@ desiree, welke kleur wordt je haar? @ emma, gefeliciteerd met je nichtje! Niet vandaag bevallen he @ suus, tijdens de bevalling heb je wel een excuus om tegen haar te mogen schreeuwen haha. Zeg je later "heb ik dat echt gezegd??"
pfff het begint hier flink op te warmen... Niet echt de lekkerste dag om met school bezig te moeten zijn
@ Suus: Ja ben wel zenuwachtig ja, maar nu meer omdat ik niet weet wanneer het gaat gebeuren idd een geweldig idee dat het niet lang meer duurt voordat ons kleintje in onze armen ligt, maar het is nog zo onwerkelijk... @ Nen: Dikke knuff meid voor je schoolwerk...
Wie wilde trouwens ook alweer een weekendje weg plannen? Moet je op www.vakantieveilingen.nl kijken. Daar staan echt vet goedkope dingen!
@mumtobe: lijkt me wel erg onwerkelijk als hij of zij er straks is.. ik ga voor je duimen dat het niet te lang meer duurt @nen: dat is ga doen .. ik schel haar gewoon de huid vol Vervelend dat je aan school moet werken niet leuk met dit weer.. kan je niet buiten in de zon aan school werken ?
@ suus, ik zou wel buiten kunnen gaan zitten, maar denk dat ik me in die hitte nog moeilijker kan concentreren haha. Ik heb nu binnen alles dicht (ramen, gordijnen) en hou zo de warmte nog een beetje buiten. Maar de zon staat al ff op de ramen dus zal niet lang meer duren. Dan gooi ik lekker de deuren naar de tuin open
@mum,dank je ja spannend he ik denk ook steeds, morgen kan alles anders zijn, dat het de laatste dag met zn tweetjes is @nen, pff succes met leren in deze hitte Doe mij ook maar koffie jee de babykamer is nu helemaal af, de vitrage was gister klaar en hangt nu
@ Nen *juffie geeft je een fikse schop onder je kont.. En nu aan de slag jij dame * @ Suus Ik zou toch een andere VK zoeken als ik jou was.. Ik zou echt niet zo'n Bitch bij mn bed willen hahah, maar goed dat ben ik hoor Ik heb ook meteen bij de VK aangegeven dat als het me niet zou bevallen dat ik naar de VK praktijk die beneden ons komt zou gaan.. Deze zit ietsje verder weg (lees 4 minuten fietsen) maar die beneden in de commerciele ruimten komt pas in september oktober.. Ik heb net met TMOBILE zitten bellen :x:x:x Ik heb geen dekking in huis, zij ontkennen de problemen.. Ik zei prima kom je het hier toch doormeten... Nee dat gaan ze niet doen want er zijn geen problemen volgens TMOBILE.. Vervolgens wordt te verbinding wegens technische redenen verbroken.. Ik wacht 15 minuten word gewoon niet terug gebeld. Ik weer TMOBILE bellen, half uur in de wacht meteen gezegd komt er nu een trein langs en valt mn verbinding weg bellen jullie me wel terug!!! Duidelijk?! Ja mevr. Bloemendaal... meteen weer uitgelegd dat het echt geen Bloemendaal meer is, en dat ik daar ook niet mee angesproken wil worden Nu gaan ze mij weer terug bellen.. Vervolgens belt mn man dat de schade expert tussen 1 en 3 komt, was ook niet de afspraak, afspraak was na 3 uur.. Ik loop hier echt bijna te koken van woede~!!! Heb zin om naar Mammoet Wonen te rijden, de achterbak van mn auto open te doen en al die meubels voor hun deur te dumpen! Zo!! En nu heel snel mn geld terug Het zit vandaag niet mee, maja moet proberen chilllll te blijven vanwege de ukkepuk in mn buikje.. Ga wel weer de commode verven ofzo, word ik vast rustig van.. SORRY voor mn Ego bericht, maar moet ff mn woede kwijt..
@ juffie, gatver wat een gezeik zeg.. Bij verhuizen komt altijd een hoop stress kijken he... Gooi het er hier maar lekker uit hoor!
@juffie dat probleem met tmobile kennen wij. leon zit ook bij hun en heeft in het hele huis geen bereik. hij miet altijd naar buiten als hij wil bellen, en hij kan in huis niet gebeld worden. vreselijk. eerst was het orange toen waren er nooit problemen. zelf heb ik vodaphone en dat is wel goed. krijg ik net eenbrief binnen van de belastingdienst dat ik 460 euro moet terug betalen!!!
Yes, Ik ga eens even een beetje opruimen in huis, want die schade expert zal wel fotos gaan nemen.. De kleine is ineens hyper, misschien door een half pak biscuitjes was ik uit boosheid heb opgegeten.. (mag geen suiker, maar was wel erg lekker..) er zat maar 1 gram suiker per biscuitje in, dus dacht kan wel..
@ juffie, waarom mag je geen suiker? Ik heb ook gezeik met T-mobile. Ik kan namelijk vanuit het buitenland geen smsjes sturen. Mms wel en bellen ook, maar sms niet. En ze kunnen geen oorzaak vinden dus laten het er maar bij... @ agneta, jeetje dat is geen leuke brief!! Is dat op basis van jullie opgave van 2008? HOe is dat trouwens afgelopen want er was toch iets fout gegaan met de accountmanager die het niet had doorgegeven ofzo?
nen ja klopt dat had ie niet gedaan. nou het geld dat we moeten krijgen is er nog niet.......het is een welles nietes spel geworden tussen de account en de belasting. eikels. maar ondertussen moet ik dit nu betalen. wat overigens ook een fout is van de account want die had dit moeten veranderen. is namelijk van de zorgtoeslag.
@ Agneta Grom grom naar jullie accountant.. Hij doet zn werk vast erg grondig Not.. Jammer meis dat het zoveel problemen geeft.. Is je man niet zo handig met zelf aangifte doen of heeft je man een eigen bedrijfje dat dit moet? Echt vervelend hoor, laat de belastingsdienst en accountant dit maar onderling oplossen of kan dat niet?
Vervelend zo'n welles-nietes spel. Daar schiet je ook niet veel mee op. Maar mag je die aangifte nu als nog indienen of kan dat pas per volgend jaar weer? (ben niet zo in de belastingen haha)