@ Agneta: hihi je kan het wel jullie hebben echt een superlief en mooi kamertje voor jullie kleine meid!!
@Agneta: lief kamertje! Had de foto's al wel gezien, maar blijft leuk om te zien Kan alleen net de naam niet lezen (of is dat geen letter treintje op de vensterbank? @Bos: en hoeveel cm ontsluiting heb je nu? Of is de vk nog niet geweest? Hoop dat het snel doorzet allemaal meis! Ik denk aan je.
oma dat is wel de naam haha. ik zal wel zeggen hoe ze gaat heten. ze gaat julie heten. ik vind het ook een onwijs leuk kamertje het is het leukste kamertje van het hele huis al zeg ik het zelf haha.
@Agneta: ohhh ja dat wist ik natuurlijk al! Lekker slim, zit ik moeilijk te doen om de naam te lezen, weet ik hem al hahaha Ik geloof direct dat het het leukste kamertje is! Ben benieuwd of Bos al wat meer ontsluiting heeft en hoe het verder gaat met haar.
oma ik ben ook benieuwd hoe het met haar is. ik heb verder nog niets gehoord. ze zou me op de hoogte houden. we wachten rustig af.
Zwangerschapsdementie Bossssssss hoe gaat het nu? Kan me wel voorstellen dat je met om de 4 minuten weeën niet echt meer achter de pc gaat zitten
@ Agneta: Mooie naam Julie dat had je al verteld toch? tenminste daar staat me iets van bij... @ Dreamer: jij ook in spanning? haha ik ook
Halloooww..! @ Agneta wat een leuk behangetje! Mooi kamertje hoor die babydump hebben ze wel leuke kleertjes. Heb ik ook wel eens geshopt, en dat terwijl er hier ook 1 in Beverwijk zit. @ Bos ieie spannend!! Veel succes met de weeën en je kan het!! @ Mum wat grappig dat jullie kleine telkens op hetzelfde tijdstip de hik heeft. Bah wat kut van die tv zooi. Bij sommige bedrijven werken alleen maar leeghoofden zeg ik altijd. Idd zodra er een incasso heeft plaatsgevonden gelijk storneren, dat is zo gebeurd en heb je het geld sneller terug, want bedrijven moeten weer zoveel dagen wachten voor ze het kunnen terugstorten (ivm die storneringsrechten van een maand na incasso). Het maakt niet uit welke tv je hebt maar op een Full HD tv is het wel veel mooier natuurlijk. Naar de hel met Ziggo @ Sammie leuk cadeau de kapper weer eens wat anders en je hebt het toch nodig eens in de zoveel tijd @ Kristel jeej wat fijn dat Yentle het zo voorbeeldig doet even een moeilijke start maar de doorzetter wint! @ Nen bizar die vrouw zwanger van een 12 ling ik snap echt niet dat dat mag ook.. klinkt beetje als broodje aap want moet wel vol met complicaties zijn. Das 'al' bij een vijfling.. @ Mariss typ jij maar over Chanell hoor want ik wil toch weten hoe het met d'r gaat. Vond het zo'n eng verhaal namelijk. @ Suus ik las trouwens vandaag nog dat je je kindje tussen de 24 en 27 weken wel moet voelen dan zijn ze het meest actief.. dus zal vanzelf nog wel komen. @ Mecha gefeliciteerd met je huissie! Fijn een plekkie voor jou en de kleine Mooie prijs 135. Tenminste nog goed betaalbaar in je 1tje . @ Knarboor ik werd na 2 dagen al gebeld door de arbo ze wisten eerder dat ik zwanger was dan me chef dus! Doen ze altijd snel, en veel afspraken ook. Ik zie ze zeker iedere maand wel. Is standaard hoor, ze houden je als het goed is veel in de gaten. Je krijgt ook zo'n plan van aanpak thuis gestuurd.. @ Hilli veel succes met je examen! Wat leuk dat je die kleine steeds beter voelt @ +jes had ik ook al gezien dat zijn je vrienden ja en ik heb altijd een * bij mijn naam betekent dat ik onzichtbaar ben voor de rest Wat voor gordijnen hebben jullie allemaal in de babykamer trouwens? Ik twijfel nog zo erg wat we moeten doen. Heb echt geen idee. Ik ga nu ff eten opwarmen.. lekker uit de vriezer
hooiiiii dames, jullie moeten niet teveel bij kletsen, anders kan ik het niet ibjhouden. hier weer een harde dag gewerkt.hihi. net even 2 spagethi shirtjes gekocht bij de kruidvat 1,50..hihi en een leuk vestje.. en verder wat nodige dingetjes. straks lekker zwemmen en da hoop ik dat lief thuis komt. ben geloof ik mijn mob vergeten op school. beetje dom.. @bos zet hem op meid!!!! je kan het!!! hoe gaat het verder?? @mecha gefeliciteerd met je huisje @chamaro jemig meid, dat is schrikken zeg.. hopen dat jullie haar snelweer mee naar huis mag nemen!! sorry ben de rest alweer vergeten.