@ Nen Omdat de baby nu al veels te zwaar is.. Waarschijnlijk heb ik zwangerschapssuikerziekte, maandag gaan ze weer de baby meten/ wegen dmv een echootje..
Ik heb net op marktplaats een tweedehands box gevonden met lade en verstelbaar voor 18 euro hier in de buurt.. Heb gemaild of ik kan komen kijken Dat zou even leuk zijn.. Zou het wiegje weer een beetje compenseren, was een rib uit mn lijf.. of uit mn mans lijf hahah die mocht zijn pinpas gebruiken.. what the hack ons lijf, gemeenschap van goederen
Een tosti klinkt erg verleidelijk met dit weer, misschien ga ik er ook wel eentje maken maar met boterhamworst erbij hahah!! Of is dat gek @ Nen Ik heb al een klusje af, hoe zit het met jouw schoolwerk.. Je kan het meis komop je wil toch afstuderen kom op Nen, Nen kom op!!!! Go Nen GO!!!! Go Nen GO, im sure You Can!!! Nen doe je best, je kan het!!!! En typen maar Nen kom op, doe je best dan ben je straks klaar en heb je een goed gevoel.. Kom op Nen!!!!
@ juffie, oh jee dat wist ik niet. Is de kleine veel te zwaar? Zou je niet verwachten he doordat jij zoveel hebt gespuugd in het begin. Wat een goedkope box trouwens zeg! Waarschijnlijk ff schuren en likje verf en dan is ie vast weer mooi
Weet je ik was net zoals jou vermoed ik.. Ik heb een tip voor je: Ik had op slot op gezellig papier geschreven in wolkjes wat ik voor taken moest doen.. Elke keer als er een taak af was, haalde ik een wolkje van de muur af.. En op de achterkant stond een kleine beloning.. bijv. 1 rondje fietsen.. of de Viva kopen en lekker lezen of een zak chips hahaha.. Het werkte wel, want ik deed echt enorm mn best.. Toen ik het laatste wolkje eraf had gehaald was mn man zoo trots dat we uiteten gingen..
Ja wij hadden het ook niet verwacht, maar goed bij mij zit alles tegen, dit kan er ook nog bij Optimistisch blijven toch? Beebje was 465 gram en mocht 320 gram wegen.. dus een dikkie dik heheh
@ juffie, thanx voor de peptalk Vind het altijd lastig om door het begin van een opdracht te komen. Dus ik ga nu eerst ff een hoop info verzamelen zodat ik straks wat makkelijker verder kan en niet vast loop op de informatie. De opdracht is een begeleidingsplan schrijven voor een groep om die groep te re-integreren of te helpen met een loopbaanvraag. Bijv. een begeleidingsprogramma om tienermoeders aan het werk te krijgen. Maar het is niet wat ik later wil gaan doen, dus de motivatie is ver te zoeken. En doordat ik zo kort de tijd heb, ben ik beperkt in mijn bronnen. Ik red het niet meer om interviews te regelen enzo. STOM STOM STOM!!!!! Maaaree, een tosti met boterhamworst????
@ juffie, het lijkt zo'n klein verschil van 465 of 320.. Deze opdracht bestaat uit een aantal onderdelen. Ik heb die onderdelen nu stapsgewijs opgeschreven in een wordbestand zodat ik elke keer als het ware dingen kan afstrepen. Dat werkt voor mij ook wel. Maar doordat het zo'n vreselijke opdracht is, gaat het niet zo makkelijk. Als ik er eenmaal een beetje in zit, zal het wel goed komen. Ik zal wel moeten trouwens haha
@ Nen Ohhh das wel vervelend als je er ook helemaal niets wil mee gaan doen.. Dan kan ik me voorstellen dat de motivatie ver te zoeken is.. Kan je hier op het forum niet wat tienermoeders interviewen?! Je hebt een heel onderdeel van tienermoeders, wie weet als je contact met iemand legt?
@ Nen De baby zou nu pas 450 mogen wegen dus drie weken teveel.. Hahah terwijl de baby verder helemaal mooi in de groeicurve zit qua botjes.. Het zou een probleem kunnen vormen voor de bevalling..
@ juffie, ik heb als doelgroep niet tienermoeders gekozen. Had ik uiteindelijk wel kunnen doen. Mijn doelgroep is militairen die weg gaan bij defensie omdat ze geen onbepaalde tijd contract krijgen. Maar ik moet ff kijken of dat nog kan, want ze hebben dat allemaal veranderd. En omdat mijn vriend militair is, kan hij aan een hoop info komen..
@ juffie, ik hoop dat de baby niet teveel is aangekomen dan nu. Ik zou er niet aan moeten denken zo'n flinke baby eruit te moeten persen. Ik vind de 9 pond van Lars al zo veel klinken! Zou dan echt als de dood zijn om compleet in te scheuren.
@ Nen Als de baby veels te groot blijft ga ik in het ziekenhuis bevallen en misschien wel voor een keizersnede hoor.. Ik wil geen totale inscheuren etc.. Zo ik heb al clusterwoorden verzonnen voor de eerste week.. Woordjes die ik ze de eerste week wil gaan leren.. Belangrijk voor allochtone kleuters he?
@ juffie, hebben jullie ook zo'n lijst die ze volgens mij in A'dam gebruiken voor de woordenschat van allochtone kindjes?
nEE, DIE hebben wij gelukkig niet.. Echt kul vind ik dat.. Wij hebben Ik en Ko en woorden in de weer en nog veel meer taalprogramma's dat vind ik eigenlijk wel genoeg hahah
Volgens mij wordt hun taalachterstand gewoon grotendeels veroorzaakt door ouders die niet goed ingeburgerd zijn. De kinderen hebben de Nederlandse nationaliteit, maar spreken thuis bijvoorbeeld alleen maar Turks waardoor ze op school weer problemen krijgen..
@ Nen: Hmmm doe mij ook maar een tosti of ben ik te laat? @ Juffie en Nen: Jullie kletsen het hele topic vol zo met z'n 2tjes... Ik zit nu buiten op een stoel met de laptop op schoot en mijn voetjes in het zwembad... zit helemaal niet zo comfortabel als je zou denken!! zo maar weer opruimen en een andere houding verzinnen...
@ mum, sorry tosti's hier zijn op! We zijn lekker aan het kletsen ja haha. Bah hier zit zo'n plakvlieg binnen die continu op me gaat zitten en dat kriebelt. Word gek van dat beest!! Jammer dat je niet zo lekker zit. Het klinkt juist heel goed met je voeten in het water...