Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mum, hoe zwaar is ze ongeveer? Lars (beetje gek om dat nu te zeggen :p) weegt tegen de 40 kilo.

2. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    goeiemorgen!

chamaro wat vervelend dat ze weer geprikt moest worden. en die sonde. begrijp wat je bedoelt met wil er wel en niet bij zijn. lijkt me ook geen leuk gezicht.

mum idd is er geen kraampje ofzo om te tekenen voor zo'n bevalling. sta ik achter jou in de rij. haha

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Vind ook niet alle golden retrievers stom :p maar die wel.. maar eigelijk is het de schuld van zijn baasje.. want ik had mijn hondje op de arm en die zat al de hele tijd te brommen tegen die hond..
    Dus ik zei tegen die vrouw.. hou hem maar een beetje uit de buurt..
    Vlak daarna loopt ze weg.. haar flat in en loopt ze kei dicht langs mij af :S Stom mens :p had ik dus moeten zeggen ;)

@chamaro: heel veel sterkte.. ik hoop dat ze snel alle uitslagen hebben.. want zo onzeker is ook niet fijn.. Je hoeft je zeker niet te verontschuldigen.. want het is hartstikke logisch dat je bij je kleine meid wil zijn en zij gaat ook gewoon voor!!!

@all: vanmiddag weer naar de vk.. heb er geen zin in.. want ze zeurt altijd dat ik borstvoeding moet geven.. en dat ik beter naar een ziekenhuis kan gaan waar ik niet heen wil :S

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: haha ja moest ook even nadenken toen ik het zo las :p
    ze weegt net even iets meer al 20 kilo... ze is heel rank gebouwd en we krijgen
    er niks aan (ze is niet mager, maar dik is anders) ze is ook zo ontzettend snel
    en beweeglijk! eten doet ze niet van harte, we hebben al van alles geprobeerd (verschillende
    brokken) maar eten is gewoon niet haar hobby! brinta pap geprobeerd maar ook dat wil ze niet!

@ Agneta: Hihi als ik het gevonden heb laat ik het je z.s.m. weten :p
    ik ben al niet voor het geluk geboren dus ik heb steeds zoiets van...
    hmmm wéér zo'n snelle bevalling, dan zal die van mij wel een hel worden van 48 uur ofzo...

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: haha stom mens :p dat klinkt beter hihi...
    als je vk je niet bevalt zou ik nu zeggen, heel snel overstappen
    naar een andere praktijk... nu heb je nog even de tijd om daar ze daar te leren kennen!!
    je mag en kan altijd overstappen, maar zorg dat je je op je gemak voelt hoor bij de vk!
    ik voelde me ook niet fijn bij mijn vk's maar gelukkig is het erg goed bijgedraaid want
    ik stond ook op t punt om te verkassen! dan maar wat verder weg!

6. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @mumtobe: dat zal wel meevallen toch :p wij zijn gewoon allemaal jong en daarom kunnen wij dat zo snel :p
    Ik heb ook een hond van 25 kilo.. die soms lomp kan zijn.. maar die is niet zo groot en als ze tegen je aanspringt haalt ze je buik lang niet :p

7. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Bos en Bosman van harte gefeliciteerd met jullie zoon Lars. Mooie naam trouwens :D Ik kom ook stiekem steeds spieken of er fotos zijn :D geniet ervan !!!

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ suus, wat een rare vk zeg!! Dat ga je toch lekker zelf beslissen?! Pf hoe haalt ze het in haar hoofd om jou te vertellen wat je moet doen? Raar mens..

@ mum, zo haha dat is zowat de helft van L.! Hij is ook niet zo'n eter. Afgelopen weken echt problemen mee gehad. Hij wilde alleen nog maar eten als hij in de bench zat, met het deurtje dicht en als wij dan niet in de kamer waren. Tis echt een rare haha. Nu ligt ie lekker te snurken in zijn mand ;)

9. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    De andere vk zitten allemaal verder weg.. je hebt hier niet echt veel keus zeg maar.. en het is een praktijk met 4 verschillende vrouwen.. heb er eerst 1 gehad die was wel heel leuk en aardig.. maar nou alle andere controles had ik die andere en die is gewoon zo aan het zeuren elke keer :S

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ suus, ik zou gewoon zeggen dat je het vervelend vindt dat zij je dingen probeert aan te praten. Dat je het fijn vindt dat ze je informeert, maar dat je je eigen keuzes wilt maken daarin.

