Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Desiree: Idd Ziggo kan me rug op :p ze hebben nog niks afgetrokken, ga ze zo
    bellen dat ze het kunnen bekijken!! eerst even uitzoeken hoelang het duurt voor we
    digitenne kunnen hebben...
    wij hebben een rolgordijn en daar overheen vitrage, hadden eerst verduisterende gordijnen
    maar dat maakte het kamertje te donker! (ook als ze open waren!)

2. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @agneta
    wat een mooie naam zeg, JULIE.. hihi.. nog meer dames die de naam willen vertellen..hahaha...

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Hey,
    @agneta, wat een lief kamertje :)
    @Bos, spannend!! Hoop dat alles goed verloopt, heel veel succes!!
    @sammie ,leuk kado!!
    @mariss, logisch dat je alleen over chanell praat nu toch.
    sterkte!
    @desiree, wij hebben een verduisterend rolgordijn en vitrage
    @kristel, wil wel geloven dat je het druk hebt zo alleen!
    gelukkig doet ze het zo goed nu :D
    @Dreamer, digitenne is id ideaal, hier is de ontvangst helaas erg slecht.
    @Hilli succes met je examen

sorry wie ik vergeten ben!

ben net thuis, lekker bij het water gezeten, Ben benieuwd hoe het bij bos gaat! echt spannend he :D

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: lekker dagje aan het water gehad dus?

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    zo heb er even 2 door de telefoon getrokken van Ziggo kutbedrijf!! en krijg nu binnen 5 dagen een bevestiging dat alles is gecancled!! nou ik moet het nog maar zien, of dat wel doorkomt, want een aanmelding komt ook niet door!!

zo nu eerst even eten en dan digitenne aanvragen!

6. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    emma lekker aan het water heel de dag.

wij gaan morgen even varen. je kan hier bootjes huren dus dat iis wel leuk

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, das toch om gek van te worden die lui :(
    ja was wel leuk, alleen was wel blij dat ik weer thuis was.
    Jij leuke dag gehad verder?

@agneta, ja dat is ook leuk ja! word wel heel warm morgen he

8. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    bos???!!! hoe is het met je??

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Grr.. heb ik net een stuk getypt is 't weer weg... oke ff snel dan moet hier nog aan de slag.

@Bos, hopelijk zet het door meis!! Ben benieuwd hoeveel ontsluiting je hebt en of ze je vliezen nog hebben gebroken! Sterkte meis!

@Agneta, wat een super mooi en lief kamertje!!
    @Desiree, hier wordt 't waarschijnlijk een verduisteringsrolgordijn en gewone overgordijnen.
    Vond deze wel leuk als 't een meisje wordt Kwantum - TANJA MULTICOLOR 145

@Rest ben 't weer beetje kwijt, vanmiddag al een deel gelezen en internet lag eruit.

Vanmorgen bij de babydump geweest, 't wordt 't kamertje Avant. binnenkort manlief even meenemen en dan gaan we bestellen. 6 wk levertijd zeiden ze.

Vanmiddag naar tandarts geweest, ik heb gewoon helemaal niks na 4 jaar! Jippie!
    Manlief heeft 2 gaatjes en 3 kiezen moeten getrokken worden bij de kaakchirurg. Naja ook niet zo gek na een jaar of 7 ofzo.
    1 kies had ie toen al een gaatje in... druif! Naja zullen nu braaf 2x per jaar gaan.

'k ga ff langs de winkel, dan afwassen en moet nog strijken en morgen heel vroeg van bed... maar kom nog wel even langs.
    Ga morgen met m'n moeder mee naar m'n oma en opa&oma in zuid holland, wonen in gouda en bergambacht, dusse ben ik nog bij iemand in de buurt?
    Opa en oma heb ik 4 jaar niet gezien en zijn beetje erg, denk dat ik dikke preken krijg en heb daar geen zin in, maar die mensjes worden oud dus als ik ze nog een keer wil zien moet ik wel gaan. Laten we 't beste maar hopen!
    Met m'n andere oma heb ik al wel contact dus das no problem.

10. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ allemaal hartstikke bedankt voor alle felicitaties :D

@ bos meid je word moeder vandaag whaha super

@ de rest sorry ben zo vergeetachtig heb ook zo een pijn in me buik dat ik net de verloskundige maar ff heb gebelt als ht blijft aanhouden dan ga ik straks naar huis eerder dan normaal
    ik hoop dat het zo wegzakt.. morgen urine inleveren om te kijken of het niet daardoor komt :(

@ all sorry voor me ego bericht

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: ow lekker zeg :D ik wordt jaloers op jullie met al die bootjes :D

@ Emma: ja wordt er idd helemaal gek van... nu maar met een schone lei
    beginnen bij KPN, hoop dat het daar wel zonder slag of stoot kan!
    ja hoor heb wel een leuke dag gehad verder, vanmiddag nog even de stad in geweest,
    heb de wikkeldoek gehaald van forever friends :D en een speelgoedolifantje met
    uitrollende slurf :p ook uit de folder... en verder nog wat kleine dingetjes geshopt!
    ow ja en de lilypadz :D had vannacht steeds een nat bed, dus moest ze nu echt gaan halen!

