Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Goeiemorgen meid :D

Gekke dromen idd :p helaas heb ik geen ervaring met die testen...
    ik ben er vandoor, over anderhalf uur is vriendlief weer thuis en anders heb ik nog niks in huis gedaan!!

kom straks nog ff spieken!!

Fijne dag allemaal!

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Doeg mum!!!

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Vanmorgen weer niet kunnen tempen trouwens :S Vriend ging er om half 6 uit en toen ging ik plassen. Bedacht me in bed pas dat ik toen maar ff had moeten tempen..

4. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    goeimorgen

mum de nes? die ken ik niet.

ik ga ook wat doen in dit vieze huis heb vanaf dinsdag niets gedaan. woensdag gebeurde het met de hond en donderdag te warm dus oet nu maar. mijn ouders komen ook vanmidag thuis dus ga ik ff eerst het huis een beetje op orde maken en een bloemetje neerzetten.

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Succes agneta. Het is gelukkig vandaag een stuk koeler!

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ga deze pagina ook ff wegklikken. Kan ik me wat beter richten op school!

Kom straks weer ff spieken!

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: Dat is de Nintendo waar je de spelletjes er voor in moet schuiven...
    waar je ook duckhunt op hebt met dat pistool :p
    jij ook aan de poets dus!

@ Nen: Balen van het tempen... succes met je huiswerk!

zo ik ga weer verder :p

8. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum haha oh dat ding. jaaaa die ken ik wel. die had ik vroeger ook haha.

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: haha ik had 'm vroeger niet, en was altijd jaloers op vriendinnetjes :p nu heb ik 'm wel en haal 'm af en toe nog wel eens uit de kast, zolas vannacht hihi..

10. Mecha

Mecha Niet meer actief

morgen meiden..
    ik heb een blaasontsteking :( nu begrijp ik die erge buikpijn bah!!!
    :(

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mecha: Balen zeg dat je een BO hebt... Knuff!

Ha! ik heb bij het opruimen van het dressoir nog een staatslot gevonden van December 2008, ga net op internet kijken of er prijs op staat, en ja hoor :D t is maar 5 euro maar toch zonde als ik 'm niet had gevonden en hij dus verlopen zou zijn!

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Allemaal aan de schoonmaak vandaag zie ik haha
    Hier ook al hard nodig, straks maar eens aan gaan beginnen
    Ben pas een uurtje mijn bedje uit :$
    Kon vannacht niet slapen van de kramp, moest er elk half uur uit om naar de wc te gaan, maar dat hielp eigenlijk helemaal niet
    Romnd 3 uur och in slaap gevallen, werd om half 9 wakker, nog steeds die krampen, blegh
    Ben maar ff blijven liggen na wat te hebben gedronken en nu is het gelukkig over, hopelijk blijft het weg

@mecha balen dat je bo hebt meis, vreselijk he

@mum nog geen kleine bij jou, wel een geode vermaak spelletjes spelen he haha

@agneta, Maak het maar lekker gezellig thuis ja!

@dreamer, fijn toch dat het niet zo'n rot weer is geworden, als het maar afgekoeld is ;)

@kristel, wow jij hebt lekker bij kunnen tanken gister middag, heerlijk meis1
    Hoop dat jullie ook een goede nacht hebben gehad, zullen vandaag proberen niet te veel te kletsen hoor!

@red fijn dat het gister toch mee viel bij je gezin!
    Ben benieuwd wat de vk vandaag zegt over de extra dagen, kijken of het echt zo makkelijk gaat als de kraamvrouw er over dacht :D
    Werkse he!

@sammie, he bah meis, wat vervelend!
    Heb hier gister nog een tip gelezen van red erover, misschien helpt dat voor jou ook?

@ukkie, wow wat een mooie foto's van senne zeg, geweldig!
    Echt een mooi mannetje!
    Nog ffies en dan zit je zo met je eigen kleine!
    Gaat voor jou nu ook al opschieten, nog ff werken en dan verlof!
    Heerlijk he!

13. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Goeiemiddag

@ sammie autsj dat is niet leuk om dat te ontdekken op de vroege morgen

@ mecha jij ook al zo'n pech. Heb je al antibiotica?

