Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, ja moet wel kunnen ja dan, je zit gewoon in een huisje :)
    Maar dat is echt niet duur he. Zal mark es vragen haha

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: haha, kunnen we meeten daar :p vragen we of Kim en Ryanne + Mannen en kids een dagje komen hihi... (die wonen daar vlakbij :p)

auwww mijn handen doen zeer... ik heb het gevoel of ik de hele dag met loeizware snijdende tasjes heb lopen sjouwen....
    rotvocht!!

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mum en emma oh wij gaan ook mee, gezellig :D

@mum jullie hebben denk ik dezelfde indeling als ons haha, onze kamer ook op het zuiden, op de baby kamer heerlijk koel aan de voorkant van het huis
    Voorheen was dat de logeerkamer, dus ging ik daar nog wel eens slapen als het echt te warm is, maar dat past nu niet echt meer in zo'n klein bedje ;)

@emma vind ej het niet vervelend dat mark dan drie weken weg is?
    Hoe oud is de kleine dan als je alleen bent met hem?

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mum erg he die handen, vreselijk!
    Jeukt en tintelt het bij jou ook zo?
    Net zo als die leuke voeten en benen?

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    haha dan maken we er een meeting van :p Ziet er mooi uit, vind het juist leuk dat het wat verder is

Die zere vingers komt van vocht vasthouden denk ik

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @emma ja helaas wel, zit ons als zwangeren niet meer met dit hete weer!
    Ach ja veel afkoeling zoeken in koud water en heel veel water drinken, dat doet al een hoop

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @sterretje, ja ben er aan gewend inmiddels . Maar met een kleintje zal wel erg wennen worden! Hij heeft nog grote plannen kwa opleidingen en als hij dat haalt is ie nog vaker weg maar ja hij wil dat graag dus kan moeilijk zeggen dat het niet mag haha

8. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ all ik en mijn schoonzus hebben beide pcos, we zijn tegelijk begonnen met clomid en zie bij ij sloeg het na 2 maanden aan en bij haar niet, kwamen steeds meer dingen bij , nu na een tijd versch pillen/spuiten slaat het eindelijk aan(niet dat ze zwanger is) en nu kreeg ze brief van zorgverz dat ze de helft maar vergoeden dus zijn per maand 500 kwijt aan medi! vind zo erg voor ze!

we waren akltijd 4 handen op een buik maar nu ik zwanger ben en zei vol hormonen zit spreek ik ze bijna niet en is nog niet naar babykamer wezen kijken, snap haar ook goed maar voel me erg rot over deze situati?????????

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje: Jaaa... gezellig :D misschien krijgen we nog extra korting als we
    in 1 keer meerdere huisjes huren :p hihi...
    Wij hebben de babykamer aan de straatkant en daarnaast zit de badkamer, achter hebben
    we onze slaapkamer (die net zo groot is als de babykamer) en nog een klein slaapkamertje
    wij wonen hier pas een jaar en vorig jaar was het niet zo warm, maar anders
    had ik het ook vast op de babykamer gaan zoeken...
    mijn handen tintelen wel, jeuken gelukkig nog niet... mijn voeten en enkels jeuken
    vooral sávonds vreselijk!!

@ Emma: ja komt idd door het vocht... ja het is idd wat verder weg, maar als je een
    paar keer stopt onderweg en de kleine even uit de maxi cosy haalt is het geen probleem
    lijkt me...
    volgens mijn vriend (die is er al een keer geweest) is het 1 van de mooiste parken
    van Landal... hij heeft me alleen nooit verteld hoe de huisjes zijn :p

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Knarboor: Tjee wat vervelend zeg voor je schoonzus...
    hoop dat het voor haar ook snel raak mag zijn!
    mare jij moet je niet schuldig voelen hoor! jij kan er niks aan doen dat jullie al wel een kleintje verwachten en zij niet! het is natuurlijk heel rot voor hun, maar dat mag jullie geluk niet in de weg staan!

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik heb een ijsblokjesverslaving geloof ik ;)
    gooi steeds mijn glas vol met die dingen en er dan een klein beetje ijsthee bij voor het idee :D heerlijk om die dingen op te sabbelen haha

12. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ohh knarboor dat is een vervelende situatie!
    ik kan je zus ook wel een beetje begrijpen maar het is zeker niet leuk dat ze niet naar je babykamer is wezen kijken. ik ken haar niet maar de situatie waar zij in zit is ook vreselijk.

ik weet nog dat ik niet zwanger was eind vorig jaar. en mijn zus zei agneet misschien ben ik zwanger!! en ze heeft al 3 kids. deze zwangerschap zou echt zeer ongepland zijn. en ik voelde het ook dubbel aan de ene kant hoopte ik dat ze zwanger was maar aan de andere kant hoopte ik van niet want zij is altijd heel snel zwanger en bij mij lukte het maar niet. is een heel andere situatie maar toch.....

13. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @knarboor, lastige situatie! Ik denk dat het te confronterend is voor haar..Maar ja dan nog kun je er samen misschien wel over praten lijkt me..heb je het er al eens met haar over gehad?

@Mum, ja dat moet wel te doen zijn denk ik..
    Vind het er ook mooi uitzien op de site. Hoop dat mark dan kan :D

ik ben ervandoor, even lezen ofzo. Sterkte in de hitte allemaal ;)
    Hier nog niks van noodweer te bekennen

14. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Agneta: Ik begrijp heel goed dat je je daar heel erg slecht bij voelt, ook al is het helemaal jouw schuld niet. Dit is gewoon vreselijk :( kVind het echt erg voor jullie. Maar probeer,zoals iedereen zegt, je een beetje te ontspannen. Voor jezelf en voor je meisje. Het kon idd iedereen overkomen.

@Emma: Nee tis niet meer gelukt met de tv :) ik alles uitgepakt, mijn twee zetels lagen echt bomvol, kreeg ik bezoek van een vriendin :) Daarna kwam mijn vriend thuis. Zijn grootmoeder en vader zaten bij zijn ouders. Zijn we daar meteen naartoe gereden, nogal lang blijven hangen. Uiteindelijk met zijn allen naar de Italiaan gegaan. Toen ik thuiskwam was het al 21.00uur en kmoest nog studeren voor mijn examen van daarstraks :) Dus ik ga, als ik een beetje ben afgekoeld, het nog eens proberen. :D

@Kristel: kHeb ook al veel over dat boek gehoord, kga het me ook aanschaffen denk ik :) Bah weeral een bo. Ben je daar altijd zo gevoelig voor geweest? Of is het met de zwangerschap gekomen? Aah klees het al :)
    Wat fijn seg dat je zoveel aan haar hebt gehad. Ik hoop dat het je snel lukt om Yentle van de fv af te krijgen.

@Ryanne: Wat goed dat ze is bijgekomen. Nog even en je kan weer doorslapen 's nachts. Heerlijk :)

@Knarboor: Kan er inkomen dat het voor haar heel erg moeilijk en confrontered is. Maar jij kan er helemaal niets aan doen hé. Het enige dat je kan doen is haar steunen. Maar of ze dat graag gaat hebben met hormonen. tzal denk ik langs haar kant pas beteren als ze zwanger is, of als ze zich erover kan zetten. Denk wel dat het tijd nodig heeft.

Dit is toch geen weer, vind het niet normaal hoor. Bah.
    tIs hier nu binnen echt waar, 29.4 graden. Ik krijg gewoon geen frisse lucht meer. De ventilator staat echt kei hard te blazen, maar het haalt gewoon niets uit. Een uurtje geleden was het 28.1 graden, dus het blijft alleen maar stijgen :(
    Mijn vriend staat met zo'n weer ook nog eens op het dak. Dat vindt ik zo onverantwoordelijk. Waarom laat zijn baas hen niet gewoon naar huis gaan met dit weer. Hij kan er al niet zo goed tegen, straks valt hij nog flauw ofzo.

Ik moet nog zoveel doen, maar ademen is zelfs als vermoeiend :) Zaag zaag.

Ik kan ook wel een beetje goed nieuws vertellen, niet dat het mega interessant is :D Ik heb mijn eerste twee examens achter de rug, waren beide mondeling. En ben voor beide geslaagd. Bij de eerste heb ik het gewoon vlakaf gevraagd. Ik was toch de laatste, bij die van vandaag moest ik het zelfs niet vragen, ze zei het gewoon al :D Ik moet er nog twee doen, maar dit wil zeggen dat stel, ik slaag niet voor deze laatste twee, ik toch nog in januari kan afstuderen. kBen echt zo blij. Wat een last die van me afvalt. Anders was het juni geweest.

15. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    nee voel me niet schuldig maar het is voor mij lastig te reageren op haar en zei op mij, ze heeft erg last van de hormonen, maar hoop dat snel raak is voor hun! gun het ze zo en daar komt bij dat 7 van haar vriendinnen zwangerz ijn of net bevallen en dat allemaal na 1 maand raak!

ja lkkr ijsblokjes mmm

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @knarboor he meis wat een rot situatie zeg
    En wat vervelend dat je schoonzus nog steeds niet zwanger is
    Weet nog dat jullie samen naar het ziekenhuis gingen toen

Het is altijd rot om zulke situaties te hebben, helaas kunnen jullie er niets aan doen
    Je moet je echt niet schuldig voelen dat jullie wel zwanger zijn en zij nog niet
    Nu het gelukkig aan slaat, bestaat er een grote kans dat zij straks ook zo;n mnooi wondertje mogen ontvangen

Misschien moet je er met hun over praten over hoe je je voelt, leg uit dat je het zo rot vind, en dat je het vervelend vind dat je ze bijna niet meer ziet enzo
    Dan hoor je ook hoe hun er nu werkelijk over denken

Sterkte meis, en neem jezelf echt niets kwalijk hoor!

@mum het park is dus prima, nu de huisjes zelf nog hihi
    Maar je kunt de commentaren van andere mensen vaak terug lezen op internet he, dus daar zal vast iets bij staan over de huisjes!

@emma nee natuurlijk ga je het hem niet ontnemen, dat zou wat zijn!
    Maar toch lijkt het mij moeilijk om dan alles zelf te moeten doen, zo ongezellig ook
    Maar waarschijnlijk scheelt het dat je niet anders gewend bent, dan is de verandering minder groot!
    Vind eht knap van ej hoor, zo veel alleen thuis te zijn!

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: haha zou wel gezellig zijn hihi :D Tot straks/vanavond meis...
    hier ook nog geen noodweer helaas, ja nood in de zin van veeeel te warm....

@ Hilli: Van harte gefeliciteerd met het behalen van de 2 examens :D
    je bent al op de helft meid!!

@ Knarboor: Snap dat je het gewoon erg vervelend vind voor haar!!
    en 7 vriendinnen van haar zwanger of net bevallen, ja dat is inderdaad wel heel
    confronterend...

@ Sterretjë: Ja het park is idd prima... t zal met de huisjes ook wel goedzitten neem ik aan, Landal heeft toch een naam hoor te houden... ik zal eens kijken of ik ervaringen kan vinden..

18. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Kristel

Zo zo, zwanger met de huwelijksnacht, is wel heel leuk!!! Bij ons was dat niet mogelijk ik zat nog aan de pil.. Ben in januari gestopt met de pil omdat ik steeds negatievere verhalen er over hoor die samenhang hebben met miskramen..
    Maar leuk met de huwelijksnacht goed geklust dus ;)

@ Knarboor

Wat een moeilijke situatie meis!!! Misschien vind ze het inderdaad moeilijk dat het bij jullie wel raak is en bij haar nog niet.. Kun je niet een keertje met haar erover praten? Gewoon als zusjes zijnde..

@ Mumtobe
    Ijsklontjesverslaving?? Hahah ik kan ergere dingen verzinnen ;) Geniet ervan * juffie ligt hier te schuddebuiken op de bank*

@ Hilli
    Goedzo meis!!! Nu nog maar 2 examen en dan ben je echt een juf!!! Wauw, lekker hoor als je eerder mag afstuderen, ook met een baan zoeken is dat fijn.. Meeste krijgen natuurlijk in augustus diploma en komen dan op invalwerk uit, maar in januari zijn er meestal mensen die gewoon wisselen van plek.. You go girl ;)

Nou ik heb geen slaapie gedaan maar wel lekker in een koele slaapkamer gelegen.. rolgordijn was nog dicht dat was heel erg slim!!!
    Wij gaan vanavond lekker uiteten en Johan komt eerder thuis :D Ik ben benieuwd hoor... ik heb een grote fles baileys gekocht en ik zal zo nog even die grote kaart schrijven.. Hij kan zo genieten van een glas Baileys je zou dat bekkie dan moeten zien... koessie koessie..
    Ik heb net bij de hema 2 paar oorbellen voor 2 euro gekocht, vond ze erg leuk en hip.. Mijn buit is dus al binnen ;)

Nou ik ga me mooi maken voor mn mannetje, even lekker optutten...

19. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Juffie: Januari is wel fijn om af te studeren, maar kga dan toch nog geen werk zoeken hoor :) Dan ga ik bevallen :D kVind januari gewoon zo fijn, omdat ik dan aan niets meer moet denken als de kleine er is. Ooh daar kijk ik zo naar uit :)

Ik heb zonet naar mijn schoonmoeder gebeld, om te vragen of we vanavond daar mogen gaan eten. Ik keek net weer op de thermometer : 29.8 graden. Ik word er gewoon misselijk van.
    Het koudste plekje is de wc, maar daar kan ik toch niet heel de avond gaan zitten :D

Deel Deze Pagina