@ Red: Wat leuk dat jullie het kamertje uitgezocht hebben :D en 6 weken is een mooie
    levertijd toch?
    en helemaal niks bij de tandarts :D jeeej fijn hoor...
    veel plezier morgen bij je oma, hoop dat t meevalt!

@ Bos: Ben benieuwd wat de vk heeft gezegd/gedaan, t zal wel aan het vorderen zijn anders
    had je wel even verslag uitgebracht denk ik zo!!
    Succes meid!!

12. @ Mum hopelijk gaat het bij de KPN wel goed, maar het kan vast niet erger zijn dan bij Ziggo :p Oo leuk een wikkeldoek van FF! Ik ben gek op FF, wij zouden een FF kamer maken als het een meisje zou worden, nu is het een jongen en worden het konijntjes (peter rabbit fan :D) naar dat is moeilijk te vinden. Wat kosten die lilypadz? Die wil ik ook gaan aanschaffen alvast (je kan ze maar alvast in huis hebben).

@ Red vrolijke gordijnen hoor met die bloemen. Ik ga gelijk snuffen op die kwantum website. Leuk die Avant kamer. Mijn ouders wonen alleen in de buurt van Gouda (nou ja.. R'dam dan). Babypark zit daar :D.

@ Agneta leuke en mooie naam vind ik het ook.. moet telkens denken alleen aan zo'n liedje van Shaggy hehe.

@ Matta hier blijft de naam nog even geheim :D

@ Bos ooh ik ben zo benieuwd hoe het gaat!!!

@ Dreamer jij ook lekker gegeten? ;)

Hier wordt het denk ik ook een verduisterend rolgordijn of een verduisterend vouwgordijn.. ff kijken..
    Mijn man wilt een nieuwe auto.. want hij denkt dat in onze huidige auto de stokke niet gaat passen. We hebben nu een opel astra hatchback N-joy uit 2003. Hebben meer dit probleem (gehad)?

13. Mecha wat vervelend die buikpijn waar zit het? Ik heb ook veel buikpijn, de vk dacht hier dat het bandenpijn was.. weet zelf ook niet wat ik ervan moet denken..

hoe voelde bij de rest trouwens bandenpijn??

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: Bij de trekpleister hebben ze nu van alles van FF ook in t blauw :p
    de lilipadz heb ik bij de etos gekocht voor 22.95€ zoiets... volgens Emma werkt het
    echt... ik heb de laatste dagen lekkende boobs waar je niet goed van wordt,
    vannacht elke keer mijn bed nat :( dus heb ze nu echt al nodig!!

@ Matta: was je een klein beetje vergeten.. oeps sorry!! maar hij blijven de namen ook nog geheim :p heb al te veel verklapt...

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

het zit vanaf boven me schaambot tot in me doos soms voelt het net of het kind indaald maar dat kan nog helemaal niet :(

16. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    niets van bos??????

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: bandenpijn voelde bij mij als hevige spierpijn in mijn buikspieren (tenminste ik heb die pijn altijd aangezien als bandenpijn, en dat was het ook volgens de vk) ik vind het altijd zo moeilijk om iets een naam te geven op basis van je gevoel...
    tja pijn in je buik is buikpijn en pijn in je hoofd is hoofdpijn maar bandenpijn... ja waar zitten die dingen en wat moet je precies voelen :(

tjee zit hier te wachten op de ijsboer, ik hoor zijn bel steeds gaan maar hij komt maar niet bij ons de straat in :(

18. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    @mum zo voel ik de bandenpijn ook! als hele erge spierpijn in je buik. als ik lig dan is het ook helemaal stijf en kan ik me benen bijna niet optillen. als erge spierpijn idd.

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: Nope nog niets gehoord van Bos, ik denk dat het toch snel heeft doorgezet en ze niet meer in staat was ons iets te laten weten... ik denk dat we t pas horen als de kleine man op haar buik ligt zodat ze in alle rust kan bevallen... ze zei gisteren ook dat ze het niet leuk zou vinden als iemand wist dat het echt begonnen was (ivm met die 2 collega's die bij haar kwamen gister)

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bandenpijn: Moet wel zeggen dat ik het al een hele tijd niet meer heb hoor!! gelukkig... :D

Deel Deze Pagina