@ mum ja ik denk het ook. @ bos kom op je kan het! nog ff en dan is je mannetje er!! we denken aan je!
zoooo ijsboer is geweest zit nu aan een bananenboot 3 bolletjes vanilleijs met chocoladesaud een banaan en een flinke dot slagroom grrr t is net een minicamping bij ons in de straat, caravans, vouwwagens, t blijft hier gewoon een week of langer staan... nu wordt er net weer een caravan naar de stalling gereden (eindelijk!!) en ja hoor nu komt de volgende weer de straat in, ben benieuwd hoelang die er blijft staan!
O lekker zeg zo'n bananenboot.. Hmm hier voel ik de bandenpijn anders.. soms heb ik erge steken bij mijn lies.. maar de laatste tijd heb ik zo'n zwaar gevoel aan de onderkant van me baarmoeder.. hoort dat dan ook bij bandenpijn? Pff wij moeten zo naar schoonouders toe.. helemaal geen zin in
ben ik ook weer ff... pff schiet niet op hier. Hond was weer 's weggelopen, tijd aan 't zoeken geweest. Manlief was aan't vissen en vroeg of ik wat drinken wilde brengen. Moet hier nog steeds aan de afwas en strijken, bah! Eigenlijk kan het hele huis wel een schoonmaak beurt gebruiken maar dat moet maar later. @Mecha, o bah! hopelijk is je urine wel schoon. Bandenpijn, voelt hier ook als flinke steken in m'n liezen, vooral als ik nies enzo. Verder nog niet zoveel last van. Benieuwd hoe 't bij bos gaat! hier jammer genoeg geen folder van de trekpleister, ben wel benieuwd!
@ Dees: Owww balen, succes dan maar bij je schoonouders, kan je er echt niet onder uit? tje of dat gevoel bij bandenpijn hoort dat weet ik niet... k zeg al ik vind dat altijd zoooo moeilijk! De bananenboot was heerlijk ik moet zo nog even naar de paardjes, gelukkig is het al wat afgekoeld! vriendlief gaat even mee zodat ik niet in t donker terug hoef te rijden! owww nog 3 puzzelstukjes in mijn banner!!! gaat hard nu
@ Red: lang leve het internet hé ik denk dat je er inderdaad wel snel bij moet zijn want zulke dingen zijn vaak snel uitverkocht! ik ben even naar de paardjes... voor iedereen die er straks niet meer is: Fijne avond!! en voor de rest tot straks
hey allemaal.. nog niks van bos gehoord? spannend hoor! de rest sorry heb alleen ff gekeken hoe het met bos was..
hey meiden, ik ga er vandoor. Hoop dat Bos straks haar kleine man in haar armen kan houden! Tot morgen
Nog geen Bosbeeb? Dan zal ze vast hard bezig zijn met de laatste loodjes! Ik vind dat de dames van hier erg snel bevallen trouwens. Allemaal wel binnen een dag. @Agneet: have fun met varen! Ga je in de achtertuin of ergens anders? @Dees: ben heel nieuwsgierig naar jullie naam. Jij bent tot nu toe nog de enige die dezelfde naam als ons kan hebben @Mum en Emma: alles nog stil? @Red: babypark zit in Gouda, hele grote (gereformeerde?) winkel. Dames lopen netjes in rokken. Dus misschien is een bezoekje wel leuk? @Sam: ahhh lief ja! Hier kijkt de hond ook altijd mee, zeker bij hondenfilms
He allemaal.. ik dacht laat ik ook maar eens een keer weer wat horen. Zo druk de afgelopen tijd! @Red.. goede smaak heb je. Dit zijn de gordijnen die wij besteld hebben Krijgen ze hopelijk a.s. zaterdag binnen :-D @ Bos.. zet hem op! Je kunt het.. hopelijk heb je snel je mannetje! @ bandenpijn.. ja hier voelt het ook als een stekendepijn in mijn liezen.. erg vervelend! @ desiree.. wat betreft auto.. wij hadden hetzelfde... hebben toen een Renault megane station uit 2005 gekocht.. echt een super goede auto en heel erg ruim!! Nog even een update over Eva haar zoontje Senne.. het gaat het super goed! Na een week zat hij op zijn geboorte gewicht en vorige week was hij al van de IC af. Nu is het ook nog zo dat het mannetje zo goed groeit dat hij afgelopen zondag uit de couveuse gehaald is en nu al in de wieg ligt. Wel heeft hij nog sonde voeding maar w.s. is hij daar ook heel snel vanaf. Morgen ga ik weer naar hem toe en mag hem dan zelfs vasthouden het kleine dropje! Als het mee zit mag hij in het gunstigste geval volgende week al mee naar huis!!!
@Dreamer, zal m'n moeder wel even vragen of die even zin heeft om daar te gaan kijken. Denk dat ze van de gereformeerde gemeente uitgaan ofzo, zijn mijn ouders ook en lopen ook in rokken. Dus ik moet morgenvroeg nog even een rok strijken Waar zit ie ergens? M'n opa&oma zitten daar in een verzorgingshuis maar 'k weet niet welke, een streng christelijke denk ik. M'n moeder is wel een beetje bekend in Gouda. Ik ben er geboren Maar weet er niks van.
@ukkie, wat super zeg! Had al even op haar hyves gekeken! Leuk ja dat jullie die gordijnen hebben! Zal ze manlief even laten zien. @Desiree, onze buren hebben een Opel Vectra en de Maxicosi Mura en ze hebben de hele kofferbak vol, past niks meer bij. Verder weet ik 't niet. Wij hebben de Station uitvoering, dat moet vast wel passen
@Red: Babypark | Europa's grootste babywinkel. Duizenden babykamers, kinderwagens en autostoeltjes Als klant hoef je geen rok aan hoor. De site is op zondag ook uit de lucht, dus dan weet je wel genoeg denk. Een mooie winkel om je ouders mee naartoe te nemen. @Ukkie: wat super dat Senne misschien al bijna naar huis mag zeg! Hoe gaat het me Eva? Geef haar en de kleine maar een dikke knuffel.
He dreamer.. hoest met jou dan? Met Eva gaat het super.. de BV gaat ook super! zo goed dat ze overproductie heeft echt heel er fijn! Hier nog een groeiecho gehad van de kleine.. kleine woog bij 29,5 al 1580 gram! Loopt dus een week voor op schema... heb nu steeds vreselijke dromen dat er echt een kleuter uitkomt!