@ kim oh dat dizzy worden lijkt me niet goed. en vloeien duurt dat altijd zo lang? anders moet je ff bellen denk ik. @ mum ja gister avond had ik van die felle steken. vorige week was ik bij de vk en toen was ze al wat ingedaald misschien nu weer wat meer. ik moet woensdag weer dus ik zie wel.
ik heb denk ik geen foto's. in mijn album staan een paar geloof ik. ik zal ff kijken of ik zo een foto kan maken.
ik heb ff een foto gemaakt. ht ziet er niet uit. ze mag er wel uitkomen vind ik. ik heb ook onwijze strie gekregen! had ikzelf nog niet zo gezien. maar niet lachen he want ik vind het geen mooie buik
@ Dreamer: Voor als je spullen gejat worden ofzo en bij die blue travel polis zijn we ook verzekerd voor vervangend vervoer als we met eigen vervoer zijn, meestal zijn medische kosten gedekt en annuleringsverzekering zit er vaak bij in... @ Agneta: Ja dan denk ik inderdaad dat ze gewoon een snoekduik naar beneden aan het maken is... ik ben ook wel benieuwd naar de foto's
Hai meiden, Even over SI Zelf heb ik al jaren last van de Candida schimmel.. Ik heb jaren het candidadieet gevolgd, het vergt wat discipline maar werkt echt grandioos!! Je krijgt vaak een SI door ja ja AB Ik heb laatst AB gehad voor BO en ik kreeg weer SI Maar het belangrijkste is: geen gist, geen suiker (ook geen zoete fruitsuikers) en geen lactose (melk) Als je je daar aan houd dan zul je zien dat je erg opknapt en misschien ook minder moe bent. Ik was altijd erg zwaar, maar door het dieet ben ik blijvend 20 kilo in een half jaar tijd afgevallen..
@ Mumtobe Wat een hele leuke luiertaart!!! Heel leuk bedacht van die vriendin zeg!! Ik ga denk ik even een uurtje slapen, voel me echt grandioos moe.. Stom he?
@ Juffie: Leuk hé ben er ook echt superblij mee!! Zal wel door t weer komen die vermoeidheid, ik heb er ook last van...
Ik wou dat ik zo'n leuk cadeautje kreeg Maar ja ik ga even lekker uurtje liggen en dan eventjes wat doen.. tot straks!
@ Agneta: Nee dat doet deze site zelf... ik klik gewoon onderaan het topic onder het venster waar je in reageerd op: "meer opties" dan zie je zo'n paperclipje boven het reageerveldje, als je daarop klikt kun je gewoon bladeren in je pc zeg maar, je klikt de foto aan die je moet hebben en je klikt op uploaden, ff wachten tot de tekst: aan het uploaden, een moment geduld aub... weg is en dan op sluiten klikken, dan staat je foto in je bericht!!
Kom even inbreken, als het mag @Emma Hey zusje, ik lees hier dat je weer een keertje lekker hebt geslapen. Gelukkig maar! Hier gaat alles goed, Emma wil zooooo graag ook iets typen haha.