Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, gelukkig laten ze je daar niet tot 43 weken lopen!
    Zo gezellige schoonouders heb jij haha. lekker chinees :D heb ik al heeel lang niet gehad.

@Ryanne, beterschap voor je mannetje. Wat ben je sportief alweer! Ik vind 20 minuten best lang meteen al.

@Kristel, snap dat je het vervelend vind die opmerking van je schoonouders..is niet echt waardering voor de moeite die je doet voor de bv. was het nog wel gezellig?

@Juffie, werkse morgen! beetje zin in weer?

@Nen, Gelukkig was het gezellig :) Morgen voor de zekerheid nog maar een keer klussen haha 2 eitjes zou mooi zijn!! :D *duim duim *
    leuk he baby te huur, ik kijk het ook altijd :D

@Suus, hele fijne vakantie!

@mecha, gewoon ziek melden hoor, je moet om jezelf en de kleine denken.

@all, zo ben nu pas weer thuis... hebben gebbqd bij mn schoonouders, rest van de fam was er ook, erg gezellig. Heb een paar keer een pijnlijke harde buik gehad, ik hoop zooooo dat het nu een keer doorzet, heb er zon zin in :D Ik ga maar es douchen en op bed, hopelijk vanacht bevallen hahahah

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Nee idd daar ben ik ook heeeel blij mee :D volgens mijn vk loopt
    een bevalling eerder uit op een kunstverlossing als ze je tot 43 weken laten lopen,
    omdat het hoofdje van het kindje dan al minder flexibel is!
    daarom zijn veel ziekenhuizen alweer terug gestapt naar uiterlijk 42 weken!
    ik had ook al een hele tijd geen chinees meer gehad, smaakte daarom wel :D
    Heb je nu echt zin in de bevalling?
    Fijn dat het gezellig was bij je schoonfamilie, de mijne was niet zo gezellig vandaag
    hihi...
    Zullen we gewoon afspreken dat we vannacht samen bevallen??

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, ik vind het goed, hahah stel je voor :p
    Ik heb geen 'zin' in de bevalling zelf , maar nu zit je er zo tegenaan te hikken he dus laat maar komen denk ik nu. Ik heb wel heel veel zin om ons kindje eindelijk te bekijken :D
    Er is trouwens een bakerpraatje dat chinees eten de bevalling opwekt hahaha

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, ben je ook al aan de bitter lemon/ananas/sex geslagen? :p

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Haha nou zou wat zijn idd :p zo voel ik het ook inderdaad, ik heb zoiets van
    laat maar komen, dan ben ik er in ieder geval vanaf, en hebben we het gehad! en dan
    natuurlijk het belangrijkste, kunnen we eindelijk ons kindje bewonderen!!
    Is daar echt een bakerpraatje van? haha dat wist ik niet :p nou laten we het hopen hihi
    Bitter Lemon moet ik morgen even halen voor vriendlief en dan neem ik wel een glaasje :p
    vind het niet zo lekker namelijk, ananas lust ik echt niet!! en seks moet ik echt niet aan denken
    hahaha... krijg ik volgens mij alleen harde buiken van, als het me te lang gaat duren
    gaan we het misschien s'morgens een keer proberen maar in ieder geval niet sávonds zodat ik de nacht in moet...

Ik ga lekker mijn bedje opzoeken... hoop echt dat ik aan 1 stuk door slaap
    en geen pijnlijke harde buiken heb, ja of het moet echt doorzetten in de bevalling :p

Slaap lekker allemaal!
    doei doei

6. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, en voor jou is het ook nog extra spannend omdat je niet weet wat het is! ben heel benieuwd!! Ja als je harde buiken krijgt van sex is het niet zo leuk nee.. Hoop voor je dat je lekker kan slapen.. of niet :p haha truste!

Ik ga ook mn bedje in

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ ziekmelden ja .. ik werk zo ie zo tot 30 weken ivm me huis dat ik moet inrichten en de 4 weken vakantie die ik nog heb maar ga maandag wel bellen over dat ik het niet zie zitten meer om 8.5 uur te werken :(

8. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen allemaal

net even lekker onder de douche geweest (zat wel een mega spin, maar ja)
    zal zo joey even wakker maken, en dan gaan we om kwart voor 8 naar t ziekenhuis..

9. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,

ik ga vandaag weer werken, vanavond om 18.50 naar de Vk
    Kortom erg druk, hoop vanmiddag even bij te kunnen lezen en te kletsen!

Ciao

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hee meiden ff snel een berichtje... moet de hond uitlaten.

