@ hilli, als ik eenmaal op gang ben gaat het goed, maar ik laat me veel te veel afleiden haha. Moeilijk hoor! Komt waarschijnlijk omdat ik deze opdrachten niet zo leuk vind om te maken. Maarja, ik zal toch moeten! En als ze klaar zijn kan ik blij zijn
@mum ... nee dat waren geen darmen geloof me @ nen thanks lieverd hihi ja ik ben echt snel een dikkie aan het worden hihi
@ hilly owwh leuk meid ik denk echt dat dat de kleine is geweest super stoer het word heel echt nu ineens he?! hihi ben er helemaal van in de wolken @ mum dat is inderdaad heel laat pas jeetje .. tis ook dat ik zovaak heb gehoord dat de eerste trapjes kriebelen datn ik het voel hoor anders zou ik het niet herkend hebben ben ik bang.. @ hilly ja hier zijn de huizen niet zo duur en ik ga in lelystad kopen is ng iets goedkoper deze stond voor 140 te koop heb hem voor 135 kunnen kopen
@ Mecha: Ja het is niet voor niks dat je het zo laat pas dagelijks MOET voelen, als ze eerder zeggen en je voelt niks dan schiet je ook in de stress... gewoon naar de doppler grijpen als je het niet vertrouwd!
hier ff op bed gelegen maar niet geslapen. steeds als ik een beetje wegzak krijg ik weer een steek (nog steeds tussen de zeven en tien minuten....) als het niet veranderd bel ik rond 3 uur wel ff de vk...
Spannend bos! Het klinkt alsof ze wel vaker komen, want eerst had je het over elk kwartier, toen over 10 minuten en nu tussen 7 en 10 minuten...
hahah ja doe ik hoor heb hem al een tijdje niet gebruikt maar had zo raar gedroomd ik dacht dan maar ff luisteren gelijk weer rust in me lichaam
bos! spannend. zou het echt zo zijn? ik hoop het zo. wel vervelend die onzekerheid van is het het nou wel of niet. maar is het heel pijnlijk?
@ Bos: al slaap je niet, dan rust je toch als je op bed ligt... idd gewoon even bellen met de vk, die kan je in ieder geval vertellen of het is begonnen of niet...
ik ga me even omkleden anders ben ik zo nog te laat bij de bieb, daarna even naar de "stad" even naar de trekpleister tot straks meiden!!
ff een hele andere vraag onderin waar je kan zien wie er online is heeft bos en dreamer een + achter hun naam weten jullie waarom??
@ Agneta: bij mij staat er een + achter Chamaro en achter Nen haar naam... waarvoor het is heb ik echt geen idee van...