Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Juffie, klinkt goed! :D romantisch weekendje

@Agneta,hoop dat dat kindje snel terecht is.. is toch je ergste nachtmerrie

@Ryanne, Hopelijk gaat ze snel meer drinken, snap dat je je zorgen maakt

@Mum, je buik is idd bescheiden! dat is ook zo ja, thuis denk je er veel meer aan dus wat afleiding is wel fijn. Rommelt het bij jou al?

@Kim, gelukkig word het al minder, dan voel je je hopelijk ook niet meer zo duizelig

@Kristel, misschien moet ze ook wennen aan andere voeding weer?
    Denk idd ook dat je je intuitie moet volgen, jij kent haar het beste.

Hier ook nog geen striea ergens, maar ik denk dat je er aanleg voor moet hebben. Ik heb wel veel gesmeerd maar de laatste weken helemaal niet meer.

Ik ga even badderen met een maskertje op, kopje thee en een boek :D

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Nope hier rommelt nog niks :p ons beebje komt of héél onverwacht of laat nog wel even op zich wachten denk ik...
    kreeg net een krabbel van mijn dinnetje van de luiertaart en die denkt dat het een meisje is en op 2 September geboren wordt :p als ze gelijk heeft duurt het dus nog wel even....

ik heb wel ontzettend lekkende boobs... en die zetten me aan het twijfelen, of het niet zonde is om dan straks geen bv te gaan geven! op zich zou ik het thuis wel willen proberen, maar dat kolven lijkt me verschrikkelijk en ik wil het gewoon absoluut niet in het openbaar moeten doen... kan ik niet gewoon alleen s'nachts borstvoeding geven ofzo? maja dan moet ik overdag natuurlijk kolven om de productie op gang te houden....
    hé bah dat zijn die hormonen natuurlijk die me nu ineens aan het twijfelen zetten... ik heb me helemaal NIET verdiept in het hele borstvoedingsgebeuren omdat ik het al die tijd niet wilde (en nog eigenlijk niet maar die lekkende boobs brengen me enigsinds op een dwaalspoor)

Helluppp!!!

3. @ Kim lekker lasagne! Ayden doet het nog goed aan de borst? Vervelend dat je zo heftig blijft bloeden.. let wel op als je veel bloed verliest kan je ook erg duizelig worden, trek tijdig aan de bel he.

@ Mum ieuw wat een enge spin ja.. en het is zeker spinnentijd. Hier zit de tuin helemaal vol met spinnen. Mooi je bent ook weer goedgekeurd door de vk. Ik zie je buik nu steeds lager hangen. Ach de kilo's gaan er wel weer af. Ik heb een doorlopende reisverzekering direct bij mijn werk aangezien ik in de verzekeringen werk en krijg ook korting voor anderen (20%) kan wel eens kijken wat dat je per jaar zou kosten. Het ligt er bij reisverzekeringen heel erg aan wat voor dekking je wilt. Europa of wereld, gevaarlijke sporten erbij etc. Wat heb je nu? Aflopende reisverzekering is in verhouding duur, is alleen aan te raden als je maar 1x per jaar of minder op vakantie gaat. Ik werk nu 5 jaar in de (bedrijfs)verzekeringen maar ook voor particulieren geleerd :)

@ Agneta zo jullie kleine is flink ingedaald ook

@ Juffie is de commode nu eindelijk bijna klaar? Irritant van de KPN. Ik vind de KPN ook maar niks, slechte service daar.

@ Ryanne gaat het al beter met Frederique?

@ Matta jeej ongi weer over.. is je vriend weer terug als de klustijd begint?

@ Mum ach geld kan je nu wel gebruiken toch :p

@ Nen beterschap! Echt vervelend die migraine.. En heftig dat verhaal van dat kleintje op het randje :( op zo'n moment als ik dat lees kan ik zo kwaad worden op de medische wereld hier.. waarom nemen ze nou nooit het zekere voor het onzekere door het kindje goed in de gaten te houden. Maar nee hoor. Gelukkig leeft ze nog.

