@ mum.. Ja inderdaad het is wel een fijne gedachten. Senne is heel mooi en hij doet het echt heel goed! @ Kristel.. fijn dat je lekker geslapen hebt! @all.. ik ga achter de laptop weg.. vierkante ogen! Morgen nog 4 uurtjes werken en dan lekker weekend!
ik ga lekker mijn bedje opzoeken... ik heb weer fijn last van mijn rug en mijn benen voelen aan of ik de 4daagse gelopen heb heb inmiddels ook vierkante ogen door de laptop (tja je moet iets als je geen tv hebt en je ventje gezellige films zit te kijken Not!) Slaap lekker meiden!! tot morgen!
Ik ben de eerste geloof ik! Nou goeiemorgen Hier viel 't gisteren wel mee met 't weer. ff flinke regenbui, beetje hagel en onweer. 1x ingeslagen volgens mij hier op de bedrijven met bliksemafleiders. En een hoop geflits. 't Is nu lekker afgekoeld! Straks maar weer naar 't gezin. Volgens mij ben ik er in een paar uurtjes wel klaar. @Mum, 'k vond 't ook een mooie nacht en 't is een mooie dag om te bevallen hoor! We zijn zo benieuwd naar jullie kleine uk! @Kristel, hopelijk heb je weer een goede nacht gehad!
Goeiemorgen meiden, Nou ik heb zo mn eerste vergadering en daarna meot ik hard aan de bak :S Helemaal geen zin in.. en ja hoor stond al weer misselijk onder de douche.. vroeg opstaan is funest!! Ik ga me even opmaken, tot morgen ofzo meiden, vanmiddag geen geklets van mij.. Mannetje komt eerder thuis en dan gaan we naar de suite
Ohja net met Johan een boterham op de bank zitten eten haha denk de eerste keer in een jaar tijd dat we samen hebben zitten ontbijten voordat we naar ons werk gaan
Hier helemaal geen noodweer gehad. Een paar spetters en een klein beetje wind, maar verder niks. @Juffie: fijne avond alvast! Heb gisteren alles wel gelezen, maar niks onthouden. Hoe staat het met de hoogzwangere dames?
Bevallingspoll Emma21 - Uitgerekende datum: 27 augustus Denkt zelf: 5 augustus Dreamer83 denkt: 17 augustus Marisss denkt: 29 augustus Mumtobe21 denkt: 30 augustus Kim1988 denkt: 25 augustus Debby86 denkt: 23 augustus Sterretje08 denkt: 14 augustus Desiree1986 denkt: 24 augustus Sammie88 denkt: 20 augustus Juffie2008 denkt: 21 augustus Hilli denkt: 20 augustus Red88 denkt: 20 augustus Suus1987 denkt: 27 augustus Matta1986 denkt: 23 augustus Agneta denkt: 20 augustus Ukkie2009 denkt: 22 augustus Kristel86 denkt: 12 augustus Knarboor denkt: 4 september Mumtobe21 - Uitgerekende datum: 30 augustus Denkt zelf: 15 augustus Dreamer83 denkt: 25 augustus, meisje Marisss denkt: 26 augustus, jongetje Kim1988 denkt: 30 augustus Debby86 denkt: 3 september Emma21 denkt: 1 september, jongetje Sterretje08 denkt: 5 september Desiree1986 denkt: 3 september Sammie88 denkt: 8 september Juffie2008 denkt: 20 augustus Hilli denkt: 2 september Red88 denkt: 27 augustus Suus1987 denkt: 27 augustus, jongetje Matta1986 denkt: 30 augustus Agneta denkt: 25 augustus Ukkie2009 denkt: 21 augustus Kristel86 denkt: 9 september Knarboor denkt: 28 augustus Agneta - Uitgerekende datum: 20 september Denkt zelf: 10 september Dreamer83 denkt: 18 september Matta1986 denkt: 22 september Sterretje denkt: 14 september Ukkie2009 denkt: 12 september Juffie2008 denkt: 23 september Chamaro denkt: 15 september Suus1987 denkt: 15 september Mumtobe21 denkt: 22 september Kristel86 denkt: 24 september Kim1988 denkt: 18 augustus Desiree1986 denkt: 11 september Sammie88 denkt: 8 september Knarboor denkt: 25 september Emma21 denkt: 13 september Sterretje08 - Uitgerekende datum: 22 september Denkt zelf: 23 augustus Dreamer83 denkt: 15 september Matta1986 denkt: 17 september Agneta denkt: 20 september Ukkie2009 denkt: 19 september Juffie2008 denkt: 19 september Chamaro denkt: 23 september Suus1987 denkt: 17 september Mumtobe21 denkt: 18 september Kristel86 denkt: 20 september Kim1988 denkt: 12 september Desiree1986 denkt: 16 september Sammie88 denkt: 11 september Knarboor denkt: 22 september Emma21 denkt: 14 september Ukkie2009 - Uitgerekende datum: 12 oktober Denkt zelf: Dreamer83 denkt: 1 oktober Mumtobe21 denkt: 15 oktober Sterretje08 denkt: 9 oktober Suus1987 denkt: 10 oktober Knarboor denkt: 13 oktober Emma21 denkt: 6 oktober Knarboor - Uitgerekende datum: 31 oktober Denkt zelf: 21 oktober Dreamer83 denkt: 15 oktober, jongetje Mumtobe21 denkt: 18 oktober, jongetje Sterretje08 denkt: 20 oktober, jongetje Suus1987 denkt: 1 november, meisje Emma21 denkt: 3 november, meisje
Ehm Emma .. ik zou toch is een andere kalender gaan kopen hoor Is al de 2e keer dat je zo'n datum opgeeft haha. Heb hem maar op 3 november gezet, zo heet het op mijn kalender namelijk @Ryanne: fijn dat Frédérique wel goed aankomt! Scheelt een hele hoop zorgen en stress denk. @Kristel: fijn dat de lactatiedeskundige iets voor je heeft kunnen betekenen.