@Mecha, gewoon ziekmelden en aangeven dat het zo niet gaat!
    Ik werk 7 uur per dag en vind dat al zwaar. Vooral ook omdat ik altijd 8 dagen achter elkaar moet werken. Maarre goed om jezelf en de kleine denken! Lekker dat je met 30 weken kunt stoppen!

@Gaby, heel veel succes meis!
    @Suus, fijne vakantie!
    @Mum, en? haha
    @Emma, hup jij ook 's bevallen!
    @Ryanne, wat sportief zeg!

Heb m'n positiebroek maar aan getrokken. Had van de week eentje aan die ik via marktplaats had, gewoon voor m'n werk, maar die buikband zeg maar die kon je bovenaan aansnoeren, alleen dat ding zakte steeds van m'n kont.
    Deze zit beter ;)

Gisteravond fikse ruzie gehad met m'n mannetje, mijn schuld, begon uit het niets te zeuren over een pakje sigaretten. Vindt dat zo zonde geld omdat hij altijd shag rookt. En hij had beloofd te stoppen als ik zwanger was, hij was al erg geminderd maar ging nu weer meer roken. 'k heb er al een schijthekel aan en vindt 't zonde van 't geld.
    Naja hij heeft beloofd in elk geval te minderen, verder moet ie 't zelf doen. Hij wil wel gestopt zijn als de kleine er is.. ben benieuwd!
    En we gaan ff super zuinig doen... ruzie kwam gewoon voort uit 't feit dat ik me zorgen maak of we 't wel redden omdat zijn baan op het spel staat. Vindt het ook moeilijk om een kinderkamer te bestellen, dan moeten we dat in november betalen en misschien heeft hij dan wel geen werk meer.
    Nu vliegt het geld ook de deur uit aan allerlei lullige dingen en 't weekend steeds eten gehaald, ook stomme dure grappen.
    Ben er helemaal klaar mee, we gaan dit weekend weg en dan heel zuinig doen. Zo! Haha...

Hormonen... zucht...

allemaal fijne dag! ik zal ff opschieten hier.

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    nou zeg.. nou ben ik er nog even om te kijken of er iemand bevallen is.. Zijn de 2 hoogzwangere er niet :(
    Nou dat moet gaby mij maar op de hoogte houden als er iemand bevalt ;)
    Doe je wel he :p
    Doeg allemaal!! tot vrijdag

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Nogmaals bedankt voor alle felicitaties! :D
    Gister leuke dag gehad, heb van mijn zusje,zwager en schoonouders geld gehad, dus kan weer leuke dingen kopen :D

* Geeft een schop onder de kont van de hoogzwangere, in de hoop dat de kleintjes eruit komen! * :D

Hoe gaat het met de rest?!

13. gaby1986

zo was ik weer.
    ja hoor suus houd je wel op de hoogte.

all: er zaten 20 eitjes waarvan 10 tot 12 bruikbare voor de punctie. moet donderdag terug komen..

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Gaby,

Spannnend!

15. gaby1986

ja vind het echt spannend.. eitjes waren trouwens tussen de 11 en 15 mm.. en de datum voor de punctie weten we ook al..vind t wel super eng..

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Gaby,

Mijn duimen draaien dat het meteen de 1ste ronde raak is!

Hier trouwens een heel naar gevoel in mijn maag, heb net op hyves gelezen dat een oud klasgenoot zwanger is meteen 1ste ronde :(
    Voel me hier echt zo k*t door...

17. gaby1986

sammie: dat is idd niet leuk om te horen als je zelf al wat langer bezig bent :(

18. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @gaby, spannend! Best veel is dat of niet?
    Zie je ook tegen de punctie op?

@Sammie, dat is niet leuk om te lezen nee :(...dikke knuffel!
    Ik hoop echt zo voor je dat het snel raak is! Heb je nog een leuke dag gehad gister?

@mecha, wel lekker dan dat je sowieso maar tot 30 weken hoeft! Maar dat vind ik nog wel lang met jouw werk, is toch wel zwaar werk he.

@red, ik hoop dat je wat zekerheid houd wat betreft geld, en het is inderdaad wel lekker om te dan wat achter de hand te houden.

@all, nou ik ben weer bijna de hele nacht opgeweest pff, weeen of wat het ook was, waren te pijnlijk om te slapen maar het werd niet erger en toen ik wou bellen nam het weer af uiteraard.
    Terwijl ik dit type begint het weer. Zal het even bijhouden maar waarschijnlijk stopt het toch weer..;) Anders Mark maar even bellen

Mum jij wel aan de afspraak gehouden? :p

19. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    goeiemorgen trouwens :D

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287