Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Noodweer: Hier is het ook ontzettend hard aan het waaien, maar ik vind het heerlijK :D
    @ Mariss: Moeten ze dan haar hoofdje kaalscheren voor de eeg?
    wel fijn dat het lekker koel is waar ze ligt...
    @ Sammie: Ja het is echt enorm benauwd weer hé...

Hier even lekker in het zwembadje gelegen... k moet zeggen dat als je zelf een beetje bent afgekoeld en dan achter de ventilator gaat zitten het wel om uit te houden is...

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @sammie vervelend he die warmte!

@mariss, fijn dat je je zo voor kunt bereiden toch, lijkt me alleen maar fijn!

HIer weer terug van de diertjes, waait nog steeds vreselijk hier, maar geen regen of onweer nog te bekennen helaas!
    Zit er echt op te wachten!

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mum, ja als je je rustig houdt is het op zich nog te doen. Maar niet teveel bewegen haha

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ wonders2, ik heb je gepbt!

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje: Hier nog 1 die op een fikse bui zit te wachten :p
    @ Nen: nee idd, gewoon niks doen is het beste :D

6. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @b nen de eerste maand 50 mg had ik eitje maar geen mooie ronde, 2e maand 50 mg helemaal niks, en daarna 100 mg en zwanger!

7. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden,

Ik heb net een hele mooie bos gerbera's gekregen van mn man.. Mn trouwboeket was ook gerbera's dus ik vind het wel heel lief :D
    Hij is erg blij met zn fles Baileys.

De beeb is vandaag erg druk, niet normaal.. Of ik ga het gewoon steeds meer voelen haahh omdat hij ruimtegebrek heeft...

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: Lief hoor die gerbera's :D
    Als jullie beebje nu al ruimtegebrek heeft is er iets niet goed hoor... dat je het vaker en beter gaat voelen komt gewoon omdat hij/zij sterker wordt ;)

9. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Mum

Ja okey dan word ons beebje gewoon sterker, maar het is ook een dikkie hoor ;)

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: ja jullie hebben geen klein beebje maar dan zou het alsnog niet goed zijn als ie nu al ruimtegebrek heeft, hoe zou dat dan moeten als je straks 10 weken verder bent?

blegh ben hier van de trek aan de chippies begonnen, maar krijg er gruwelijk maarzuur van... stom stom stom dat ik eraan begonnen ben!!

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum weet ik niet haha..Hoop het niet..:p

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: Nee hoop het ook niet, maar kan me voorstellen dat die plakkers anders niet goed op t hoofdje blijven zitten...

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hee meiden ben ik weer! Pff.. hier ook al zo warm! Hier net soep, stokbrood en salade gegeten. Krijg alleen al weer honger dus ga zo nog maar ff weer op zoek naar eten ;)

Werk ging aardig, gezin is opzich wel aardig, dus we wachten 't wel af. Wel beetje apart... die vrouw heeft een keizersnede gehad en normaal krijg je meestal 9e en 10e dag extra ivm lichamelijke klachten. Soms als je uitgebreid verzekerd bent kun je nog kraamserviceuren of uitgestelde kraamzorg krijgen. Das een dag of 4 van 3 uurtjes per dag. Nu is zij ook zo verzekerd en alleen wil ze er straks ook gebruik van maken. Geprobeerd haar uit te leggen dat het op medische indicatie is en het er van afhangt hoe zij lichamelijk is. De verloskundige moet daar toestemming voor geven en aangeven dat het nodig is.
    Zij denkt van wel maar hoe kun je nu zeggen hoe je je over een week voelt?? Snap dat niet hoor. Ze heeft nog wel een dochtertje van 2 maar die man is ook wel veel thuis. Naja wacht wel af. Verloskundige komt morgen.

@mariss, spannend allemaal joh!
    @Juffie, have fun!
    @Kristel, super zeg! Hopelijk helpt de medicatie!
    @Emma, ben bij jou in de buurt aan 't werk ;)
    @Mum, wanneer ga jij nog 's bevallen ;) Lekker zeg nog een weekje weg!
    Zal zo 's verder op zoek gaan voor een weekend weg.

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Idd een beetje vreemde vrouw ja...
    wanneer ik ga bevallen?? uhm ff denken als ik mag kiezen ze ik zaterdag op zondagnacht of zondag overdag :p
    morgen is er al iemand jarig en wil eigenlijk niet dat onze kleine dezelfde verjaardag krijgt als diegene... en zaterdag hebben we nog een bbq bij vrienden!!

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    pfff ik heb een hoop (stuk of 30 denk ik) van die probeerversies van zoek en vindspellen gedownload op zylom.com en die heb ik allemaal al uitgespeeld (60 min. gratis proberen) ik kom er nu achter dat alleen het icoontje van je bureaublad verwijderen niet het hele spel verwijderd (duhhh logisch eigenlijk) dus ben nu al die spellen aan het verwijderen... wat een pokkewerk, maar volgens mij is de laptop straks een stuk sneller hihi

16. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hey hey

@nen uhm eigenlijk om heel eerlijk te zeggen weet ik niet bij welke dosis ik zwanger ben geraakt. op een gegeven moment na die 150 wilde het weer niet lukken en ik slikte daat al een paar weken metformine bij. dat kan ook helpen. dus het sloeg niet aan en toen zei de gyn ik zie je half januari wel want het slaat niet aan en het is nu dec. (was 5 dec).

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Jeeeeejjj het is hier heel donker en het rommeld :p (in de lucht)
    we gaan dus een flinke bui krijgen!!!
    vriendlief vroeg me om nu niet te gaan bevallen, want dan moet ie in het noodweer gaan rijden en dat zag ie niet zitten :p
    ik zeg: nou schat maak je maar niet druk, ik voel nu nog helemaal niks en als het al gaat beginnen is dat noodweer wel weer voorbij eer ik naar het kraamhotel kan/mag :D de lieverd!!
    en als het echt niet anders kan, bevallen we gewoon thuis!

18. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hellooow ben er ook weer even..

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Hellowww... bij jullie al noodweer?

20. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    haha wel grappig dat je vriend daar aan denk.

ik had net geslapen en zo'n leuke droom nou ja niet helemaal leuk. ik droonde dat ik bevallen was zonder leon waarom weet ik niet. en ik wist ook helemaal niets meer van de bevalling en mijn vk was bezig met vanalles gezellig te maken voor de visite haha. kaarsen aan enzo. en ik had me kindje gewassen en wel vast. het enige wat ik kon zeggen was oh wat is ze mooi oh wat is ze mooi! en toen kwam leon (ondertussen was het hele huis vol visite) en toen wilde hij haar niet meer hij wilde haar niet vasthouden niets. Zo raar.

Deel Deze Pagina