Dank je mum Misschien moeten we naast een eidansje en bevallingsdansje ook een posi-test-dansje maken Jammer dat die dansende smileys er niet meer zijn...
Ik ga zaterdag naar de Efteling trouwens. Heb er echt zin in!! Zal alleen wel stervensdruk zijn daar, maargoed.. Gelukkig is ie nu tot 21 u open.
@Mum, boete is ook niet handig nee, heb je hem nog uit gekregen? ja dan had ik korting gekregen maar ja zo duur is dat spul ook niet he haha @Nen, ik duim ook mee Gezellig naar de efteling! Met je vriend? pff warm vandaag he! Morgen nog warmer en veel zon
@ Emma: Nee idd tis niet zo duur... @ Nen: a.s. zaterdag is de efteling tot 0.00 uur open het is 7 mijls zomer en op zaterdagavond komen er dan allerlei artiesten enzo... a.s. zaterdag komen Gordon en Alain Clark en Tim van Di-rect!
goeiemorgen!! BOS IK WIST HET! ik ging gister naar bed en ik dacht voor het eerst hmmm laat ik me telefoon maar meenemen want ik heb zo'n gevoel. en ja hoor! zooo spannennnnd. hoe gaat het nu?? heel veel sterkte. chamaro wat een vreselijke ervaring! gelukkig kon roy bi haar blijven lijkt me echt verschikkelijk om je meisje zo achter te moeten laten. maar wel heel fijn dat ze alles zo serieus nemen! emma en mum jullie ook vandaag kom op!! zou wel leuk zijn! ik heb zo k** geslapen. eigenlijk heb ik niet geslapen. ik kan gewoon niet liggen. zodra ik ga liggen gaan mijn armen pijn doen. lijkt wel of ze in de brand staan. werd gillend gek vanacht. word elke nacht erger. inderdaad jammer dat de dansende smiley's er niet meer zijn. nu heb je zo weinig keus... bah het word geloof ik weer zo'n vies warm dagje. heb het warme weer nu ook wel weer gehad....:x oh sorry ik zit een beetje erg te klagen geloof ik
@ emma, met mijn vriend, zijn oud-stagebegeleidster en haar vriend. @ mum, oh pfoe zelfs tot 00! Dat gaan we niet volhouden. Het zal dan helemaal wel megadruk zijn met die artiesten in tha house haha
@ agneta, vervelend dat je zoveel pijn hebt in je armen als je probeert te slapen. Hoe komt dat? @ mecha, tnx voor je dansje
@ Agneta: Hier nog geen tekenen te bekennen maar de dag is nog jong hé dus we zullen zien *as we speak krijg ik een onzettend harde buik , maar zal wel niks zijn * ben je stand-by vandaag om ons op de hoogte te brengen als je nieuws krijgt van Bos??
@ Nen: ja het is dan inderdaad echt megadruk! waarschijnlijk kan je misschien niet eens parkeren op t terrein van de efteling... de weg die ernaast loopt is de afgelopen zaterdagen steeds in gebruik genomen als extra parkeerplaats!!
voor de zwangeren .. hadden jullie ook dat je soms zeker wist dat je de kleine voelde en dan ineens weer een aantal dagen niet?? ik word er zo onzeker van heb er gewoon over gedroomd bah werd echt vroeg wakker van onzekerheid... en nu denk k de kleine weer te voelen.. beetje gekriebel achtig... maar ik heb dan ook wel weer ff het hartje opgezocht en toen zwom de kleine echt van rechts naar links whahah ik hoorde ook van die bubbles zwemgeluiden?? ik hoor het hartje zo ie zo veel beter nu hoef niet meer te drukken op die doppler gewoon zacht tegen me buik aanhouden is genoeg.. moet zeggen zonder dat ding was ik mezelf allang verloren
@ Mecha: Dat heeft iedereen ja, en dat zal je nog wel even houden, je hoeft je kindje pas met 28 weken dagelijks te voelen... het kan dus zomaar zijn dat je het een paar dagen niet voelt... zwemgeluiden zal je wel niet horen, je kan ook je maag of je darmen horen door de doppler hé...
@ mum, oeeiii dat wordt een groot feest dus.. Hmz ik hou echt helemaal niet van zulke drukte. Toch maar eens even overleggen dan hier want ik weet niet of het wel zo leuk is als het zo druk is.. @ mecha, ik zat net op je hyves, maar wat heb jij al een mooi buikkie meid! *stiekem beetje jaloers.....* @ hilli, hee meid ik zie dat je ook online bent. Hoe gaat het?
@ Nen: Ik kan je verzekeren dat de wachttijden voor de populairste attracties meer dan een uur zullen zijn! ik wil je geen gezellig dagje ontnemen meid maar wil je wel even laten weten wat je kan verwachten! wij gaan normaal ook 1x per jaar en dan op zaterdag tijdens de 7 mijlszomer (dit jaar voor het eerst niet ivm veel zwangeren en net geboren kindjes in de vriendengroep) en vorig jaar hebben we een uur!!! staan wachten in de rij voor een frietje!!
