@ Red: Dat was ik haha groot gelijk hoor dat je het meteen gaat bespreken... jij kan er immers ook niets aan doen dat ze jouw daar naartoe sturen... als ze al om een ouder iemand gevraagd hadden!
@dreamer, nee ik zal netjes op mijn beurt wachten Mijn gok hoeft niet uit te komen hoor, is nog ff wat te vroeg, maar 37 weken lijkt me prima @suus goede morgen meis! @red vervelend dat je zo moe bent, combinatie met de warmte misschien ook wel hoor! Hoop dat het allemaal goed gaat vandaag! @mum nou ik hoop het voor je mee hoor, zou heerlijk zijn!
ik ga ook proberen nog een uurtje slaap mee te pakken voor me late dienst ben echt kapotttt maar ja kiss
Goedemiddag! Hier net terug van EMG, en de afwijking was -11%. Nu vond hij met geluiden en een naald ook weer een nieuwe, wat heel zeldzaam was, en moet ik over 4 weken terug komen om te kijken hoe het gaat, mocht het eerder slechter gaan krijg ik een spoedoperatie. Het gaat sowieso niet weg, dus operatie komt wel op het moment dat het weer erger word.
@Sammie, spannend zeg! Vervelend dat je toch geopereerd moet worden! Ik ga er vandoor me ff snel klaar maken en moet eigenlijk om 5 voor half weg. Tot vanavond!
Dreamer, Fijne dag en pufffse Toen ik op de bus stond de wachten, kwam er ook een oud vrouwtje, zegt ze hoever ben je met je zwangerschap, want je straalt helemaal en hebt zo'n lief klein buikje! uhhhhh ben nog niet zwanger.. Die vrouw gelijkt ohh sorry
hoi hoi sammie waar ben je geweest? voor je arm? toch? balen dat ie nu weer iets neuws heeft gevonden. oma ik kan ook niet tegen dit weer. wordt er gek van. hoopte dat de voorspelling niet uitkwam kwa weer. gister bij de vk geweest (of heb ik dat al gezegd) alles was goed. ze ligt vast en ingedaald. ben 1 kilo afgevallen. en ze schatten haar nu op 6 pond. ik heb de hele nacht niet geslapen en heb dikke ogen lijkt wel of ik een oogliftcorrectie heb gehad. ik blijf vandaag de hele dag in bed.
Agneta, Ja voor mijn arm. Het kwam inderdaad uit de elleboog. En aan de zijkant van mijn hand bij mijn pink werd met microgolven via de naald een nieuwe gevonden (was in iedere geval bezig). En een naald tussen mijn duim en wijsvinger, maar dat was gelukkig goed
@ Sterretje: Thanx pin je niet teveel vast op die 37 weken hoor meis, mocht je daarna tot 42 weken door blijven lopen dan duren die weken helemaal eeuwen! @ Sammie: Getver... balen zeg dat je zeker geopereerd moet worden!! Dikke knuff meid... Pfff dat is lullig van die vrouw bij de bus!! @ Red en Dreamer: Fijne dag meiden!! @ Agneta: Fijn dat alles goed was bij de vk... ingedaald en al helemaal vast, fijn hoor ons ukje lag maandag nog nét niet helemaal vast, dus die van jullie is vroeg of die van ons is laat probeer vanmiddag anders nog even te slapen meid!! Dikke knuffel... wanneer verwacht je je ouders terug?
@dreamer fijne dag meis, hoop dat je het uit kunt houden met die hitte! @sammie, he wat balen dat het een operatie word zeg, echt minder! Wie weet is die mw wel helderziend en ben je nog maar heel pril zwanger @agneta, gaf toch niets dat je afgevallen was? Nu al 3 kilo, das best een flinke meid dan al voor nu toch?
@mum ik weet dat het niets hoeft te zeggen, maar toch hoop ik er op hoor, daarna kijken we wel weer verder, nu klinkt het nog heerlijk om ff naar die 37 weken toe te leven! Wil niets zeggen van het indalen hoor, de een is wat eerder dan de andere. Als de beeb nog niet helemaal vast ligt, wil tohc niet zeggen dat je bevalling niet snel kan gaan gebeuren?
Mum als het goed is komen ze morgen maar waren nu al ik duitsland dus misschien vanavond. Sterretje ja een flinke. maar ze zei er wel bij ik weet het niet zeker is heel moeilijk te zien bij jou want je hebt heel veel vruchtwater dus ik hoop dat ze ernaast zit.
@ Sterretje: hoop dat het niet al te lang meer gaat duren voor jullie toen ik vorige week tegen een vriendin zei dat ons beebje nog niet helemaal vast lag, zei ze dat het dan nog niet heel snel zou komen, maar of dat ook echt zo is?? geen idee...
@ Agneta: Okee, fijn dat het niet lang meer duurt voor ze weer thuis zijn... het schatten van het gewicht van de vk moet je idd maar niet te serieus nemen, zelfs een echo zit er heel vaak vrij ver naast... bij een vriendin van mij werd haar 2e kindje een kilo lichter geschat als haar eerste kindje bij de geboorte (zowel door voelen van de vk als door de echo) en t meisje is ter wereld gekomen met zelfs een kilo MEER als haar zus bij de geboorte...
grrrr de hormonen zijn nog lang niet verdwenen als je kindje op de wereld is, blijkt wel weer aan die "vriendin" pfff wordt er alweer knettergek van, t was net zo lekker rustig toen ze net bevallen was, nu heeft ze weer tijd om op internet te komen, en dan niet te vergeten mij de les te lezen want ja zij weet het natuurlijk allemaal beter want zij IS AL BEVALLEN!!! sorry voor mijn geklaag, moest er ff uit..
@ Sammie: haha nou maakt me niet uit wat ze met die hormonen doet maar als ze mij maar met rust laat mett haar betweterige gedoe... kijk maar eens op mijn hyves tussen de krabbels, dan weet je meteen wie het is
@ Sammie: wat was dat ook alweer randjesfietsen? iemand hier heeft het verteld maar ik weet het niet meer hihi