Goedemorgen! @Mum, spannend zeg! Meestal scheelt het wel als je er klaar voor bent. @Kristel, fijn dat je ook van veel momenten kunt genieten! hoop voor je dat de borstvoeding snel allemaal op gang is! Ik ben echt super moe nog en moet zo alweer aan het werk. Pff... sleep mezelf echt vooruit heb ik 't idee. M'n buik doet zeer, soort spierpijn gevoel bovenin m'n buik. Buikie begint s morgens nu ook echt dikker te worden. Zal morgen weer even een foto maken. Bah, heb echt geen zin om te werken! Ben echt aan het aftellen en denk erover om een dag eerder te stoppen zodat m'n collega een dag langer heengaat. Desnoods neem ik wel een extra vakantiedag op, voel me echt gesloopt terwijl ik er niet heel veel hoef te doen ofzo
@ Sammie Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag meis!! Ik weet dat je (eerst) tegen de verjaardag op zag vanwege persoonlijke probleempjes, maar ik hoop dat het toch een fantastische dag mag gaan worden! Ik wens je voor dit nieuwe levensjaar heel veel geluk liefde en vruchtbaarheid toe! Juffie
goedemorgen: sammie: Gefeliciteerd met je verjaardag! all: gisteravond zat ik er ff doorheen.. t spuiten doet me gewoon super zeer...en gisteravond toen ik t spuiten weer achter de rug had.. kwam ik erachter dat de dop van de prikpen er niet goed opzat.. en ik dus wel gespoten had maar dat er geen vloeistof uit was gegaan.. dus toen moest ik nog een keertje.. en dat was een beetje de druppel.. (heb t wel gedaan hoor) maar heb wel even uitgehuilt bij joey. en heb ook gezegd dat ik de spuiten een beetje zat ben.. joey zei dat ik een keuze had en kon stoppen als ik dat wou. maar voor mijn gevoel heb ik geen keuze en moet ik dit gewoon doen.
Goedemorgen! Bedankt voor de felicitaties! Gister een onwijs mooi cadeau gehad van mijn moeder en (stief)vader, waar ik mijn hobby mee kan uitbreiden, namelijk een Canon Eos 400d, ik wist niet wat ik moest zeggen toen ik het cadeau open maakte...maar ben er echt onwijs blij mee! Van Edwin ook een super mooi cadeau een gouden ring met een steentje erin , en van mijn zus geld. Straks komen mijn zusje en zwager weer en mijn schoonouders, en dan krijg ik hun cadeau
sammie: jeej wat een mooie kado's zeg! all: joey en ik hebben trouwens gister onze trouwringen uitgekozen en besteld
@sammie Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Wat een mooie cadeaus heb je al gekregen zeg! Maak er een mooie dag van meid..
Sam gefeliciteerd meis En wauw wat een mooi kado! Ben jaloers hoor! @Gaby: kan me zoooo goed voorstellen dat die verkeerde dop de druppel was. Ik vind echt dat je het super doet hoor meis. Het is heel zwaar wat je nu allemaal moet doen en dan is dit alleen nog maar het begin. Je vond het spuiten echt doodeng en moet je zien, je klaagt er nooit over! Ik zou ook niet het gevoel hebben dat je nu een keuze hebt. Maar als je het echt niet trekt, dan kan je wel stoppen. (ik zou dat ook niet als keuze zien) Ik vind je een hele sterke meid en vind het knap hoe je je erdoorheen slaat! Dikke knuff. @Red: als het te zwaar is, kan je dan bij de vk geen verklaring regelen dat je minder kan werken en de rest ziektewet? Je hebt nou eenmaal niet de makkelijkste zwangerschap en niet het makkelijkste beroep. Goed op jezelf passen he! @All: hmz denk dat ik mn ei vanacht heb gehad. Vanacht was mn bmm hoog, zacht, open en vanmorgen keihard en gedraaid. Maar mn temp was nog niks hoger. Zal het morgen wel zien dan denk!
Goedemorgen meiden, hier nog een bib-je... @ Sammie: Ook hier ff: VAN HARTE GEFELICITEERD MEID!! maak er een mooie dag van! en hier kan ik je even heel veel geluk, en vooral gezondheid en vruchtbaarheid toewensen!! Wat een supermooie cadeaus heb je al gekregen zeg!! @ Dreamer: Nou dan moet het helemaal goed gaan komen dinsdag ben benieuwd of je je ei gehad hebt vannacht... @ Red: Ja wie weet, anders hou je het onbewust misschien toch tegen. Balen dat je het niet zo goed trekt om die lange dagen te maken op je werk... dat spierpijn gevoel is bandenpijn, probeer t een beetje rustig aan te doen meid! @ Gaby: Hele dikke knuffel meid, snap dat het je allemaal even teveel werd! gewoon lekker uithuilen als dat helpt meis!! Fijn dat jullie de trouwringen hebben uitgezocht... lijkt me zo leuk om dat te doen Ik heb vannacht wel even het idee gehad van "zou dit t zijn"? heb volgens mij een aantal voorweeën gehad, had krampen en ben naar t toilet gegaan maar dat was niks, terug in bed begon ik te rillen en hielden de krampen wel even aan (duurde ook wel even ik denk toch wel een minuut) en kwamen echt op, hadden een piek en zwakte weer af, ook was mijn buik harder als met een "normale" harde buik... op t moment dat ik zoiets had van als het nog even aanhoudt ga ik er een klokje bijpakken zijn ze blijkbaar afgezakt want ben ik in slaap gevallen hihi nu is er niks meer aan t handje...