@ Red ik herken die hoofdpijn wel, je lichaam moet toch meer bloed rondpompen nu. Gewoon paracetamol nemen hoor. Ik zou wel overgordijnen er extra bij nemen. Wij hadden in ons oude huis enkel glas en vlakbij het raam vond ik het soms wel vrij koud. En als dat niet zo is kan je ze openlaten :). Het belangrijkst is natuurlijk dat het niet tocht.. en anders pak je jullie kleine lekker dik in :)

@ Sammie heb je veel bloed erbij? Van dat verse rode bloed of ouder? Beetje bloed is vaak niet erg maar als je best wel veel bloed erbij verliest kan het op gevaarlijke dingen duiden.

@ Emma Sims 3 is op zich wel leuk maar ik vind het nog vrij ingewikkeld en veel werk voor je iets leuks hebt gemaakt (een sim of een huis). En klopt op veel pc's draait ie gewoon niet.. ik probeerde hem op mijn pc te installeren, deed ie niet terwijl mijn videokaart het gewoon zou moeten ondersteunen en heb ook zat geheugen. Op onze laptop doet ie het wel. Hij draait echt alleen op videokaarten die nog vrij nieuw zijn (max 2 jaar oud).

@ Suus lekker gezwommen? Ik voelde de baby met 15,4 weken voor het eerst met wat geplop.. en echt heel duidelijk met 19 weken. Maar het ligt er maar net aan per persoon, het is echt niet raar dat je de baby nog niet zo duidelijk voelt. Het zal vanzelf duidelijker worden.

@ Suhe leuk om wat van je te horen!! Oh wat is Sem een leuk ventje zeg. En al lekker op vakantie geweest met zijn drieeën.. klinkt echt super :)

@ Chamaro zo lekker een paar daagies weg gepland? Heerlijk hoor ff tijd voor zijn 2. Goed dat je vriend gaat stoppen met roken, het beste voor zijn, en jullie gezondheid. Wat eng van Chanell zeg :( hoop dat het snel beter gaat dat het niets ernstigs. veel sterkte

@ Kristel het klinkt niet echt als darmkrampjes, maar dat zeggen ze vaak al snel. Maar dan komen ze ook vaak niet goed aan. Maar zou niet weten wat het wel kan zijn.

@ SI is dat hetzelfde als candida? Zo ja dan heb ik het ook wel eens gehad.. maar hier lag het echt aan mijn strings en broeken, want heb het daarna nooit meer gehad (ze zaten te strak ertegen aan..)

Pff ik heb over al dat lezen en dit typen anderhalf uur gedaan.. ik ga nu ff tv kijken en dan kom ik wel weer terug :D

4. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Red

Landal Greenparks last minute? Die op de Cauberg in Limburg is een echte aanrader, luxe appartementen voor een weekendje?
    Of Center Parcs last minute..
    Verder doen wij alles via: www.booking.com maar wij kiezen altijd 5sterrenhotels dus ja das niet goedkoop ;)

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Desiree, SI is idd candida.
    @mum, tja proberen kan altijd! Als je gelijk start met kolven en flesje heb je wel kans op tepel-speenverwarring.
    Ik denk dat als ik ergens op visite ben, dan gewoon zou vragen of ik bijv. boven kan voeden. Eer je aan shoppen toe bent is kolven misschien een optie.

6. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, ik had een beetje hetzelfde dilemma als jou, over de bv. Het lijkt me ook vreselijk om in het openbaar te moeten doen ofzo. Kolven vind ik niet zo erg denk ik maar je bent wel gebonden. Ik heb besloten om maar gewoon te kijken hoe het gaat en bevalt en dan kan ik altijd nog stoppen.. omdat het toch het beste is en makkelijk en ook nog gratis haha.
    Ben benieuwd wanneer je baby besluit te komen :D Misschien wel net zo onverwachts als bij Debby

7. juffie2008

Of een leuk bed en breakfast? Heb je ook met thema kamers haha

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    zo drukte hier!

Ik ben ervandoor, het bad is vol :)

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    :( Ik heb me toch een eipijn niet normaal :(

Ik hoop dat mijn eitje vannacht springt, want wil niet nog een dag lopen met zoveel pijn :(

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Juffie, laatste 2 jaar deden wij steeds via weekendjeweg.nl 4 sterren hotel voor een goede 100 euro. Maar manlief wil graag naar zee en dat staat er nu niet tussen.

