@ Agneta: haha ja hij weet watvoor stresskip ik kan zijn rare droom idd... Haha hier regent het echt keihard nu en het donderd en bliksemd wat... volgens mij kan ik straks zwemmen op straat
@mum hier ook eindelijk noodweer, heerlijk! Het giet super hard en lekker onweer! Aah dat moet lekker afkoelen, eindelijk! Ga maar niet bevallen nu nee, wacht maar ff tot het weer rustiger is! @gaby hopelijk krijgen jullie de afkoeling straks nog! @agneta, rare droom meis, fijn dat jullie meisje zo prachtig was, maar wel gek dat leon er niet bij was!
sterretje ja gek he. hij was aan het werk ofoz maar de hele bevalling had ik zelf ook niet meegemaakt ofzo was gewoon zo fit als een kip haha. hier is het noodweer al voorbij. maar wel lekker afgekoeld. heerlijk. alles even open kan het lekker luchten.
@agneta, dat is alleen maar mooi mee genomen haha Ik had pas ook al een droom waarbij de kleine er zo uit was en ik gelijk weer alles kon doen, en dus gelijk opstond, kleren aan en we gingen gelijk op stap
als ik zo op buienrader kijk.. gaat t hier wel meevallen.. en hebben we vanacht misshcien wat regen,,
hmm ik zetten net de frituurpan aan en hij is heet wil ik de patat erin gooien maakt ie herrie en onploft ie.
t begint hier wel al hard te waaien.. dus ben benieuwd.. agneta: jeetje is er veel zooi! en je hebt niks toch?
@Hilli, gefeliciteerd met je examens @Sterretje, dank je het went idd, maar des te leuker als ie weer thuis komt @nen, ja uitzending hoeft nog even niet van mij haha Ach ja weet je wat het is, met een militair is er nooit een goed moment, er komen altijd uitzendingen, opleidingen oefeningen etc tussendoor.. Geen idee hoe je weet of je geen ei meer krijgt.. ik denk door fm normaal gesproken. Misschien tempen en ovutestjes? @mariss, gelukkig is alles goed met je meisje @Juffie, lief van je man! @red, grappig, in hetzelfde dorp? @Mum, hier alleen nog een donkere lucht..niet bevallen he met het noodweer vanacht haha @agneta, gelukkig heb je geen heet vet over je heen gekregen! @all, heb een buikfoto in mn album, mn buik heeft echt een rare vorm nu haha helemaal vergeleken met 37 weken heb ook weer wat harde buiken, dan is het echt een hoekige buik, raar gezicht haha vriendin komt zo filmpje kijken fijne avond!
@ Sterretje: Buiten koelt het inderdaad lekker af, hoop dat het straks nog steeds koel is en een beetje gaat waaien maar wel droog genoeg wordt zodat de ramen open kunnen en het hier binnen ook lekker kan afkoelen... Kijk dat zijn nog eens dromen waar je moed van krijgt, dat je meteen na de bevalling alles weer kan en er lichamelijk niks van onder geleden hebt.. @ Gaby: ow, nou ik hoop dat jullie straks ook een lekker afkoelend buitje krijgen! @ Agneta: Wat?? de frietpan ontploft?? dat meen je niet... hoelang hebben jullie die frietpan al? en ik zou even naar de fabrikant bellen... en ze aansprakelijk stellen...
mum die frituurpan hebben we een half jaar ofzo. leon zei ookal zullen we princess aansprakelijk stellen?
@ Emma: Zal je foto even bekijken nee wil vannacht eigenlijk niet bevallen nee maar dat noodweer zal vannacht wel weer meevallen, maar anders wordt het op een datum geboren die ik niet zo zie zitten... hahaha is jullie mannetje niet overdwars gaan liggen? met zijn voetjes naar je rug en zijn hoofdje onder je navel je buik is nog wel flink gegroeid zeg!! @ Agneta: zou ik wel doen ja, je kleding en de rest wat beschadigd is opgeven aan de verzekering en idd princess aansprakelijk stellen, zeker met een frietpan van een half jaar oud mag dit nooit gebeuren!!
Zo zeg, het ging hier net even flink los met onweer en regen! Het blijft nog een beetje doorgaan nu. Is ook best donker!! @ agneta, pfoe wat een mazzel dat er alleen maar spetjes op je zijn gekomen! Ik zou zeker actie ondernemen hierover. Wie weet wat er had kunnen gebeuren.. He bah meis, je hebt wel pech hoor steeds! @ emma, ja klopt, met een militair kan er altijd wel iets tussendoor komen. Ik ga vanaf morgenochtend weer tempen, dus dan kan ik wel merken of ik een ei krijg. Het is niet dat ik er geen vertrouwen in heb hoor, want ik voel alweer een beetje beginnende eipijn (meestal al zowat een week voor mijn ei), maar soms ben ik gewoon bang dat het opeens niet meer werkt. Jouw buik is behoorlijk gegroeid ten opzichte van de 37 weken foto! @ mum en emma, spannend hoor wanneer jullie gaan bevallen!
Ohja! Wat ik nog steeds wilde vertellen haha (om Bos ff te steunen hihi). Ik zeg ook altijd 'bonen haren'!! Ik zag tijdens mijn vakantie dat daar een pagina over vol is gekletst en dat ze uiteindelijk 'bonen doppen' is gaan zeggen.. hahahah niet echt relevant meer, maar wel grappig
@ Agneta Ohh meis!!! Wat heb jij toch de laatste dagen.. Ga jij eens even heel snel voorzichtig aan doen joh!!! Schrik me elke keer dood als ik jouw berichtjes zit te lezen Volgens mij valt het nog onder de garantie of niet?
@ Nen: Ja idd spannend toch ben ik blij dat ik niet weet wanneer het gaat gebeuren hihi... ik denk dat als ik bijvoorbeeld zou weten dat het morgenvroeg zou beginnen ik aankomende nacht niet slaap van de zenuwen en me zo druk maak dat ik de hele nacht over moet geven en dat soort dingen allemaal nog meer!!
Nou meiden, noodweer is hier weer geweest hoor, viel allemaal reuze mee.. Hier koelt het lekker af.. Manlief zit braaf naast me voetbal te kijken... iK ZAL nog even 2 fotos spammen