap, maar mijn buik is nu ook 1 en al baby dus t ligt heel dicht onder de huid... nu zal het ook nog meetellen hoeveel vruchtwater je hebt, als dat veel is, is het moeilijker te voelen, en natuurlijk waar de placenta ligt... Stoppen met roken: hier ook geen moeite mee gehad, heb het boek van Allen Carr gelezen en het stoppen ging vanzelf... nu heb ik af en toe wel eens "trek" in een peuk maar niet echt een dringende behoefte, meer zo van: ik zou er ook wel 1 lusten! @ Kim: He bah, dat is balen dat je nu ineens zoveel verliest!! hoop dat het snel minder wordt meid! goed in de gaten houden hoor als je dizzy wordt... anders gewoon even de huisarts bellen...
@ mecha, niet leuk dat hij zulke vreselijke dingen heeft gezegd. Dan is het wel goed als je nu voor jezelf kiest. Jij en de kleine gaan gewoon voor en jullie moeten niet worden meegezogen in zijn problemen... @ mum, mocht je nog iets willen weten over verzekeringen, ik heb er 3 jaar in gewerkt dus kan je vragen misschien beantwoorden @ all, ik ga zo ff op de bank zitten denk ik. Heb megabuikpijn
@Kim: is dat normaal dat je nu ineens stolsels verliest dan? Als je het niet vertrouwd even de huisarts of vk bellen he! @Maris: het zit idd tussen je oren, maar wilde het niet zo stellen. De rokers bij wie het stoppen niet lukt reageren altijd zo fel daarop namelijk @Agneta: ohh lijkt me heerlijk, 9 maanden geen hoofdpijn! Hoop dat het wegblijft na de bevalling. En denk dat de kleine ingedaald is. Heb je foto's? @Reisverzekering: heb ik nog nooit afgesloten, waar is dat precies voor? Ik sluit soms een annuleringsverzekering af (als we langer gaan dan een weekendje) maar voor weekendjes doe ik dat niet.