Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Sammie

Zo zo jij bent even verwend ;) Leuk hoor meis geniet ervan! Zo'n camera kan heel handig van pas komen strakjes ;)

@ Mum
    Wake up, je bent bijna mama hoor!! 39 weken is toch wel een mijlpaal!!! Hi hi ben benieuwd wie er eerder bevalt, emma of mum..

@ Emma
    Die kleine zit lekker he? Heeft geen zin om er uit te komen... En nu?

2. juffie2008

Zijn jullie alllemaal weg?
    Hmm.. ik ben thuis aan het opruimen en de was aan het doen.. Manlief heeft de vensterbanken in de bijenwas gezet.

Morgen weer werken, blegh!! Maja 19 oktober heb ik vakantie en dan tot 9 november werken. Ik wil 5 weken van tevoren stoppen dan heb ik daarna 11 weken.. Kijken of het lukt, en anders kan ik altijd eerder met zwangerschapsverlof gaan..

Morgen moeten we naar de VK dan hebben we weer een echo en kunnen we zien of de kleine nog steeds te zwaar is of dat het een beetje bijgetrokken is... Arm kindje, nu al obesitas etiket op zich.. Ik heb erg weinig suiker gehad de laatste weken, dus ben echt nieuwsgierig. Om kwart voor 7 zijn we aan de beurt savonds en daarna moeten we eten dus ik kom het savonds laat wel vertellen.. ;)

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ sam, gefeliciteerd met je verjaardag meid!!!!! *hieperdepiep HOERAAAAA!!!* Wat een mooie cadeaus heb je gisteren gekregen!

@ kristel, logisch dat je er soms ff doorheen zit. Als ik jouw berichten zo lees doe je echt hartstikke goed je best om Yentle toch borstvoeding te geven. Vind ik echt heel knap hoor! Sommige mensen zouden het allang opgegeven hebben, maar jij zet door! Petje af :) *doet een uitgebreide melkproductiedans voor kristel*

@ mariss, ben je er toch bij gebleven toen je kleine meid de sonde kreeg? SPannend die EEG dinsdag. Kan me wel goed voorstellen dat je haar graag weer mee naar huis wilt nemen..Wat doet Roy eigenlijk voor werk?

@ emma, spannend dat je weeën hebt gehad 's nachts.. Ben benieuwd wanneer het allemaal gaat doorzetten!

@ agneta, fijn dat je ouders weer thuis zijn. Kan me voorstellen dat je dat wel fijn vindt na afgelopen week...

@ juffie, fijn dat jullie zo'n heerlijk nachtje weg hebben gehad! Spannend dat jullie huis nu officieel te koop staat.. Vindt je man het niet raar dat hij het nu zo snel al moet verkopen terwijl hij er zo lang op heeft gewacht om erin te kunnen?

@ mecha, wat leuk dat je hebt kunnen bijpraten met die meid waar je eerst ruzie mee had! Lijkt me een fijn gevoel om weer normaal met elkaar om te kunnen gaan :)

@ kim, vervelend dat Ayden steeds zo spuugt als hij plat op zijn ruggetje ligt..

@ gaby, wat naar meissie dat het spuiten zo pijn doet. Ik vind het echt knap dat je het bij jezelf durft! Kan me voorstellen dat het een hele zware belasting voor je is, dat je zoveel met medicijnen aan de gang moet gaan om jullie wens te vervullen! Misschien kan de gyn je tips geven voor het spuiten zodat het minder pijn doet? Misschien wil hij/zij je wel Emla creme geven. Dit is verdovende zalf. Wordt bij kindjes ook wel eens gebruikt als ze een infuus moeten hebben.

@ mum, spannend zeg dat je vannacht een soort voorweeën had. Ben erg benieuwd wanneer het gaat doorzetten!!

@ hilli, wat zijn smoutebollen???? *leest nu dat het oliebollen zijn. Mmmm lekker!!!*

@ kristel, irritant dat je schoonouders zo zeuren (als ik het zo mag zeggen). Ik vind dat jullie lekker zelf moeten weten wanneer je langskomt!

@ all, de efteling was erg leuk. Zijn hier iets over 8u 's morgens van huis gegaan. Tegen kwart voor 11 stonden we in de file op de snelweg voor de afslag richting de efteling. Ik denk dat het nog een km of 5 was en daar hebben we zo'n 3 kwartier over gedaan haha. Maar we hadden al kaartjes van de AH dus hoefden gelukkig niet in de rij voor de kassa. Zoals mum voorspelde was het enorrrm druk. De rijen voor bijna alle attracties waren langer dan de hekjes. We hebben in totaal 6 attracties gedaan tot 20:30 's avonds. Toen zijn we maar gegaan, want we moesten nog wat eten onderweg. We waren ook allemaal erg moe en ik zelf niet zo lekker (hele week al last van mijn buik enzo). Maar het was een heel geslaagde dag! Om precies 00 waren we thuis.
    Vanmorgen wakker geworden met flinke eipijn. Gelukkig nog wel ff kunnen klussen hihi. Ben benieuwd of ik vandaag de eisprong heb of misschien morgen.. Heb niet meer getempt, want gisterochtend was het 37.0 en dat lijkt me wat aan de hoge kant. Ik heb een beetje het vermoeden dat er wel eens 2 eitjes kunnen springen.. Links voel ik hele scherpe pijn, maar rechts voel ik ook eipijn. Spannend hoor! Ik hoop dat het deze maand raak is :)