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: Thanx voor de info :D ik zal eens op moeten zoeken wat er allemaal gedekt wordt
    in de blue travel polis... dat weet ik namelijk zo niet eens :p europa dekking is
    voor ons voldoende, verder zullen we niet snel gaan... gevaarlijke sporten doen we
    ook niet aan!

@ Red: Tja dat kolven zie ik dus nou net niet zitten, voel me dan echt net een koe
    (is een persoonlijk gevoel, dus niks tegen de meiden die het wel doen, vind het top dat
    jullie het kunnen!!)
    op visite en dan boven ofzo voeden vind ik ook niks... je bent zo afhankelijk!!

@ Emma: Ja ik weet het niet hoor... ik denk toch dat ik TE veel naar de fles neig,
    het is idd het afhankelijke! ja wie weet komt ons ukje net zo onverwacht als bij Debby...
    ik merk nu in ieder geval nog niets van een naderende bevalling...

12. juffie2008

@ Red

Wanneer wil je weg? Dit weekend?

13. @ mum ik wilde vroeger ook fles geven, maar toen ik zwanger was wilde ik ineens kolven.. en nu wil ik ook bv gaan geven. Al moet ik echt kijken of het wel gaat lukken, aangezien ik bij moet flessen. Naja dan wordt het maar met tepelhoedje. Waar kan je die halen trouwens?

Ja ineens druk hier, ben ondertussen tv aan het kijken..

14. juffie2008

Op Landal lastminute tussen de 200 en 400 euro een weekend..
    Nog prijzig!!!
    Center Parcs ga ik even kijken, net zo duur port zeelande een aanrader kost voor een lastminute weekend ook nog 400 euro..

Is ook niet meer zo goedkoop :S dan weet ik het ookl niet meis...

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Badder ze... :D *is stiekem jaloers*

@ Sammie: *doet een eisprongdansje voor vannacht voor Sammie*

@ Dees: Jij ook omgeslagen dus, jij nog in het begin van de zwangerschap...
    ik heb het nu ineens :( lekker zo op t laatste moment die twijfels

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    We hebben een vroege avond klus er tegen aan gegooid, maar ging door de grond van de pijn, we zijn wel door gegaan maar pff...

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sammie: Ah balen meis, heb je er ook niet echt van kunnen genieten :( ben jij trouwens de jongste hier?? ja hé?

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Juffie, geeft niet hoor, thnx voor 't meedenken! Centerparcs zit ook rond die prijzen. Ik kijk nog wel ff rond... willen de 28ste weg.

@Desiree, oke hoofdpijn zal er wel bijhoren dan, vandaag gaat t wel aardig.
    Ja was ook van plan om overgordijnen te doen. Heb voor een meisje al leuke gezien bij de Kwantum.
    Tepelhoedjes kun je krijgen bij drogist, soms babyzaken, apthoeek e.d.

@Mum, tja dan heb je weinig keus.

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @sam, balen zeg!

hier is 't nog steeds geen succes sinds ik zwanger ben :( heb gewoon geen zin.
    Misschien doet 't weekendje weg wonderen ;)

20. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    desiree en mum. toen ik mijn intake bij de vk had vroeg hij of ik al eens had nagedacht over wat voor voeding ik wilde geven. ik zei stellig fv. en dat heb ik toen een week of 12 volgehouden. ik moest er niet aan denken dat ik een melkfabriek zou zijn en er iemand aan mijn 'tiet' zou sabbelen. maar nu zou ik niets liever meer willen. ik ga op zeker bv proberen en zou er net als kristel heel veel voor over hebben!
    zo zie je maar hormonen nemen soms echt de overhand! en het gekke is toen met die intake bij de vk zei hij lachend ach we zien het over een paar weken wel, of je nog fv wil geven. haha.

over het kindje dat vermiat is hij is nog niet gevonden. er vliegen hier nu de hele tijd helicopters rond. jeetje moet er niet aan denken dat het zo donker word en hij ergens rond zwerft of erger.......

Deel Deze Pagina