jah die heb ik besteld via intenet...ook heb ik met mijn stomme kop maandag 24 ovutesten besteld en die heb ik betaald en zijn al binnen...ik heb ook nog iets van 12 zwangerschaptesten...ook nog 2 digitale...
Jah die heb ik gebelt..meteen..ik d8 altijd dan ga ik en cadautje kopen en zo..maar heb hem meteen gebeld...hij belde toen straks op of dat ik al getest had...maar ik zei dat doe ik zo..heb hem meteen terug gebeld..hij komt na 12 uur meteen naar huis! Jah en nu gaan we ook trouwen dat hadden we met elkaar afgeproken...en de datum zal hopelijk 30 dec 2008 zijn dan zijn we 8 jaar bij elkaar...
ik zit te twijfelen of ik bij kruidvat zw testen zal kopen of ze online zal bestellen. heb al wel digi zw test in huis, maar wil die later pas gebruiken als de gewone een streepje aangeven.
Zou ik wel doen mac. Het is toch een hoop centjes zo'n digitale. En ik persoonlijk zou het zonde vinden als hij dan negatief zou zijn. En zeg nou eerlijk, je wil toch echt er met dikke vette letters ZWANGER komt te staan
Als alles meezit heb ik aankomende ronde op mijn verjaardag mijn eisprong... Dus hoop dat het dan raak is als ik deze ronde ongi word...
goede morgen dames! @lynn Gefeliciteeerdd.! superr.. Heb verder niet zo veel bij gelezen.. had ik vandaag geen zin in..! Ben vanochtend ongi geworden.. en het voel vreselijkk... zo'n pijn in mijn onderrug... dat had ik nooit zo erg als ik aan de pil was.. een troost voor mezelf, dat ga ik weer.. Vanochtend meteen aan mijn liefje verteld.. en die was eigenlijk wel blij, maar vond het ook wel een klein beetje jammer.. Ik denk dat dit gewoon een lange cycles was.. Ga ff asprintjes nemen, was opvouwen en rekenningen betalen..:S.. Ik lees verder wel mee.. Owh jee onze hond(kat) isook weer bezig.. Denk dat ik hem ga leren aporteren.. best grappig.. als ie dat wil doen.!
bedankt meiden..super lief al die felicitaties...zo raar maandag nog lopen janken dat ik dacht ongi te zijn en nu gewoon zwanger...ik hoop echt dat iedereen snel zwanger mag worden!
Als mijn ongi volledig door breekt ga ik wel langs de huisarts aangezien ik: Erg moe ben Vaak spuug En in 1 week 2 kilo ben afgevallen... Denk dat ik weer de periode in ga dat ik last van mijn glutenallergie krijg... Pff moet ik op dat vieze Glutenvrije Dieet BAH!
Zie ineens onder bij de pagina Gesponsorde koppelingen... "U wilt een platte buik" Aparte reclame op een zwangerschaps forum....
vast voor na de bevalling.. Jemig, mijn ooievaar gaat de verkeerde kant uit. zo wordt het natuurlijk nooit wat..:s..
ja zeker daarom heb ik die digi testen maar zal ik de normale testen bij kruidvat kopen of online? en welke? xxx