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @nen: honden kunnen zo eigewijs zijn he :p kan die van ons ook :p
    Ik wil gewoon niet naar een bepaald ziekenhuis omdat ze daar te veel fouten maken.. Ze zijn er ook de schuld van dat de oma van pascal is overleden.. door een stomme fout (die lag namelijk op 1 kamer met een andere vrouw met de zelfde achternaam.. die vrouw was beter en zou naar huis mogen.. maar wat die sukkels gedaan hebben is de oma naar huis gestuurd.. en die is toen die zelfde avond nog overleden omdat ze absoluut niet naar huis mocht.. en pascal zat toen op haar schoot :S )
    Mijn gevoel bij dat ziekenhuis is gewoon niet goed..
    En borstvoeding wil ik niet gaan geven omdat de kans maar 3% is dat ik het kan.. omdat ik borstverkleining heb gehad.. vind die kans te klein. dus heb voor mezelf gewoon gezegd dat het flesvoeding word.. Wil het niet eens proberen en heb dat bij de vk ook aangegeven :S dus snap niet dat ze zo blijft zeuren.. maarja.. pascal gaat mee vanmiddag en die zou heel boos worden als ze weer zou zeuren :p

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Jeetje wat heftig van die oma zeg!!! Ongelofelijk!! Dan hebben ze dus ook helemaal niet goed gekeken naar de persoon die ze naar huis hebben gestuurd, want die oma zal er dan ook nog wel best ziek uit hebben gezien.
    Ik begrijp je keuzes heel goed. Vervelend dat de vk geen respect toont voor jouw keuzes. Laat Pascal maar een goed woordje doen!!

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: Haha jij ook een lomperd dus :p kijk dat geeft me weer een beetje moed,
    dat we het zo snel kunnen omdat we jong zijn! :D :D hoop zooo dat je gelijk hebt!

@ Nen: hahaha soms zijn het echt rare wezens die honden!!

@ Suus: kan je geen afspraak maken op dagen dat die zeur er niet is?
    maar dan kan je haar nog altijd treffen bij je bevalling, dus k weet niet of je dat
    ziet zitten?
    tjee snap idd dat je niet naar dat ziekenhuis wil! maar als jij dat aangeeft heeft
    ze dat te respecteren, net als je wens om geen bv te gaan geven!!

14. Jeej bos is bevallen! GEFELICITEERD bos en bosman met Lars en geniet ervan!!

15. Ik werd vanmorgen wakker gebeld door mijn lieve man.. en daarna bleven de kerkklokken maar gaan, en moest er toch al uit.. nu ff gelijk verder wakker worden met koffie :) mijn moeder komt zo ook me haar verven! Tot later :)

16. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    Ik kan haar inderdaad ook met de bevalling krijgen. ik kijk wel.. misschien valt ze vandaag wel mee :p dat hoop ik dan maar :p ;)

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mariss, heel veel sterkte meid! Hopelijjk mag ze snel weer me naar huis! dikek knuffel

@all, verder geen tijd om te reageren sorry!
    Wij gaan vanmiddag op verjaardag, mn nichtje word vandaag 1 :D . Eerst nog even boodschapjes halen. Fijne dag vandaag allemaal!

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: Lekker wakker worden zo :p

@ Suus: Ik hoop het ook voor je!

@ Agneta: Weet je of Bos gewoon thuis mocht blijven?

@ Emma: Whaaaaa nu zijn wij echt aan de beurt!!!

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Gefeliciteerd met je nichtje meid!! fijne dag!

20. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @mumtobe: al een beetje zenuwachtig voor de bevalling :p lijkt me best spannend als het zo dicht bij komt :p wel geweldig idee dat het gewoon niet lang meer kan duren voor je je kleintje in je armen hebt :D

Deel Deze Pagina