Lynn .. gewoon zwanger Mag ik je oor de 2e keer terug naar 30 juli zetten GEFELICITEERDDDDDDDDDDDD Mamma Lynn, hoe klink het? Echt gaaf meis! Geniet er maar van @Mac: gewoon de dipsticks bestellen, zijn hetzelfde in principe. Allebei even snel/laat positief. Mijn temp was vandaag 0,23 hoger dan gisteren! Klinkt positief dus. Maar heb sinds vanmorgen heel sterk het gevoel dat het niet gelukt is Geen idee waarom. Doe mij maar liever het gevoel dat het gelukt is terug! En even een tip voor iedereen die tempt of wil gaan tempen: Bij de lidl deze week thermometers met 2 cijfers achter de komma voor 3 euro! Koopje dus.
NOD lijst Juni 27: Knarboor, 2e ronde Juli 20: Romytamara ZWANGER 26: Lexy4 30: Lynn1986, 7e ronde: ZWANGER Augustus 1: Sammie88 2: Kristel86, 7e ronde 4: Dreamer83, 3e ronde 5: Natassie 6: Marietje83, 1e ronde 10: Mac, 1e ronde 22: Sterretje08, 3e ronde 31: Alexia R, 2e ronde
ik ga denk ik vanmiddag naar de kruidvat. kijken wat ze daar hebben. hoef ik ook niet te wachten tot ze binnen zijn. tempen ga ik (nog) niet doen, maar als ik bij de lidl kom en ze zijn er nog zal ik er denk ik wel 1 kopen xxx
Als je nu testen besteld heb je ze morgen al binnen Dus wachten is niet nodig. Neem tenminste aan dat je nog niet morgen al wil gaan testen?
maar ik heb vaak liever dat ik het zie en gelijk kan kopen in mn handen heb. ik weet het ben gek, hihi. tis allemaal nog nieuw he, na de 1e ronde (hopelijk niet meer nodig, maar je weet maar nooit) ga ik ze wel via internet bestellen. tja sommige mensen, hihi
In de winkel zie je ze alsnog niet Je mag toch echt die pakjes niet open maken. Op de sites staan duidelijke foto's. Maar als jij gewoon in de winkel wil kopen moet je dat gewoon doen. Ze geven alleen niks anders aan dan via internet
Hoi dames, Hebben jullie het ook zo warm? Ik heb een vraagje, hebben jullie na de eisprong ook last van pijnlijke borsten? En weet iemand van jullie dan hoelang dat na de eisprong is? Ik zou volgens online berekeningen afgelopen zondag m'n eisprong gehad hebben, maar had gister pas last van pijnlijke borsten... En Dinsdag heb ik gemene steken rechts onderin m'n buik gevoelt. Betekend dit dat ik dan pas dinsdag m'n eisprong heb gehad in plaats van zondag? Hoop van niet want maandag is de enige dag dat we niet geklust hebben Heb maar ovulatietesten besteld voor de volgende ronde, dan weet ik in ieder geval wanneer en of ik een eisprong heb en ben ik er misschien iets minder mee bezig. Alvast bedankt.
Ik heb nooit pijnlijke borsten. Heb ook amper borsten, misschien heeft dat er wat mee te maken Maar steken in je buik lijken me eerder je ei dan niks. Dus denk dat dinsdag je ei is geweest. En zaad leeft meestal wel 48 uur hoor, dus probeer je niet te druk te maken (maar kan me je gedachtes goed voorstellen!) Het is echt vreselijk vies warm! Bah! Ik probeer mn oude bestanden van mn laptop op cd te zetten, alleen geeft ie bij elke cd aan dat er wat op staat En dat staat er helemaal niet! Snap der niks van, binnenkort maar eens aan mn vader vragen ofso. En mn gevoel wisselt momenteel enorm. De ene minuut is het nee absoluut niet zwanger, de andere minuut voel ik weer iets en is het ja, misschien wel! Ik heb hoop, maar ben ook bang dat ik zwaar teleurgesteld ga worden. Ach ja, zondag testen. Of kan je eigenlijk urine bewaren en savonds testen met de koude ochtendurine? Geeft dat precies dezelfde uitslag? Weet iemand dat? Anders open ik ff een topic erover.
haha, ik weet dat ook wel hoor, maar voel me er prettiger bij, zoals ik zei als ik er nog meer nodig heb gaan de volgende via internet.
hier ook erg warm en plakkerig lijkt me niet goed om urine te bewaren, de bacterieen gaan gelijk aan de slag, lijkt mij. maar waarom 's avonds pas met ochtend urine testen, kun je toch net zo goed gelijk in de ochtend testen? of wil je samen met je man testen? dan kun je toch gelijk met hem opstaan? xxx
Mn man wil erbij zijn idd. En hij moet om half 5 al weg en om nou zo vroeg al te testen ... Als het dan negatief is zit ik zielig alleen te zijn Dan maar liever als hij erbij kan blijven zodat we kunnen knuffelen enzo. Dus ik dacht, als je nou met koude urine ook kan testen (lijkt me wel, want je rent niet naar de dokter met urine toch?) dan kan ik het gewoon maandasavonds doen. Alhoewel ik niet denk dat ik het tot dan red hoor
je hoeft niet altijd met ochtendurine te testen las ik. als er genoeg hcg in zit zit dat er smiddags ook wel in. toch?
Ik kan geen paar uur niet drinken, dus dan zou mn urine niet geconcentreerd genoeg zijn. Alle testen kan je op elk moment van de dag doen. Maar als je pas rond je nod zit heb je vaak nog niet zoveel hcg. Ach ja, ik ga denk toch sowieso zondag testen Heb me er nu op ingesteld en denk niet dat ik het langer vol ga houden
spannend hoor, en ach het is zo zondag, nu is het al donderdagmiddag. ik zit te twijfelen. eigenlijk is mijn NOD 10 aug met cyclus van 28 dagen. nu heb ik 2 dagen eerder mn ei gevoeld, dus w.s. cyclus van 26 dagen dus 8 augustus. nu ga ik 7 aug. naar de sauna, en nu zit ik erover te denken om daarom 7 aug als ik wakker wordt toch al een test te doen. wat vinden jullie? xxx
zo daar ben ik weer even..heb het net mijn moeder verteld...die was ook super blij...en verder willen we even niet dat iemand het weet voor volgende week donderdag...ik was met mijn moeder in de bruna en heb het boek zwangerzijn werkboek van haar gehad...thuis hebben we er nog ff lekker over gebept.. dreamer..ik snap dat je jarloers bent maar jij gaat het ook krijgen geloof me maar... de rest hoe is het hier verder...
Hoi, Je kan altijd een testje wagen 7 aug, maar de kans dat de test al positief is is waarschijnlijk niet zo groot... Overweeg je om niet naar de sauna te gaan als de test positief is?