Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ suus, ik ben al blij met 1, maar een 2ling zou heel speciaal zijn!! Ik grapte al naar mijn vriend daarstraks hoe dik mijn buik dan zou zijn ;) Ik ben echt een bonk energie, blijheid en weet ik veel wat allemaal!!! Slaat helemaal nergens op, want die eisprongen zeggen natuurlijk nog niks, maar ik hoop gewoon zo erg dat het raak is!!!

(als jullie me vervelend vinden door mijn gezeur over hopen enzo, dan hoor ik het wel he... Ben gewoon ff heel blij met die 2(?) eitje(s) want eerder deze week maakte ik me nog zorgen of het wel aan zou slaan..)

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Nog bedankt :D ze zijn gezellig blijven eten, de mannen hebben een chineesje gehaald :D

@ Mecha: Als je het lichamelijk niet trekt dan kan je je idd het beste ziek melden,
    als het nu al zo moeizaam is, hou je het zeker niet vol tot 34 weken.

@ Suus: Kippensoep voor de hond???? *hahaha zie dat Nen hetzelfde gereageerd heeft*
    maar die soep is toch veel te zout voor een hond?
    Fijne avond meid...

@ Nen: Nee die Durum lijkt mij ook niet lekker eerlijk gezegd! hihi zo heeft ieder
    zijn/haar smaak gelukkig :p
    2 eitjes? jeeejjj ik duim echt heel hard dat het raak is deze maand! Wie weet
    ja de eerste jong en zwanger 2ling :D enne nee hoor je bent helemaal niet vervelend,
    doe niet zo gek!!

@ Ryanne: Ja kweet niet wat ze hadden, mijn schoonvader is helemaal niet zo, die
    is de rustigheid zelve, mijn schoonmoeder is een hittepetit dat weet ik maar had dit
    ook niet van haar verwacht!
    Tjee 20 minuten hardgelopen, doe je goed hoor! viel het mee of viel het toch wel tegen?
    ik vind het knap hoor!

Zo vrienden zijn net weg, was wel ff gezellig :D

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    hee mum, gezellig dat ze bleven eten! Mmm lekker Chinees! Die durum vinden wij echt heel lekker. En het is ook nog goed voor de lijn ;)
    Hoe gaat het met jou? Gebeurt er al wat??? :D

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    nu ben ik moe en zie ik als een huis op tegen de nacht :(
    als ik me omdraai wordt mijn buik weer superhard en doet het echt zeer... het is een hele tijd stukken minder geweest en nu wordt het weer zo erg :(

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: ja we zouden eigenlijk frietjes halen, maar k vond een chineesje ook wel een goed idee... hun hadden vanmiddag ook al frietjes op dus kwam goed uit :p
    dat is dan wel weer mooi meegenomen dat die Durum ook nog goed is voor de lijn :D

Nee helaas gebeurd er nog weinig...
    steeds als ik naar de wc ga kijk ik hoopvol in de pot, hopend op een slijmprop (al zegt dat helemaal niks) of een beetje bloedverlies, eigenlijk alles waar je in het begin van een zwangerschap bang voor bent en NIET wil zien, wil je nu wel zien omdat het meestal tekenen zijn van een naderende bevalling... al kan het natuurlijk ook gewoon spontaan beginnen...

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Wel vervelend dat je buik weer zo'n pijn doet. Maar misschien is het wel het begin van iets heel moois!!!

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden ben ik ff snel. Ga zo lekker op bed, nog even lezen en vroeg slapen.

Ging goed vandaag in m'n gezin, tot 15.15u gewerkt. Ben nu wel moe. Opzich gaat 't wel hoor, ben s morgens alleen nog zo moe en kom moe thuis maar kan m'n werk daar wel doen. Komt denk ik ook beetje dat ik 't er niet zo leuk vind.

@Mum, spannend meid! Hoop voor je dat 't gaat beginnen!
    @Nen, *doet een dubbele eidans*
    @Gaby, dikke knuff meid! Vindt 't hartstikke knap van je!
    @Sammie, gefeliciteerd!!!! super zeg die cadeau's!!

Fijne avond!

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ red, kan me voorstellen dat je moe bent! Zwanger en toch niet het lichtste werk wat jij doet.. Waarom vind je het niet zo leuk in het gezin? Word je toch niet zo geaccepteerd?

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Dat denk ik niet helaas dat het iets te maken heeft met een naderende bevalling
    want heb het al eerder gehad en toen was er ook niks :(

@ Red: Ik hoop het ook.. begin het een klein beetje zat te worden!
    fijn dat het vandaag goed ging in je gezin, jammer van die vermoeidheid...
    lekker op tijd naar bed meid! fijne avond!

10. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @kippensoep: de dierenarts van mijn schoonouders heeft dat ooit eens aangeraden.. al heel lang geleden..
    Wij geven dat nu elke keer als 1 van de 2 niet lekker is.. en het werkt heel goed.. meestal zijn ze snel daarna al beter :D
    Of het te zout ik weet ik niet maar als je een bak water ernaast zet is er niks aan de hand :D

Baby te huur zou om 9 uur beginnen :S maar denk dat ze te laat gaan zijn :(
    Heb er wel zin in.. voorstukje zag er erg grappig uit :p :D

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Wij gaan baby te huur kijken!!

Tot morgen meiden!

12. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @mum: ik hoop dat je morgen gaat bevallen ;)
    Dat lijkt me wel leuk.. anders ga je zeker bevallen als ik op vakantie ben en kan ik het verhaal niet lezen :(
    Voor emma geldt hetzelfde.. dus allebei vannacht bevallen en morgenvroeg je verhaal er al opzetten :p ;)

Wie weet trouwens wanneer gtst weer begint? mis mijn soapje :( :p

13. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ow gevonden :p 7 september :p dat houd ik misschien nog wel vol dan :p

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: Als de dierenarts het aanraadt zal het idd wel goed zijn...

@ Baby te huur: Sh*t wij hebben nog geen tv, aub niks zeggen na afloop, dan kijken
    wij de aflevering morgen via internet :D

@ Suus: Haha ik ga heel hard mijn best doen meid :p lijkt me ook wel
    "fijn" om vannacht te bevallen hihi...

@ Gtst: Owwww 7 September, dan MOET ik dus zeker bevallen zijn, want k wil het ook
    weer gaan volgen!

15. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

kom alleen even iedereen een fijne avond wensen..

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Fijne avond meid!

Wat is het hier rustig vanavond?

17. @ nen hier mag je lekker dromen en kletsen over je eitjes hoor meid :D
    @ mum een hele goede nacht meis. Ik heb met je te doen..
    @ gaby fijne avond
    @ red binnen nu en een paar weekjes voel je je weer fit!
    @ mum heb je nog geen tv??? schandalig zeg

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: hihi dat we nu nog geen tv hebben is een beetje mijn eigen schuld... heb de hele rotzooi bij Ziggo opgezegd en Digitenne van KPN besteld, ik wist dat het vanaf toen 5-10 werkdagen ging duren voordat de spullen van KPN bij ons binnen zouden zijn, a.s. donderdag hebben we weer tv want dan krijgen we de spullen!
    Thanx voor je medeleven meid!

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @all: nou laatste berichtje voor vandaag.. weet niet of ik morgen nog online kom want rijden al vroeg aan omdat we eerst even naar bataviastad gaan.. denk dat we al rond 8 uur aanrijden.. nou fijne week iedereen dus alvast.. en misschien tot morgen en anders tot vrijdag :p :D

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: Hele fijne vakantie meid!! Geniet ervan!

Deel Deze Pagina