@ mum heb jij geluk dat je niet vanacht moest bevallen want dan was je gebroken geweest

@ alle poetsers veel succes

@ Emma ook nog steeds niks.. Ben benieuwd wat de gyn zegt over overtijd lopen

hier een drukke nacht geloof dat ayden sinds gister zijn regeldagen heeft, hij wou gisterochtend om het uur opeens drinken en vanacht om de 2 uur dus lekker druk
    ik ging trouwens gister op de weegschaal staan woog ik al 49,8 en ik wou niet onder de 50 maar wat doe je eraan hè.. Probeer echt genoeg te eten.

Hopelijk gaan we vandaag nog lekker ergens heen want gister was het echt te heet om iets te doen.

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje: Watvoor krampen had je? toch geen (voor)weeën he? rustig aan doen hoor
    meid!!
    Nope heb nog een tevreden BIB-je :p
    spelletjes spelen is idd een goed vermaak, de tijd vliegt haha...

Zo heb het dressoir opgeruimd, kastje waar de administratie in ligt was 1 grote puinhoop... heb meteen maar even alles in de juiste mappen gestopt, kan het er weer even tegenaan, ik gooi altijd alle post en afgehandelde administratie in de kast op een stapel en eens in de zoveel tijd, verdeel ik het over de juiste mappen... nu ook weer dus t is weer lekker overzichtelijk...
    zometeen nog even een doekje over het dressoir en dan is die hoek klaar :p eerst even eten en ff bijkomen!

ik zei dat ik erg weinig last had van harde buiken, nou dat neem ik bij deze terug... ik HAD er erg weinig last van omdat ik gewoon niks deed :p nu doe ik weer wat en ja hoor daar zijn ze weer :D naja misschien zet het iets in gang hihi..

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Ha meid, nee idd, al had ik vannacht gewoon echt TE veel energie... Vervelend dat Ayden nu last heeft van zijn regeldagen, maar het hoort erbij hé... t zijn maar een paar daagjes! die 0,2 kilo onder de 50 is toch niet zo erg? als je maar niet nog veel meer gaat afvallen hoor, aan de chips en cola jij :p hoop dat jullie vandaag ff lekker weg kunnen! geniet ervan!

16. Mecha

Mecha Niet meer actief

Ja ik heb nog geen ab.. thanks mum
    en kim ...
    nee ik moet het vanmiddag halen maar de verloskundige zegt pas halen als de kweek bekend is
    ivm dat ze dan weten welke bacterie het is
    en de assistentes van de huisarts zeggen gewoon vast beginnen :S
    aaaaaaaaaaah wat moet ik nu doen :$

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mecha: hmmm dat is idd lastig, ik durf je ook geen advies te geven eerlijk gezegd...

ik ben er vandoor, ga nog wat dingetjes opruimen en dan gaan we even erop uit voor een nieuwe hondenmand!

tot vanmiddag!!

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @kim dat was een druk daagje met ayden dan zeg, hopelijk gaat het nu weer wat langer tussen de voedingen in zitten!
    Probeer lekker wat meer te snoepen, daar kom je vaak wel wat van aan!
    Moet het toch nog een keer zeggen hoor, wat is het toch een prachtig mannetje, echt zo'n mooie foto van hem bij je avatar!

@mum nou jij hebt je lunch wel verdiend hoor!
    Waren andere krampen dan die ik had met indalingsweeen en voorweeen, weet niet precies wat het was
    Heb het nu niet meer gekregen, maar het kwam ook niet en het ging niet maar het bleef constant
    Weet het niet. zal niets geweest zijn, voel me nu namelijk prima!

Hier ff de bovenverdieping al gestoft en de badkamer gedaan
    Nu ff wat uitrusten

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ sterretje, vervelend dat je zo'n last hebt gehad van die krampen! Gelukkig zijn ze nu weer weg..

@ kim, je hebt het maar druk nu dus.. HOeveel woog je voordat je zwanger werd?

@ mecha, vervelend van die bo zeg! Ik zou naar de vk luisteren denk ik. Veel water drinken :)

20. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ nen precies dat was mijn plan ;)
    ik denk die paar dagen maakt ook niet meer uit toch??
    ik hoor het later wel i guess ik ga douchen meiden
    moet weer is werken :S

Deel Deze Pagina