Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mecha, wat vervelend zeg dat je weer moest overgeven. Echt lastig dat je werk je zoveel stress geeft..

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Zo ik ga weer even lekker buiten zitten, krijgen zo nog visite, vrienden van ons komen een paar visjes brengen voor in onze vijver!

tot straks...

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Geniet ervan mum!

4. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja inderdaad maar ja ht moet maar.. heb nu 4dgn gwerkt en ben morgen 1 dag vrij dan moet ik weer 6dgn werken ik denk dat ik me ziek ga melden ik trek het allemaal ff niet meer hoor
    kan de puff fut en de kracht even niet meer vinden : misselijk die klote issias in me rug en dan ook nog die blaasontsteking ...nja
    sorry voor het klagen hoor

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Maakt niet uit Mecha! Kan me goed voorstellen dat je je nu helemaal niet lekker voelt.. Ik zou eens met de bedrijfsarts overleggen. Zo moet je niet doorgaan, want stress is ook niet goed voor de kleine

6. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @mecha: wat rot dat je je zo slecht voelt :( dat is gewoon echt niet fijn.. en dan zeker niet als je zoveel moet werken.. dan is het misschien wel goed om je een keer gewoon ziek te melden..

@mum en nen: heb even pauze van het opruimen.. ben niet zo'n doorzetten.. (zijn bijna klaar) moeten zo ook nog even naar de ah kippensoep halen voor onze hond..

Wie heeft er een idee wat ik kan eten.. iets wat makkelijk is en snel klaar en wat toch gezond is?

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ suus, kippensoep voor de hond??????

Wij eten durum. Zijn wraps met kip, appel, paprika en een soort yoghurtdressing. Snel klaar, zeer weinig calorieen en eerrrrg lekker!!!

8. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik lust geen durum, geen wraps, geen paprika en geen yoghurtdressing :p (ik ben een moeilijke eter :p ;) )
    En onze bulldog is ziek.. ze is aan de diarree.. en als een hond een beetje ziekjes is en last heeft van de buik is kippensoep uit blik een geweldig medicijn :D :D

9. Mecha

Mecha Niet meer actief

nooit van gehoord kippensoep uit blik voor de hond .. die tip onthoud ik :p

ennuh ja ik zit ook te denken om me dinsdag gewoon maar is een dagje ziek te melden want ik word er een beetje kapot van ofzo :S

@ eten ik ben een hele makkelijke eter ik eet geen vis/.. geen champions maar pluk ik er wel uit whahah en ik eet geen lof.. verder lust k bijna alles geloof ik :D

10. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    zooooooo wat is het rustig hier zeg.. echt niet normaal..
    We hebben gegeten maar het was niet zo gezond ;)
    We zijn naar de mac geweest.. want we zijn die glazen die je daar krijgt nu aan het sparen en ik hoorde dat je nu de grijze kreeg.. en die hadden wij nog niet :p
    Maja.. eten we morgen op vakantie wel gezond.. straks nog even naar gaby en joey toe en nog even een flink eind met de honden lopen.. denk even naar het water.. fijne avond allemaal

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ suus, dat van die kippensoep kende ik ook nog niet! Als onze hond aan de race is, geven we hem gekookte rijst (afgekoeld he). Dat is een tip die wij van de dierenarts kregen. Maar in kippensoep zit natuurlijk wel het vocht en alle zouten die ze kwijtraken..

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik weet inmiddels wel 99% zeker dat ik in allebei de eierstokken een eitje heb die gaat springen/springt/net is gesprongen (haha de opties liggen open..). Voel als ik ga zitten echt aan beide kanten een steek. Zoo spannend nu!! Zeker omdat we zo goed geklust hebben deze ronde.. Nu 16 lange dagen wachten

13. Mecha

Mecha Niet meer actief

yeaaaa eidanss voor nen!!:D

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Haha tnx Mecha... Wie weet ben ik de eerste met een jong en zwanger tweeling ;) *doet haar best om zichzelf weer met beide benen op aarde te krijgen*

15. @ mum das lekker dan zulke schoonouders. Geniet maar lekker van jullie relaxavond
    @suus fijne vakantie!!!

@ all net voor t eerst weer gaan hardlopen. Was maar 20 minuten maar t begin is gemaakt. Daarna de tuin gesproeid en ga nu douche.

fijne avond en slaap lekker

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ ryanne, goed zeg :) Ik ben na 20 min al kapot haha. Heb het na de 1e keer ook niet meer gedaan ;) Moet ik gauw maar weer oppakken denk ik..

17. @ nen zie net je vorige berichtje wat super zeg van je eitjes!!! Nu maar duimen tot je over 16 dagen een dikke posi test hebt!!!

18. Mecha

Mecha Niet meer actief

whahah mag best ff blijven zweven hoor meid whaha

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hoop ik ook Ryanne :) Dan word het pas echt spannend haha. Volgens mij is het eitje in mijn linkereistok eind van de middag gesprongen en is de rechtereistok nu bezig.. Echt pijnlijk!

20. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @nen:ik hoop dat je zwanger bent.. en doe maar van een 2ling :p is wel leuk ;)

@ryanne: ik hou het nog geen 5 minuten vol om te rennen :p dus ben trots op je ;)

Deel Deze Pagina