@mum Digitenne kan je ook gewoon bij de kpn winkel ophalen. Dan heb je het meteen in huis en kan je meteen tv kijken!!! Hahaha.. nou zeg.... Ben zo nieuwsgierig..!!!!!! naar de name van jullie prachtige beebs.. @red Leuke gordijntjes hoor!!! @dees Mijn vriendinnetje heeft een nieuwe passat en daar paste hij makkelijk in.. ze heeft ook een stokke! Wij willen ook wel graag een andereauto, als we een kindje krijgen. Eerst even sparen!! Haha. @sammie Wat super cute..hahaha Dat doen onze kitten nou niet.. die doen andere dingen!!! @ukkie Wauw wat super goed zeg, dat Senne het zo goed doet!! Wat toevallig dat jullie het zelfde leuk vindt..haha.. Mooi kamertje hebben jullie zeg. @bos VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOOON LARS.. Super zeg wacht met smart op de foto van jullie zoon..hihi nou lekker genieten van jullie kleine man!! Oh echt, wisten we ook al dat hij Lars ging heten??? @chamaro Gelukkig gaat het al ietsje beter!! Kan me wel voorstellen wat je bedoelt, maar je hoeft toch niet te kijken, je kan toch ook naar haar kijken!! ik kan nog steeds niet bij komen!! ben cht al een uurbezig om 20 bladzijden bij te lezen...
@mumtobe: dat gezicht trekt hij niet omdat het water koud was. maar hij stond op allemaal kiezelstenen met blote voeten en dat deed pijn.. ik ben ook heel tervreden over de foto's.. maar dit zijn ze nog lang niet allemaal.. ben dus ook heel benieuwd naar de rest..
@ Matta: Oww... had ik dat maar eerder geweten, er zit hier vlakbij een kpn winkel, nu heb ik het via internet aangevraagd, nu kan dat natuurlijk niet meer? Bos had idd al een keer verteld dat hij Lars zou gaan heten
@ Suus: Aha ja daar zou ik idd ook zo van gaan kijken geef je als alle foto's erop staan nog een keer de link? ben ook wel benieuwd naar de rest ik zit hier ijsklontjes te eten hihi
@Mum: Geen idee krijg alleen maar linken. Dit is de site De leukste forum smilies vind je op vrouwenPower komt van iemand van het januari forum en zij kreeg wel gewoon smiley, dus kheb effe om hulp geroepen. Maar ze is niet meer online
@Hilli: heb je je geregistreerd? Zo nee, dan zal daar het probleem misschien zitten. Jeetje wat is het heet zeg. Misschien dat ik straks nog even naar het zwembad ga, want vanavond komt het ook niet onder de 26 graden.
Wat een hitte!!!! AARGHHH word gek!!! Was net aan het verven buiten maar ben naar binnen gevlucht.. Het was mij in de zon veels te warm.. Ik ga vanavond als het donker is wel verder, misschien is het dan een beetje te harden.. Ik merk dat mn lichaam er alles aan doet om het te koelen, dus heel erg veel zweten!!
ik zit buiten, maar heb echt het idee dat ik vanmorgen binnen beter zat... straks maar weer even lekker dobberen, bad is nu voor een klein deel schaduw dus kan ik daar lekker gaan zitten...
@ zwangeren, merken jullie ook dat de babies in jullie buiken slomer worden van de warmte of zijn ze even beweeglijk?
@ Nen: Ik heb steeds het idee van wel, maar volgens de vk komt dat gewoon omdat het steeds minder ruimte krijgt, maar het is wel vreemd dat ik het dan een paar dagen later (als het wat is afgekoeld) weer meer voel... gelukkig voel ik het ook met deze warmte wel regelmatig...
Ik heb er hier eentje die goed laat merken dat hij/zij aanwezig is.. Mn maag is alleen overgevoelig, voelt alsof ik weer moet braken..
hoi hoi kom ff zeggen dat ik nog leef haha zal mijn hele verhaal later doen alles gaat goed hier. lars is nog wat misselijk van het vruchtwater waardoor hij nog niet bij mij wil drinken verder is hij heel zoet.. ben thuis bevallen en gebleven. wel wat scheurtjes maar viel mee voor een negen ponder zeiden ze. heb er ook geen last van wel van de aambeien haha.. ben weer weg mijn pa komt ff langs
@ Bos: Ben blij te lezen dat je nog leeft en alles vrij voorspoedig is verlopen ik hoop dat Lars snel van de misselijkheid af is en aan de borst wil drinken!! balen van de aambeien, maja als dat het ergste is... meid geniet en we zullen je verhaal en de foto wel zien verschijnen
hey bos! Leuk dat je ff snel een berichtje hebt geplaatst Sneu dat Lars misselijk is van het vruchtwater. Hopelijk wil hij gauw bij je drinken. Fijn dat de bevalling allemaal thuis kon plaatsvinden en goed is gegaan. @ all, heeft iemand een suggestie voor avondeten? Ik heb met die warme weer eigenlijk nergens zin in, maar we moeten toch wat he....