Hahaha dat zal toch wel meevallen Alweer bijna 31 weken, gaat hard! Hier gaat alles goed hoor! En fijn dat met Eva en de bv ook alles goed gaat.
Zo ben weer terug.. viel wel mee maar was nog wel ff misselijk. Nu wel weer grotendeels voorbij. @ Red babypark zit op een bedrijventerrein in Gouda.. het is een ruime winkel en het is idd gereformeerd, hoewel wij laatst werden geholpen door een jonge man die niet zo overkwam. Zijn gewoon leuk en normaal daar vind ik. @ Ukkie wat fijn dat het zo goed gaat met Senne.. ben echt blij voor Eva!! @ Dreamer o jee ik was altijd bang dat iemand hier dezelfde naam zou hebben voor hun zoontje maar denk het niet. Zo groot is die kans toch niet.. naja en anders is het maar zo. @ Sammie haha wat grappig een meekijker @ Mum goed idee van die trekpleister! Ik ga ff kijken waar ie hier in de buurt zit want heb een oogje op een paar FF spulletjes Ik ga ook slapen! Gelukkig is het morgen woensdag, dan ben ik lekker vrij . Weltrusten !!
@ Nen: je zal vast al weg zijn, maar toch: Slaap lekker meid! @ Sammie: aaaaahhh wat een schatje hier ook een hond die tv kijkt... de kat kijkt vaak alleen voetbal, als de bal dan uit beeld gaat, gaat ie achter de tv kijken @ Dreamer: ik mag toch hopen dat ik me ook bij de dames hier mag aansluiten en zo snel beval mijn darmen zijn aan het rommelen, maar dat zegt natuurlijk helemaal niks! @ Ukkie: Wat goed zeg van Senne, zie wel de foto's op hyves! echt top dattie al in een gewone wieg ligt en misschien snel mee naar huis mag!! jullie krijgen een flink ukje dus komt goed hoor!! Nou mijn darmen zijn flink aan het rommelen dus, flinke buikpijnen gehad op weg naar de paardjes, eenmaal daar viel het gelukkig mee maar nu net thuis naar de wc en flink aan de race wie weet zetten mijn rommelende darmen mijn baarmoeder wel aan het werk... beebje is lekker druk... er roetsjen echt vingertjes en teentjes langs mijn buikwand tenminste, zo voelt het!
daar kwam ik zondag ook achter dat hij niet open was.... maar goed ik respecteer ander mans geloof...maar was wel goed balen!!! bos....zet hem op!!!!!
@ Dees: hihi succes dan met zoeken naar de trekpleister, ze hebben echt leuke dingen!! @ Ryanne: Slaap lekker meid!!
@ Juffie.. erg he.. en w.s. slaat het nergens op @ dreamer.. ja inderdaad als weer 31 weekjes morgen. Gaat nu wel hard. Nog 2 weekjes werken en dan lekker verlof. Dan kan ik gaan beginnen met wassen Ben nu wel steeds benieuwder naar hoe ze eruit gaat zien :-D
@Mum: ze zeggen dat het een voorteken is he, als je darmen zich leegmaken! Dus wie weet @Dees: volgens mij komen er wel meer van hier bij de Babypark daar, als we snel zijn kunnen we eens meeten daar haha (agneta loopt al op het eindje natuurlijk)
hoi hoi niets van bos? babypark ga ik ook geregeld heen. zijn idd erg gereformeerd. maar wel een leuke zaak! verder weet ik niets meer. ben een beetje vergeetachtig! sorry
@Dreamer, haha dat weet ik! Alleen moet dat wel bij m'n opa&oma's en doe 't ook altijd als ik naar m'n ouders ga. heb nu steeds een kort spijkerrokje en legging aan, maar vrees dat dat ook niet zo geschikt is in m'n opa en oma's ogen, dus ga wel voor iets degelijkers Kan alleen niet zoveel meer aan dus de keuze is beperkt. 'k Ben laatst ook even bij de babypark in Hoogeveen geweest, mooie winkel! Kijk wel ff of 't morgen lukt. M'n moeder moet om 8.15 m'n broertje op school brengen en dan gaan we gelijk door. Ik ga lekker op bed! Zou morgen er gelijk met manlief af... pfff.... kom morgenvroeg gelijk ff spieken of er wat bekend is van Bos. Truste!
He lieve mensen.. ik ga ook op bed! Slaap lekker en ik zal morgen kijken of er al iets van Bos bekend is! Liefs
@ Dreamer; Ja idd ze zeggen het, maar ik ga er maar niet vanuit, kan het alleen maar meevallen @ REd: Slaap lekker!!
@Agneta: ja makkelijke meeting plek toch Drinken aanwezig en wc's ernaast. En je kan nog shoppen ook! Wat wil een vrouw nog meer Slaap lekker dames! Ik zal voor ik ga slapen nog eens checken of de Bosbeeb er al is. Ze houdt ons wel in spanning!
Ik ben er vandoor... ga naar bed... heb het idee er vannacht nog wel een aantal keertjes uit te moeten ivm mijn darmen Slaap lekker allemaal!!
Kom even snel kijken of er al babynieuws was maar nog niks @Mum, misschien is het een teken spannend! Hier is alles super rustig, alleen wat harde buikjes Kindje is wel heeeeel druk echt leuk. Ik ga op bed, truste!!
jeetje wat spannend.. heb even gauw alleen van bos bijgelezen.. er was zoveel gelult!!! wel erg spannend.. Ben benieuwd Misschien voor ik echt ga slapen nog een keer checken.. maar zal wel geen nieuws meer zijn zo laat.. @agneta: jij hebt hetzelfde kamertje als mij @all: sprong toenstraks een hond in mijn buik.. zo'n grote golden retriever.. stomme hond