knarboor hier ook. mijn baas heeft me 2 weken geleden op donderdag laat ziekgemeld en maandag ochtend om 09.00 werd ik gebeld. ik moest eigenlijk toen nog 2 weken werken. ze zijn daar heel vlug in.
@knarboor. ik heb het zelf gehaald maar mijn zwager heeft het allemaal uit de auto getild en naar binnen gebracht. ik weet het eigenlijk moet ik het ook niet halen. krijg er altijd pijn in mijn rug van maar ik hou niet van vragen snap je....
@Bos: nog geen beeb dus. Hoop dat het toch al wel begonnen is, anders is die pijn en niet slapen ook zo nutteloos he. @ +jes, dat zijn je vrienden @Agneta: eigenwijs! Volgende keer gewoon in de winkel vragen of ze je willen helpen. Al mag ik hopen dat ze toch tot je bevalling wel genoeg hebben nu @Mariss: hoop dat ze je meissie goed kunnen helpen.
oma hoe weet jij dat allemaal met die +jes enzo. haha. ik den dat ze wel genoeg hebben nu. doe er wel een paar maanden mee.
@ Mariss: Ik weet niet hoe ze er bij mij achter zijn gekomen, zal het vanavond eens even aan mijn moeder vragen... @ Bos: Owww meis, ben benieuwd, hoop wel dat het gewoon langzaam begonnen is en niet dat het vals alarms is hoor! @ Dreamer: als we jouw toch niet hadden hé... jij weet ook alles van t forum Grrrrr ik ben echt supersjaggo door die kl*teziggo... leg het zo nog wel even uit...
vk is net geweest. pas 1 a 2 cm. ze heeft ff gevoeld en hoopt dat het nu wat sneller doorzet...ze komt om half zes nog een keer terug en hoopt dat er dan wat meer ontsluiting is en misschien dat ze dan mijn vliezen kan breken.
haaaaii ben ik ook weer even Kristel wat vervelend dat Yentle steeds huilt als je haar ff los laat. Hopelijk is het een regeldag en houdt het gauw op. Lastig he dat ze niet ff kunnen vertellen wat er aan de hand is en dat je het maar moet gokken... Bos, ben benieuwd wat de vk gaat zeggen! Mum, het woord ziggo zegt velen denk ik al genoeg whahaha. Ik heb net mijn broertje ff op bezoek gehad. Vind het leuk dat hij nu ook hier woont en ik hem dus makkelijker kan zien. En hij vindt het volgens mij ook wel gezellig.
Ow bos het is dus écht aan de gang!! Whoooeee wat spannend zeg!!!! Dan wordt hij dus de 18e of de 19e waarschijnlijk wel geboren!!!
@ bos wat spannend. het is dus wel al wat. in ieder geval niet niets. hoop dat het om half 6 meer is! is de pijn nog te doen??
@ Bos: Het heeft dus al wel iets gedaan!! hoop dat het geholpen heeft en het nu gewoon gaat doorzetten! @ Kristel: Idd wat nen zegt misschien een regeldagje... maar ja je bent zelf helemaal kapot natuurlijk na zo'n dag... dikke knuf meid!! @ Nen: Tja het is helaas of ziggo of kpn, en nu heb ik van allebei geen hoge pet op Grrr... Gezellig met je broertje
@ mum ik haat ook ziggo! we zitten nu al maanden met een snoer aan internet. span ie. we hebben geen draadloos. en elke keer weer bellen maar ze doen maar niets grrrrr.
@Bos: jeej al 1 á 2 cm! Het begin is gemaakt. Hoop dat je straks wat meer ontsluiting hebt zodat ze je vliezen kan breken. Rust maar zoveel mogelijk, want als ze je vliezen breken kan je echt een weeënstorm krijgen.
het komt er dus op neer dat ik vorige week donderdag me aangemeld heb voor tv, die jongen die ik toen gesproken heb zei me dat we binnen maximaal 48 uur (vóór zaterdagmiddag dus) weer tv zouden hebben... maar aangezien we vrijdagavond nog geen tv hadden en ik me ook niet kon voorstellen dat we zaterdagochtend nog aangesloten zouden worden, heb ik vrijdagavond weer gebeld!! die vrouw die ik toen gesproken heb zei me dat haar collega ons wel als nieuwe klant in het systeem had gezet maar geen afspraak had gemaakt om aan aan te laten sluiten die ging zij dus voor ons maken en helaas kon dat niet eerder als dinsdag 18 augustus in de ochtend!! nou dat is vandaag en omdat we om 15.00 uur nog geen tv hadden ben ik dus weer gaan bellen... na een heel keuzemenu doorlopen te hebben denk je eindelijk onderweg te zijn naar iemand aan de andere kant van de lijn ipv een computerstem WORDT DE VERBINDING TOT 2x TOE VERBROKEN!!! GRRRRRR... kookpunt bereikt!! dus ik voor de 3e keer bellen (3e keer starttarief van een 0900 nummer!!) toen heb ik me via het keuzemenu naar de storingsdienst geloodst, eindelijk iemand aan de lijn... aan de boodschap dat de verbinding al 2x verbroken was had hij al geen boodschap, en ik moest maar vanavond na 18.00 uur terugbellen want de status staat bij hun nog steeds op bezig!! (2e keer kookpunt bereikt) over het besteloverzicht waarop als startdatum 13 augustus staat (terwijl ik op de 18e nog steeds geen tv heb) moet ik maar een bezwaarschrift indienen en dan wordt het bedrag gecrediteerd... hallowwww dit is jullie fout!!! heb de hoorn er maar opgegooid en ik wacht het wel weer af!! heb helemaal geen zin en geen zin om tijd te maken om een bezwaarschrift in te dienen, ben verdomme bijna 39 weken zwanger, heb wel wat anders (leukers) aan mijn hoofd! *sorry voor mijn geklaag* *t lucht wel ff op*
@ Agneta: Owww lekker dan... hoe irritant zeg, en het ergste is dat ze een machtspositie hebben, ik kan gewoon niet makkelijk naar een ander overstappen, ja of ik moet digitaal tv gaan kijken maar dan kan ik eerst een andere tv aanschaffen
@ mum, waarom boek je hun incasso niet terug via je bank? Laat ze maar werken voordat jij een rekening betaalt...
Agneta, Hier net zo slechte ervaringen met Ziggo! Ben trouwens samen met mijn zusje naar de kapper geweest Cadeau gekregen Bekijk bijlage 10476
Ik heb hier Digitenne en dat werkt wel. Maar duurt wel langer dan 2 dagen eer je het hebt. Balen dat ze weer zo lekker bedrijf achtig doen. En dit is precies hoe Ziggo in het nieuws komt. Ik ga dus ook echt nooit Ziggo nemen!