Goedemorgen! Grrr hier wakker geworden met een enorm pijnlijke aambei! Hij is gewoon helemaal paars grrr...
@ dreamer, haha die emma, ik denk zelf trouwens een jongentje. hier ook geen noodweer gehad paar spetters en onweersbuitje zo lkkr naar de kapper, daarna tandarts(minder leuk) en dan ff shoppe
@ Red: Goedemorgen meid, Ons kleintje vind de dag toch niet mooi genoeg beebje zit nog goed hier in mijn buikkie Werkse meid! @ Juffie: Veel succes met de vergadering en veel plezier in het hotel!! @ Dreamer: Goedemorgen meid, heb jij de dag een beetje overleefd gisteren? is het nu bij jullie wel wat afgekoeld ondanks dat jullie niet echt regen gehad hebben? @ Emma: hoe is het met jou? toch niet stiekem toch als eerste aan t bevallen hé @ Sammie: Hé bah... wanneer gaat het jou nu eens meezitten meid? *doet een heel lang dansje voor een beetje geluk voor Sammie* @ Knarboor: ha meid, volgens mij ben jij een van de weinigen die denkt een jongetje te krijgen... de meeste meiden hebben een meidengevoel bij zichzelf
@Dreamer hahaha oeps.. laten we het maar op zwangerschapsdementie gooien @Mum, nope hier ook nog niks hoor haha ik moet zo weer even langs de gyn. Even vragen wat ze doen met overtijd.
ow zal er ook nog even bijzetten wat ik wilde vertellen hihi... ik kon gisteravond niet in slaap komen, na eerst hyves afgespeurd te hebben op mijn mobiel besloot ik er maar uit te gaan en heb ik van half 12 tot bijna 2 uur op de NES (ja... kennen jullie 'm nog ) Super marioworld zitten spelen hahahaha ben in wereld 6 maar gestopt en naar bed gegaan... t lukte niet meer! toen nog niet 1.2.3. in slaap gevallen maar uiteindelijk toch gelukt... tot half 6 ofzo, wéér klaarwakker vriendlief zou een uur eerder beginnen op z'n werk omdat ze gister een uurtje eerder naar huis zijn gegaan dus die ging eruit en toen had ik de ruimte in bed... gelukkig nog wel even in slaap gevallen tot half 10, ben nu wel een beetje brak! zometeen hier even door het huis het is hier echt een rotzooi en er moet nodig gestofzuigd worden , is er door de warmte niet van gekomen!!, was staat al aan en vanmiddag even met vriendlief een nieuwe mand halen voor de hond want die is door z'n bodem heen (schuimrubber)
@ Emma: ow gelukkig Ben benieuwd wat de gyn voor jouw in petto heeft... dat hoor je trouwens zo vaak hé dat het eerst paniek is of het kindje niet véél te vroeg geboren gaat worden, en dat het kindje later alsnog NA de uitgerekende datum geboren wordt
@Mum, niet echt geslapen jij dus..vanmiddag maar even bijslapen dan. haha ik ken hem nog ja verslavend he ja met 30 weken wouden ze me aan de weeenremmers en nu laat ie straks op zich wachten haha ach ja hij komt vanzelf.
@ Emma: ja idd verslavend , jullie mannetje komt vanzelf ja, er is er nog nooit 1 blijven zitten zeg ik altijd maar!
haha nee maar liever vanzelf dan ingeleid @Dreamer , gister nog wat uitgehouden met de hitte? Het is nu beetje afgekoeld gelukkig ik ben ervandoor! fijne dag vandaag!
Goeiemorgen meiden!! Zo te lezen nog geen babynieuws. Ik had wel gedroomd dat mum op het forum kwam vertellen dat ze ging bevallen. Hahah gek he? Ik droomde ook dat ik allemaal hele rare dingen had geschreven op het forum die hele felle reacties uitlokten bij anderen. Dat zou ik IRL dus echt nooit doen. Ik lees altijd nog na wat ik heb geschreven zodat het niet verkeerd over komt.. Gekke dromen.. Heeft hier iemand trouwens ervaring met de zwangerschapstest strip van Mat care? (blauwe stripjes)