@ Gaby: Ja idd... 39 weken straks nog even wat buikfoto's maken (niet de standaard als altijd) echt heel vaag ik ben nu echt HOOGzwanger en heb dat gevoel helemaal niet... ik heb het lichamelijk natuurlijk wel zwaar, maar als ik vrouwen hoor zeggen dat ze HOOGzwanger zijn of ik lees dat, dan krijg ik echt respect voor die vrouwen van: wow... die hebben er al een hele tijd opzitten en hebben binnen de kortste keren hun babietjes in hun armen, en bij mezelf heb ik dat echt TOTAAL NIET!! binnen 3 weken hebben wij een beebje... wie zet me weer met 2 benen op aarde en laat het bij mij ook doordringen...
*gooit een koud glas water over mum heen.. en schud haar zachtjes heen en weer! en schreeuwd! JIJ HEBT BINNEN NU EN 3 WEKEN EEN BABY!*
@Sammie, gefeliciteerd met je verjaardag! Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden Mooie kados heb je gekregen! @Gaby, is ook niet niks denk ik dat prikken steeds.. Hoe lang moet het nog? @Kim, zal idd wel vreemd zijn weer 'alleen' voor het eerst. wat super dat ayden het zo goed doet, echt een voorbeeldig kindje he Lekker bbq, hebben wij vanavond @kristel, ja het is allemaal dubbel werk nu he, dus gaat veel tijd in zitten. Hopelijk komt de bv goed op gang en drinkt Yentle goed, dan kun je het kolven achterwege laten , en anders andersom @Mum, ok gelukkig voel je de kleine wel maar hij is dus gewoon rustig.. Mark moet nog even kijken hoe het zit met oefeningen, morgen moet hij weer werken dus dan hoor ik het vast wel Jij hebt dus ook al wat gerommel , spannend! Ben benieuwd of dinsdag uitkomt! @red, denk je wel om jezelf? Als het niet meer gaat wel aangeven he @mariss, hoe is het met Chanell? @Dreamer, klinkt idd als je ei. was ie op tijd? @nen, hoe was je dagje efteling? @all, hier weer hetzelfde liedje vanacht, maar nog steeds geen baby..Ik word ongeduldig Wij hebben vandaag een bbq bij mn schoonouders met de hele familie, wel gezellig Ze wouden het eind van de vakantie vieren haha.
@all: nog steeds geen bevallingen hier jammer.. Nou ben er weer vandoor!! gaan zo even lekker samen ontbijten..!! wel bijgelezen maar geen tijd om te reageren.. ben nog te moe.. heb heel slecht geslapen.. want had ontzettend veel pijn aan mijn rug
@Mum, dat hoogzwangere gevoel heb ik ook niet, ik voel me nog wel fit, kan alles nog wel. Maar word nu wel ongeduldig hoor haha. Wat doen ze bij jou met overtijd eigenlijk? ben ervandoor, even douchen enzo
@ Gaby: moest dat nou echt met koud water? haha thanx @ Emma: Zou wel lekker zijn als jullie straks ook een weekje (of gewoon een paar daagjes) weg kunnen met z'n 3tjes, zeker na de oefening van Mark! Ik ben ook heel benieuwd of dinsdag uit gaat komen... spannend! ik wordt ook wel een beetje ongeduldig nu, en het lijkt wel dat ik hoe langer het gaat duren hoe meer ik weer tegen de bevalling op ga zien Gezellig zo nog even een bbq op het eind van de "vakantie" Als ik overtijd zou lopen wordt ik met 40+5 naar het ziekenhuis gestuurd voor een extra controle, als daar alles goed blijkt laten ze me nog lopen onder toezicht van de vk tot 41+3 en als het dan nog niet spontaan gebeurd is wordt ik overgedragen aan de gyn. en wordt ik ingeleid (als ik inleidbaar ben) @ Suus: Hup terug je bed in jij!! dikke knuffel meid! Om nog even terug te komen op dat stukje dat ik ingeleid wordt met 41+3 MITS ik inleidbaar ben... wat ik me dus afvraag hé... wat gebeurd er als ik dan niet inleidbaar ben? en dat met 42 weken nóg niet ben... laten ze je dan gewoon doorlopen tot je een ons weegt ofzo
jeetje hoezo irri.. mijn vriend is nu ff weg helpen bij een vriend van hem, nu wil hij dus geen sleutel meenemen, moet ik die maar even komen brengen als ik ergens heen ga.. k denk echt van jee neem toch gewoon een sleutel mee wat een moeite zeg..