haha foei toch mum! wat een rotwerk altijd he, sokken sorteren. Hier heel veel sokken die enorm op elkaar lijken..
haha mum schaam je @nen ,ok gelukkig maar! pff mijn buik word echt mega zal even een foto erop zetten van net
@ Sterretje: Schandalig hé Ja drink 'm net leeg haha, t was best een flink glas! @ Nen: ja idd een rotwerk, hier ook veel "dezelfde" sokken... vriendlief draagt allemaal van die sneakersokjes, en ik ook maar ik draag maat 38-42 geloof ik en vrienlief maat 42-45 waarschijnlijk hoor ik hem vanaf nu weer een aantal keer vloeken s'morgens... dan heeft hij weer een sok van mij ertussen zitten haha... @ Emma: ben benieuwd naar je buik... die van mij groeit echt niet meer!
@ Nen: En dan zegt mijn vriend doodleuk, kan jij geen gekleurde sokken nemen? uhm nee ik ga niet met knalroze,gele,groene,paarse sokken in mijn sneakers lopen duh...
@emma ben benieuwd naar je buik meis! @mum groeit de jouwe niet meer? De mijne helaas nog wel, zal zo trouwens eens de nieuwe foto;s erop zetten, moest ik nog doen bedenk ik me nu, vind buikje genoeg in de weg zitten, dus mag ook wel stoppen met groeien nu! Zo ff wat te drinken inschenken nu, heb er dorst van!
@ Sterretje: Jouw buik hebben we ook al ff niet meer gezien nee... ben benieuwd!! nee ik heb echt het idee dat mijn buikje niet meer groeit... zal er even een foto van spammen... ff zoeken
@ mum, haha kan hij toch ook doen Ik heb een tijdje mijn sokken gemarkeerd door aan het boordje een stukje garen te naaien (paar keer er omheen zodat je een smal streepje krijgt). Maar ik blijf niet aan de gang, dus ben daar alweer mee gestopt haha
foto staat erin, als je goed kijkt zie je een voet aan de zijkant uitsteken haha. Ik ben ervandoor mams is er Doei!
39 weken precies: ik vind het niet heel veel veranderd... de weken ervoor issie niet echt gegroeid maar wel van vorm veranderd!!
@ emma, jee zeg jouw buik maakt inderdaad een groeispurt door de laatste weken!! @ mum, jouw buik is inderdaad niet heel veel veranderd.. Toch maar je piercings eruit gehaald?
@ Nen: Ja idd, hij kan ook zwarte sokjes gaan dragen, en vooral naar z'n werk... maja mannen haha waar je aan begint zeg je sokken markeren hihi... @ Emma: Tjee wat een buik zeg... voor iemand met jou figuur is het echt een megabuik!! heb je nu nog steeds je eigen broek aan?? @ Nen: Ja het balletje drukte steeds zo in mijn buik, en had zoiets van hij groeit nu niet meer dicht... heb nu achteraf (naja bijna achteraf ) spijt dat ik ze er niet meteen heb uitgehaald in het begin van de zwangerschap en ze gewoon een paar keer per week even erin en er meteen weer eruit om ze open te houden... heb er toch van die rare vlekken aan over gehouden
mum nog steeds je beeb binnen?! ja hier alles goed bij jou nog niet bezig? straks ga je nog overtijd.
@emma wow jou buik is echt groot geworden zeg! ik zie het voetje @mum wel van vorm veranderd ja! Vind het nog een mooie buik hoor1 @agneta, goedemorgen! Alles goed met je? Zo foto;s staan op de pc, nu nog ff in me album zetten! heb vorige week de laatste foto gemaakt!