@ Nen: Ow wat erg... nee mijn kind van 5 zou idd ook niet alleen uit school mogen komen hoor! @ Kim: Fijn dat het allemaal goed is gegaan weet je ook weer dat dat lukt balen dat je weer terug moet voor de babyplanet! Sjonge wat een verhaal zeg van die meid, ik kan er ook niet bij... dat voel je toch??
@ kim, balen dat de babyplanet dicht was! Maar je hebt wel de stap gezet om er samen met Ayden uit te gaan! Wat gek van die vroegere vriendin dat ze helemaal niets had gemerkt.. Je voelt op den duur de baby toch schoppen?
ja dat zou je denken he.. ik vroeg ook al heeft ze niks gevoeld.. waarschijnlijk heeft ze heel ver naar achteren gelegen maar dan nog :S het zit de hele tijd in mijn hoofd, kan er echt niet bij met m'n kop en dan beval je en heb je gewoon helemaal niks he.. ze wonen bij zijn moeder en zijn nu met spoed op zoek naar iets anders. pfff zal je maar gebeuren he.. en blijf me ook maar afvragen hoe ze nik aan har hebben kunnen zien. ze heeft dezelfde taille als mij.. vreemd vreemd vreemd
@ gaby wat super zeg. @ sammie dat doet pijn he.. Dikke knuffel voor jou @ emma en mum laat die beebs NU komen. Als de weeen nu beginnen heb je morgen voor het warm begint te worden jullie beeb
@ Kim: Ja idd vreemd vreemd vreemd... @ Ryanne: hahaha zou wat zijn hé... nou heb op teletekst gelezen dat het steeds koeler wordt, voor zondag geeft de NOS 18 graden op...
@ kim, ja dat is knap lastig dat ze nu niks voor die kleine hebben! Zelfs geen kleertjes, een wiegje, kinderwagen etc... Pff laat mij het maar gewoon weten!
hee meiden ik ben er ook weer! Ging goed vandaag, wel moe nu. Zal even eten koken, manlief nasi en ik macaroni. Houdt hij niet van nl. nasi heb ik kant en klaar gekocht, anders blijf ik bezig. Doet ie maar 2 dagen mee, hoef ik morgen niet te koken @Gaby, spannend zeg! @Nen, fijn dat je niet hoeft te werken! @Mecha, wij vinden de meubeltjes van Ikea niet zo mooi. Ook al op marktplaats gekeken maar niks leuks gezien. Aan opknappen/verven begin ik ook niet Naja zullen binnenkort wel een kamertje bestellen en gaan nu gewoon erg zuinig doen. Hebben een box gekregen van ex-baas van manlief. Maar vindt 'm echt niet mooi, zet 'm wel op marktplaats. Volgens mij is ie al heel wat jaartjes oud. manlief gaf me wel gelijk dat ik een nieuwe mooier vond. @Mum, morgen wel bevallen he! @Emma, spannend! Jammer dat Debby hier niet meer komt...
Hoi meiden, Ik ben helemaal door het dolle heen... Weet je nog dat we zaterdag de woning in de verkoop hebben gezet?!?! morgen hebben we de eerste bezichtiging.. Ik ben helemaal overdonderd!!! Niet normaal, maja betekent niet dat het al verkocht is, maar dat er wel mensen geintresseerd zijn
@ Red: Fijn dat het goed ging in het gezin vandaag! wat lief van de ex-baas van je man idd als je 'm niet mooi vind idd verkopen en die centjes mooi apart leggen voor een nieuwe box of een mooiere 2ehandse... Ja zal ik doen, ik ga gewoon morgen bevallen!! Hmmm Emma is al sinds vanmorgen niet meer geweest en Dreamer heb ik ook al ff niet gezien...
@ Juffie: Beter hoor dat jullie al kijkers krijgen morgen!! ik ga ff de boodschapjes halen... k vond het vanmiddag te warm...
Hoi @Mum en nen, zo jullie hebben heel wat afgekletst haha @kim, wat een vreemd verhaal ja je voelt het kindje toch bewegen?? is niet te missen lijkt mij. Echt heel vreemd.. En werd ze dan ook gewoon ongesteld ofzo? Ging het goed met Ayden in de stad verder? @nen, gelukkig hoef je niet te werken, lekker uitzieken maar. @Ryanne, ik hoop ook dat ie snel komt @red, dat is het met dingen die je krijgt he, je moet het maar net mooi vinden. Als je het niet mooi vind idd gewoon een andere doen. @all, nou heb niet meer kunnen slapen, zodra ik ga liggen gaat mn hart racen dus slapen wil niet. Wel even in bad gelegen en wat gelezen, hopelijk vanavond weer goed slapen vermoeiend die voorweeen steeds. Morgen komt mn moeder een dagje, gezellig
@Mum, ben er nog hoor shopse, wat ga je koken? @ Juffie, zo dat is snel zeg! Zou mooi zijn als ze een bod doen he
Ohja nog iets Freaky.. De supermarkt om de hoek bij mn school is vandaag overvallen.. Een gewapende overval om iets voor 12 uur.. Niet normaal joh. Voel me nu rete onveilig in Overvecht...
@ emma, solly..... @ juffie, oeh wat griezelig van die overval!! Wonen jullie in Overvecht? Daar ben ik geboren Ik moet altijd wel lachen om jouw bijnaam voor de kleine: pulletje
@ Nen Pulletje is westfries voor eendenkuikentje.. Mn man noemt mij altijd konijntje, hij is mijn lekkere kippetje en dan hebben we nu een pulletje
Ja ons huis staat op funda, maar ik ga geen straat noemen enz want als jullie allemaal gaan kijken terwijl jullie niet geintresseerd zijn kloppen de statistieken niet meer En dan weet de makelaar niet hoeveel mensen echt kijken