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Wat een saaie boel hier zo in mijn eentje..... :(

5. juffie2008

Hai meiden,

Ik ben lekker aan het verven, het word echt heel mooi. Een laadje is nu helemaal al, was een stukje vergeten.. de andere laatjes moeten nog met een klein beetje rood worden versierd :D

Ik heb bij babyplanet deurknopjes besteld, ik hoop dat ze snel binnen zijn :D Als de commode af is, dan zal ik fotos plaatsen..

6. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey ben er ook nog ff...
    heel t huis is gedaan!:D is altijd fijn als dat weer klaar is..
    en joey en ik hebben nog even een filmpje gekeken.
    straks gaan we naar mijn schoonouders bbqen.. lekker gezellig!!! heb ik echt zin in :D

7. juffie2008

@ Gaby

Heel veel plezier bij de BBQ!!!

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ben heel benieuwd juffie!

Veel plezier op de bbq gaby :)

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: je hebt gelijk hoor dat je even van je afbijt naar je schoonouders toe...

@ Juffie: Thanx :D ik ga het steeds meer geloven ;)
    Ben benieuwd of jullie nog steeds zo'n big baby hebben :p

@ Nen: Fijn dat het toch gezellig was meid! Hoop dat die pijn en last voor een goed doel
    zijn geweest en het gewoon hartstikke raak is deze maand!

@ Gaby: Veel plezier met bbq-en bij je schoonouders!

Terwijl jullie allemaal gezellig gaan doen met jullie schoonouders heb ik even mijn
    buik helemaal vol van mijn schoonouders... die kwamen hier net even "gezellig" op visiste
    na hun vakantie... ze kwamen gewoon letterlijk ruziënd binnen!! stelletje kinderachtige mensen!
    ze zijn ook binnen 10 minuten ruziënd weer vertrokken gelukkig, dat hoeft allemaal niet
    hier hoor, vecht dat thuis uit!! zowel schoonmoeder als schoonvader gooide ONZE
    deur kwaad achter zich dicht en toen is mijn vriend gelukkig wel even boos geworden, dat hun ruzie hebben
    is tot daar aan toe maar vecht dat gewoon thuis uit en ga NIET met ONZE spullen gooien zeg! tjee....

10. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

mum: jeetje zeg.. idd... daar mag wel iets van gezegd worden.. is niet normaal!

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mum, wat raar zeg dat ze ruzie hadden bij jullie. Goed dat je vriend er wat van heeft gezegd!

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Nee idd... mijn schoonmoeder belde een uur daarna naar mijn vriend dat ze het uigepraat hadden (lees: mijn schoonvader zal wel gezegd hebben dat schoonmoeder gelijk had) toen zei ze: zullen we nu gewoon even opnieuw langskomen? nou zegt mijn vriend, doe maar gewoon even niet, heb er even geen zin meer in!!

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    #54253 mumtobe21, 23 aug 2009
    Laatst bewerkt: 23 aug 2009
    Om de hele heisa even te vergeten zijn vriendlief en ik maar even gaan relaxen op t zwembad :p

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mum, groot gelijk. Anders hangt er vast een gespannen sfeer.

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ziet er lekker relaxt uit zeg!!!

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mum, haha kijk eens naar de datuminstellingen van jullie camera ;)

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @mum: dat zier er relax uit :p echt lekker :p

@gaby: jij hebt nog mijn badmintonspullen.. die wil ik nog hebben :p wil ik meenemen op vakantie..

@sammie: fijne verjaardag!! gefeliciteerd!!!

@all: wij zijn het huis vakantie klaar aan het maken.. (=dus alles netjes..) Schoonouders komen in huis als wij weg zijn :p dus moet wel een beetje netjes zijn. ik opruimen en pascal stofzuigen en dweilen.. ga weer even verder.. doeg!!

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Succes met opruimen suus!

19. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ nen leuk efteling ":D
    k ga voor je duimen dat het raak is deze keer.. misschien wel een 2ling :D whahha super succes en veel klusplessier..

begin dat klussen nu toch ook wel te missen :(

@ mum jeetje zeg wat een gedoe.. al dat geruzie tegenwoordig :(

@ all voel me zwaar klote ben op me werk maar voel me helemaal niet lekker heb net overgegeven voor het eerst in 7 weken ofzo echt uit het niks :( bah

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Ja ik weet het, die datum staat niet goed, maar krijg het met geen
    mogelijkheid voor elkaar... in de camera geeft ie wel de goede datum aan
    maar op de foto's niet :(

@ Suus: Succes met opruimen en poetsen, mocht ik je niet meer "spreken":

HELE FIJNE VAKANTIE MEID!!!

ik haal de foto weer even weg, had niet aan mijn anonimiteit gedacht :)

Deel Deze Pagina