Nog 1 voor Agneta: @ Agneta: ik heb 'm nu eerst geupload bij picturetrail en dan de URL ingegeven hier op de site, het lijkt erop dat t gewoon aan de site ligt, want de 1e foto kreeg ik er wel zo op vreemd hoor...
buikje is inderdaad een heel stuk gezakt... hoort echt bij het indalen! Je hebt nog steeds een hele mooie ronde buik vind ik
leuke foto van de taart en buikje! @all ik hem vanmiddag lint gekocht in wit en blauw (hangt nu een roze)voor aan mn krans aan de deur! dus doe nog maar even een witte erop nu! ook heb ik rompers gekocht voor de romperlijn , dus ben gelijk letters gaan printen en het is al zo leuk geworden! ben benieuwd wat manlief ervan vind.
ja rond is ie wel maar zo naar beneden hang ie. nouja zal wel zo horen bij mij denk ik. maar bedankt he mum!! me zus staat net voor de deur. er wordt een jongetje van 4 bij ons in de buurt vermist. al vanaf vanochtend. en we wonen aan een park met heel veel water. de politie en iedereen is aan het zoeken.
@Agneta: je buik wijst naar beneden Ze is flink aan het indalen dus. Scheelt weer, hoef je tenminste niet meteen te gaan liggen als je vliezen breken Wat zijn jullie allemaal aan de crea bea de laatste tijd. Beebjes halen het creatiefste in de moeders naar boven
oma ja idd! haha. alleen niet bij mij. ik ben helemaal niet crea bea. weet echt nooit wat te verzinnen....
@mum Ja idd, het zal wel aan verschillende dingen liggen @dreamer Haha klopt.. Maar ik zeg altijd wat ik denk had eerder ook discussies met mijn schoonmoeder over.. die wou maar niet gelove dat het tuusen je oren zit
@ agneta, ik vind dat je een mooie buik hebt hoor! Maar idd gezakt zeg! *edit, wat heftig van dat vermiste kindje! Hopelijk komt hij straks gewoon aangewandeld en wordt hij niet in het water gevonden!* @ juffie, misschien moet ik dat dieet ook maar doen dan. Als het écht zo goed werkt. Maar hoe houd je dat vol? Ik bedoel, bestaat er fruit zonder suikers? En je mag dan ook geen brood toch? Volgens mij zou dat niks voor mij zijn, want ik eet juist graag brood. Maarja, als dat echt de enige oplossing zou zijn om er vanaf te komen, dan zou ik het wel doen. Want dit is echt heel vervelend. *edit, hoe ben je toen aan dat dieet gekomen? Zelf alles uitgezocht of via HA/dieetiste?*
@ Knarboor: Wat bedoel je precies met een romperlijn? wat leuk zeg dat lint aan een krans @ Agneta: Graag gedaan meis, ja hij hangt idd naar beneden, maar dat is bij mij nu ook ow wat eng zeg... hoop dat dat jongetje snel gevonden wordt zeg, en dat hij niet in het water is gevallen... @ Dreamer: Ik heb hele crea ideeen maar voer ze niet uit haha de 3 canvasjes liggen me ook nog steeds op te wachten
@ mum een lint in de kleur van het geslacht en dan heb ik netzoveel witte rompertjes gekocht als letterd van de naam en dan met roze en blauw papier de letters eerst op wit papier gedrukt en dan op het roze en blauwe papier gelegd en uitgeknipt.dus per romper 1 letter en dan met knijpers aan de lijn hangen. is weer eens wat anders dan een lij hoera een jongen , hoera een meisje
@ Knarboor: Leuk idee ik ga zoiets maken met t-shirtjes (van papier) om even een voorbeeld te laten zien: