Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ juffie, haha wat leuk dat pulletje ook nog echt ergens voor staat!
    Van die statistieken snap ik wel.. Als het verkocht is, stuur je dan de link? ;)

2. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @juffie oh wat fijn dat jullie een bezichteging hebben al

@emma ze had de pil zoveel maanden doorgeslikt.
    gezellig dat je mams morgen komt

ik ben ervandoor, gaan straks naar maasmechelen, frank en mijn broertje gaan karten met nog wat mensen, ik ga lkker toe kijken
    fijne avond

3. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

DOe ik meis, Ik kan wel wat fotos een keertje spammen

Ik ga even stofzuigen enz want ja morgen is snel :D

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kim, je zou toch zeggen dat dat schade aanricht, maar blijkbaar niet! Bizar verhaal..

@ Juffie, ben erg benieuwd :) Vind je het spannend straks naar de vk? Ik hoop dat de kleine niet te erg is aangekomen.

5. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ik ben best zenuwachtig ja...
    Maar we zullen zien, kan er weinig aan veranderen he?

6. Hey meiden.. ben ik weer eens :) ben de afgelopen tijd met die warmte zo gaar en moe dat ik geen energie heb om te reageren. Heb ook telkens rugpijn en word een beetje gek van de hormonen.. ben zoo onzeker over alles ongeveer. Met de arbo weer overlegd dat ik voorlopig nog steeds 3,5 uur per dag blijf werken ik denk dat dat zo blijft tot ik met verlof ga.
    Maarre sorry dat ik ff niet reageer op jullie..
    Heb trouwens wel gedroomd dat mum aan het bevallen was :D helaas niks over emma.. wordt nu wel eens tijd meiden :p nverder ook dat ik zelf flinke weeen had en nog geen 30 weken was, ik hoop niet dat dat uit gaat komen!!
    Ik ga ff boodschappen doen nu!

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ juffie, jij hebt in ieder geval echt je best gedaan door geen suiker meer te eten voor zover mogelijk!

@ desiree, hee meid leuk dat je er weer bent! Vervelend dat je je zo onzeker voelt zeg.. Fijn dat je een goede oplossing hebt bedacht met de arbo

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik had trouwens weer iets lekkers zaterdag haha. We gingen in die bobslee attractie en dan zit je op een heel laag bankje met zo'n beugel in je schoot. We zijn amper onderweg en ik krijg kramp in een spier in mijn heup. AUWW! En ik kon geen kant op hahaha. Heb er nu nog spierpijn van...

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ga ook ff eten nu. Tot straks!

10. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hoi hoi

ben ik ook weer even.

ik heb niet alles terug gelezen want jullie kletsen wat af maar

juffie gaaf een bezichtiging morgen!! super hoeft wat je al zei niet de koper te zijn. maar een deze gaat het gewoon kopen! ik voel het aan me water.

en nen 2 eitjes!!!! wow dat zou geweldig zijn! ik duim voor je en ook dat die wachtdagen lekker snel gaan.

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel: wat goed dat yentle steeds beter aan de borst drinkt...moet een goed gevoel zijn dat het toch lukt omdat je zo graag wilde

@kim: lars wil ook steeds bij me zijn en pakt alleen mijn pink en slaapt het liefst bij me en naast me...volgens mijn kraamverzorgster kun je ze de eerste 3 tot zelfs zes maanden niet verwennen en moet je ze lekker bij je nemen en niet te lang laten huilen.....

@mumtobe: je mag onze verhalen overslaan hoor haha lees ze maar als je zelf bevallen bent...

@mariss: jemig zeg wat sneu dat je meissie nog in het ziekenhuis ligt...sterkte ermee meid moet erg vervelend zijn om haar zo te zien.

@emma: oh nog steeds voorweeen lees ik...hopenlijk komt het snel doorzetten hoor

@oma: vervelend dat je zo moe bent steeds zeg...snap dat je geen zin hebt in bloedprikken maar het is voor je eigen bestwil he. grappig dat je man ook sven noemde. was inderdaad onze tweede optie..

@sammie: beter laat als nooit maar nog gefeliciteerd met je verjaardag

@red: jee buikje begint te groeien..leuk hoor kun je trots mee showen strakkies....

@gaby: kijk in volle gang voor de bruiloft leuk hoor....ben je al wezen kijken voor een jurk?
    spannend joh hopenlijk is het jullie maand deze maand..

@agneta: is het aan het rommelen meid...ben benieuwd wanneer jullie kleine spruit komt...(ze moet nog ff blijven zitten hoor)

@ryanne: wat goed dat je bent gaan hardlopen. deed je dat voor de bevalling/zwangerschap ook al of ben je daar nu mee begonnen

@mecha; hoe is het meid niet meer misselijk?