@Mariss: Ooh meis wat zielig. wat moeten jullie geschrokken zijn! Ik hoop dat gewoon alles in orde komt en ze snel mee naar huis mag. Mss krijgt ze wel zo'n kastje mee, voor als ze slaapt, dat gaat piepen als er iets mis is. Kan hé, omdat je zei dat ze in een risicogroep zit voor wiegendood. Hoe weten ze dat eigenlijk? @Mecha: Wauw, daar droom ik ook van, een eigen huis. De prijzen zijn hier alleen zo hoog, ik kan echt geen 300 000 euro ophoesten momenteel. Dan betaal ik maandelijks 1600 euro. Nee dank u. @Bos Whiiiiii!!!!! L. komt eraan!! Wat spannend Kom op hé, doe dat goed!, Je kan het! @Nen: Jij ook al dik in het schoolwerk, ben ik gelukkig niet alleen Alles goed hier hoor, drukke stressy dagen hé, maar we moeten erdoor! Ik wil in januari afstuderen! @Sammie: Zou best wel kunnen hoor, dat je je ei nu 's nachts hebt gehad. Hopelijk wast een goed eitje! @Mecha: Ja dat heb ik ook, ik heb de kleine vandaag pas weer gevoeld. En nu ben ik er echt zeker van. tWaren gewoon duwtjes, onderaan int midden van mijn buik. Daar zitten allang geen darmen meer hoor! kWas echt blij vanmorgen. tBleef effe doorgaan, maar als ik mijn hand op legde, wast voorbij ... Ik lag vannacht om half 2 in mijn bed. kMoest nog een taak afwerken tegen deze avond, maar ze is gewoon nog niet af Ik kan er nu niet aan verder doen want ik heb vanavond om 18.30 mijn eerste examen. kMoet best nog veel studeren. Spannend!!!! Ooh ik heb nu al zenuwen. Pffff Mijn buik is trouwens sinds gisteren veel harder. Ik moest vanmorgen dringend plassen, mijn buik was gewoon zo hard dat ik hem bijna niet meer kon induwen en ook had ik een bult aan de rechterkant. Ik lag in bed trouwens, anders voel ik dat niet zo Zou dat betekenen dat de kleine daar lag?
mum ja ik ben stand-by! ik hoop dat ze nu even wat slaap kan pakken. had het vanmorgen vroeg tegen haar gezegd maar ze zei dat de steken wat erg waren. dus hoop dat het lukt om nog wat te slapen. @mecha ja hoor is normaal. ik voelde haar wat later omdat mijn placenta aan mijn buikwand zit. maar toen ik 24 weken was voelde ik haar ineens helemaal niet meer. en toen belde ik de vk. en die zei ga even in bad of onder de douche en zet een tijdje de douchekop op je buik. dan komen ze vaak weer naar voren. waarschijnlijk ligt je ukkie dan lekker met de rug naar je buik en stappelt het naar je rugkant toe. en hij/zei is nog heel klein. @ nen ik zou niet echt weten ho ehet komt. het schijnt dat een zenuw in mijn armen word afgekneld maar het wordt steeds erger ook als ik ze niet belast. ik weet het niet.
@ mum, ik ben blij dat je dit zegt, want ik had wel drukte verwacht maar niet zulke drukte!! Vriendlief gaat dan ook liever in september of oktober pas zodat die zomerdrukte wat meer weg is. En als het dan zo warm is en zo druk en je moet steeds in een lange rij staan, is er ook niks aan. Toen ik vorig jaar in disney was met kerst was het de laatste dag ook zo druk. Echt niet normaal! Wij zouden normaal dan zeggen 'alsof het gratis is' haha
@ hilli, gelukkig een medestander die moet studeren met dit lekkere weer! Gedeelde smart is halve smart haha. Ik moet ook eigenlijk 48 uur werk in 24 uur zien te krijgen... Maargoed, ik doe wat ik kan! @ agneta, aii vervelend zo'n beknelde zenuw. Heeft dat iets te maken met een tennisarm? Of cts? (carpaal tunnelsyndroom)
@Nen: Hopelijk lukt het je. kWeet niet of jij dat ook hebt, maar als ik die druk voel, dan is er bij mij geen stoppen meer aan. Gisteren raakte ik alleen niet zo goed op gang. Creativiteit bleef een beetje achter en die had ik net kei hard nodig! Ik kom af en toe nog wel eens spieken, niet te veel anders komt het niet goed, maar ik ben zo benieuwd naar Bos! Voor nu zet ik de laptop maar even uit. Nog een prettige dag iedereen!
@ Hilli: Pfff als ik jou zo hoor ben ik zoooo blij dat ik niet studeer succes ermee meid!! @ Agneta: fijn dat je stand-by bent, hoop idd ook dat ze nog wat kan slapen want elke rust die ze meepikt is meegenomen!! hoop dat alles voorspoedig verloopt en de kleine man snel gezond en wel op haar buik ligt! Heb je geen last van CTS (carpaal tunnel syndroom) dat heeft ook met een afgeknelde zenuw te maken en komt vaker voor tijdens de zwangerschap!!