hey emma thankss ennuh ja meid het is bijna zover he ?! eerst bos maar ff laten bevallen dan mag jij hihi
Mecha, Je banner is te groot, als je deze banner laat staan moet je uitkijken dat je niet geblokkeerd word, want je banner is niet voor niets weggehaald.
@ mecha, je banner is verwijderd omdat deze de grootte overschrijdt. Ik had ook eerst een cyclusbanner van die pagina, maar die zijn gewoon te groot. Heb je daar geen privébericht over ontvangen? Ik kreeg het verzoek om mijn banner te wijzigen in een pb...
oowwh daarom ennuh red, juffie , ook bedankt mhh kan die banner niet kleiner dan?? ik heb geen idee maar vind deze juist zo mooi
@ Kim: Haha maar goed dat ik je eraan herrinnerd heb dan zal nog eens even kijken of ik de afleveringen van afgelopen vrijdag nu wel ergens kan downloaden met nederlandse ondertiteling... Dat moet idd ook een apart idee zijn dat vandaag je uitgerekende dag is/was inderdaad wel heel fijn dat je je mannetje al in je armen hebt en de bevalling al achter de rug is! @ Mariss: Snap dat jullie erg geschrokken zijn zeg! en idd heel fijn dat ze dit serieus nemen... mijn moeder heeft me verteld dat ik ook ooit zo in mijn bedje lag, toen zijn ze ook meteen met mij naar het ziekenhuis gegaan en bleek het later koemelkallergie te zijn... daar reageerde ik zo heftig op, draaide ook alle kanten op met mijn ogen! Hoop echt dat het allemaal meevalt en jullie kleine meis snel weer gezond thuis is!! Dikke knuffel meid! ik denk aan jullie! @ Bos: owwww spannend meid!!! pak je rust waar het kan enne voor als het echt gaat beginnen Heel veel succes meid!! je kunt het! Ik geloof ook wel dat het echt begonnen is bij je! en als je nog steeds twijfelt dan gewoon even de vk bellen en vertellen wat er gaande is, het is overdag dus zou me niet schuldig voelen om even te bellen! je weet tenslotte niet wat je moet verwachten! @ Gaby: Shopse gelukkig is de 2e spuit een stuk minder pijnlijk.. hoop echt dat het deze ronde raak is voor jullie!! @ Sammie: Dikke knuffel terug!! @ Mecha: Gefeliciteerd wanneer zou de sleuteloverdracht zijn? @ Red: aaahhh jij bent ook gemeen, je mannetje uitlachen om zijn angst voor de tandarts Succes bij de tandarts!! Kreeg net de folders binnen en bij de trekpleister hebben ze hele leuke babyspulletjes van Forever Friends
nee hij is gewoon bruut verwijderd :S nja ga ik maar een andere zoeken wat stom zeg vind deze echt het einde
@ Emma: Ha meis, heerlijk dat je even geen last hebt van dat voorwerk... zo kan je toch een beetje tot rust komen voor het echte werk! Gefeliciteerd met je 39 weken nog plannen voor vandaag? @ Mecha: waarschijnlijk is je banner te groot!! Uhm nee Emma mag nog niet ik eerst @ Nen: naja wat een onzin zeg om je elke ochtend opnieuw ziek te moeten melden! pfff daar wordt je toch niet goed van, stel dat je een stuk opknapt van goed uitslapen (heb ik wel vaak) dan moet je de wekker zetten om hun te bellen! @ Sammie: Jaaa ik ga straks wel ff kijken denk ik...
@ mecha, ook de kleine variant van die banner is te groot voor de pagina. Heeft te maken met het aantal tekens wat je mag gebruiken ofzo. Maar wanneer je iets met kleur en dikgedrukt doet bijv rekent ie al meer tekens per karakter. Staat ook iets over bij de topics over het forum. @ mum, ja ik vind het ook onzin, want ik knap ook op van slapen. Maargoed, ik weet het nu.. Ik ben nu heel benieuwd naar de folder van trekpleister! Alle babyspulletjes die wij kopen stoppen we in een grote koffer en die is al een tijdje niet meer bijgevuld. Tijd voor iets nieuws
goedemorgen all @ mecha gefeliciteerd @ bos spannend. Heeft het dansen dan eindelijk geholpen? @ nen wat stom zeg. Gelukkig is t geen probleem @ mariss wat fijn dat ze het zo goed in de gaten houden en dat ze je serieus nemen! dikke knuffel @ smmie nu maar hopen op een dikke posi testdeze maand.
@Mum, ja idd wel lekker weer beetje uitgerust. Maare jij zou eerst he ? Ik ga hier even wat doen, en we gaan even langs mn schoonouders, misschien stukje varen haha Jij plannen? Die babyspulletjes zijn leuk! Dat oppasboek is ook leuk, ik ga es vragen of vriendlief even mee wil kijken straks jammer dat ik er niet meer werk haha @Nen, daar ga je ook niet van uit nee, dat je elke dag opnieuw moet ziekmelden :S Ik ga even wat doen hier, ben benieuwd hoe het bij bos gaat
@ Nen: Kun je de folder niet alvast op internet bekijken? leuk om zo af en toe iets te kopen hoor! echt raar van je werk... @ Emma: Jaaaa ik eerst gezellig misschien nog even een stukje varen, lijkt me ook echt heerlijK! ow jij hebt bij de trekpleister gewerkt, hihi dat had wel mooi geweest inderdaad ik ga straks ook even kijken en ik moet nog naar de bieb voor 13.00 uur om de boeken terug te brengen... heb geen zin, maja heb ook geen zin in een boete... @ Ryanne: Gaat het alweer wat beter met het drinken bij Frédérique?
ahhh thanks nen ennuh heb hem al veranderd al vind ik deze half niet zo leuk @ mum op je beurt wachten he?!
@ mecha, ja die andere is mooier inderdaad. Veel stijlvoller. Maar ik denk dat die onderschriften nogal wat capaciteit vragen van het forum en dat ze het daarom willen beperken.
@ Nen: En ik duim heeeeel hard met jullie mee, k vind het wel weer tijd voor een paar positieve testen!!