@nen: *bos doet ff een bevruchtingsdansje voor nen en duimt heel hard dat de zwemmers verliefd worden op de eitjes hihi*

@juffie: veel plezier bij de vk...

@dees: meid lekker rustig aan doen en aan je rust denken hoor meid

zo jullie hebben wat afgeklets (ja ik komt ook te weinig om het bij te houden) moest 10 pagina's inhalen dus heb niet alles gelezen hoor sorry

heb vandaag besloten te stoppen met proberen lars aan de borst te leggen. het manneke is zo overstuur en wil echt niet happen. ik merk dat het me zoveel energie kost om hem zo te zien en daarna te kolven en te voeden en ik heb er voor mijn gevoel alles aan gedaan (zei de kraamverzorgster ook) dus hij krijgt vanaf vandaag de fles en ik hou tijd over zeg haha.
    hij is vannacht in de weer geweest en wilde niet slapen. hij had krampjes en wilde het liefst alleen maar bij me liggen. uiteindelijk zijn ze van 3 tot zes wakker geweest en daarna op de bank in slaap gevallen...(kon papa ook slapen op bed)

ik ga nu ff eten...

daaag

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Dank je agneta :) Ik hoop ook dat die dagen heel snel gaan!

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ bos, voor jezelf waarschijnlijk ook een lekker gevoel om de knoop door te hakken. Hoeft Lars niet meer overstuur te zijn bij een voeding en het scheelt jou een hoop tijd. Vervelend dat hij zo'n krampjes had. Wel heel lief dat hij dan zo dicht bij je wil zijn :)

@ all, mn eten is klaar. Ik ga eens even eten..

14. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ desiree rot dat je je zo voelt meid, ik ken het met die rug kon soms echt wel janken

@ bos ja vind ik ook, ze zijn nog zo aanhankelijk en merk gewoon dat hij heel rustig word als hij bij me is. Frank zei moet tie niet naar zijn bedje savonds inplaats van bij ons of in de box.. Maar hij wil savonds gewoon niet alleen op de kamer liggen en zelf voel ik me ook veel beter als hij bij me is.
    Doe jij lars wel savonds naar boven brengen
    wel fijn dat je nu weer genoeg tijd hebt. Lijkt me heel lastig als hij niet wil pakken. Hier gelukkig een gulzige drinker word zelfs vaak driftig als het hem niet snel genoeg gaat. Hihi :D

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Bos, jammer joh! Maarre als je alles eraan gedaan hebt, dan is 't helemaal prima toch! Heb je 't geprobeerd met tepelhoedje? Ga je afgekolfde melk geven of flesvoeding?
    Hoop voor je dat je vannacht goed kunt slapen!

@juffie, wat super! hopelijk is het snel verkocht!
    Benieuwd hoe 't bij de vk is.

Heb ons weekendje weg geboekt en we gaan naar Putten. gisteren wilde het boeken niet, nu dus wel.
    wilde hier nog in huis bezig maar vindt te warm, heb ook al boodschappen gedaan dus geef mezelf vrij af.. haha lekker boekje lezen straks buiten.
    Zal ff een ijsje pakken.

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Ow "gelukkig" je bent nog niet aan t bevallen :p
    Gezellig dat je moeder morgen komt, beetje afleiding is altijd goed!
    Haha ik en koken ;) nee vriendlief gaat weer een heerlijke salade maken!
    zal wel 1 van de laatste keren zijn, daarna maar weer aardappels groente en vlees eten...

@ Juffie: Je hebt toch wel door dat de straatnaam op je hyves staat hé? ;)

@ Kim: Gezellig dat jullie nog even lekker weg gaan!

@ Dees: Hihi was het een makkelijke bevalling? :p hoop idd dat het voor jouw niet uitkomt...

@ Nen: Auw... dat klinkt pijnlijk!

@ Bos: Wat jammer dat Lars nog steeds niet wil drinken aan de borst, maar wat je zegt
    je hebt je best gedaan en met de fles wordt hij ook groot!
    Sneu van de krampjes, hoop dat t snel over is!

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Wou ik net zeggen, want had het huis al gevonden op Funda :D

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Heeft weer een voorgevoel dat iemand een dezer dagen gaat bevallen :D (Woensdag) *

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sammie: Kan het niet eerder?? morgen ofzo :p

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Grrrr ik heb trouwens weer die verrotte !@#$ ongi pijn :( (heb ik altijd als het niet raak is.. :( )

Deel Deze Pagina