Zo foto's van 32 weken en 35 weken staan in me album hoor, weet niet hoe ik ze hier krijg, dus jullie moeten daar maar ff kijken als je ze wilt zien
@ Agneta: Jeps nog steeds BIB, het rommeld vandaag iets of wat, maar heb niet het idee dat er iets gaat gebeuren... @ Sterretje: Thanx @ Nen: Ik weet niet precies waar die vlekken vandaan komen en waar het door komt maar k vind het wel heel lelijk...
@ mum, wie weet trekken ze wel heel snel weg na de bevalling. Of zijn het misschien pigmentvlekken door de zon?
@ Sterretje: Wow!! jij hebt een mooie buik!! echt heel mooi! @ Nen Ik hoop heel hard dat die vlekken gewoon wegtrekken... ik denk dat het gewoon door het oprekken van de huid is, mijn huid is ook heel erg dun nu daar, ik denk dat als het nog veel langer zou duren en ik had ze erin laten zitten dan waren ze uitgegroeid!!
@agneta, ja nog een paar dagen en we hebben gewoon ook de 37 weken bereikt, goed gevoel he! Thnx meiden! Nu maar hopen dat we niet als nog van die mooie straie krijgen
@ Nen: Nee idd niet... maja we zullen zien... Grrrrr ik wordt al een paar weken steeds gebeld door een onbekend nummer, en of er wordt meteen opgehangen nadat hij 1x is overgegaan of ik neem op en er word niks gezegd en dan is het ook echt net of ik niemand aan de lijn heb, want ik hoor echt helemaal niks! zo irritant!! en mijn vriend heeft het ook al een paar keer gehad!
@ Sterretje: Ik heb wel straie op mijn bovenbenen, borsten en kont maar op mijn buik helemaal niks!! gelukkig... nog een weekje inderdaad en jullie kleine vent mag ook gewoon komen!! ben jij eigenlijk ook lid van onze hyves?
Hier nog geen straie op buik ook, maar wel op me bovenbenen ook ja Hopelijk blijft het daarbij he! Nee ik ben geen lid van de hyves, wat is de link? Heb wel hyves hoor namelijk
goeiemiddag, @gaby wat vervelend meid, snap best dat je het er ff mee gehad hebt. @mum ik hoop dat het iets betekend maar het is tenminste iets he @kristel, ik heb bijna alweer een platte buik maar kan ook nog niet mijn eigen broeken aan, komt omdat mijn bekken nog te ver uit elkaar staan en ik dus niet de knoop dicht krijg. hopelijk vind je een paar mooie kleren als je gaat shoppen @de rest hoi hoi ga niet op alles regaeren, want heb niet veel tijd. net intake gehad van het consultatiebureau hier thuis. was een aardige vrouw. en straks om half 3 moet ik in het ziekenhuis zijn met ayden. hopelijk is alles helemaal goed met hem. hij ligt nu heerlijk in zijn wippertje hier op de bank weg te tuttelen met zijn speen.
@kim succes strakjes in het ziekenhuis met ayden! Hoop dat alles goed is met hem! Maar bij de echo was alles goed toen toch, dus komt vast helemaal goed meis!
@ bos nee niet meer misselijk maar die pijn in me rug is niet te harden ik trek het echt niet meer @ red .. tja dan word het inderdaad maar zuinig doen want de kamers zijn niet te betalen tegenwoordig. @ de rest ik ben op werk dus ik kan niet alles zo terug lezen .. ik doe me best het later nog ff terug te lezen groetjesss
@ Sterretje: Jong-en-zwanger - Hyves.nl @ Kim: ja idd het is iets, helaas heb ik al ff geen harde buiken meer gehad dat probleem met mijn bekken heb ik nu ook al, anders had ik best nog een paar (lage) broeken aangekund... Succes in het ziekenhuis straks... @ Nen: Tja k weet niet maar laten ze dan in ieder geval iets zeggen!! Ik ga even de was uit de wasmachine halen en ophangen/in de droger doen dus ben wel ff weg... niet denken dat ik aan het bevallen ben hé hihi
@ mum, ja je hebt helemaal gelijk hoor. Is voor jou ook erg vervelend. Hopelijk houdt het gauw op of kom je er achter wie je steeds belt..
Ik ga me weer ff proberen tot die schoolopdracht te zetten... Als ik me rond 15u nog steeds beter voel qua buikpijn ga ik gelijk maar ff die clomid halen en de afspraak afzeggen..
@ Nen: ja idd, het is erg vervelend... ik heb het ooit gehad toen werd er ook niks gezegd maar toen hoorde ik duidelijk op de achtergrond mensen grinniken enzo en toen heeft een vriend van mij een keer opgenomen en met een turks accent, en net als samson en met een belgisch accent tegen diegene staan te praten (ik rolde over de grond van het lachen) toen heeft ie opgehangen en ik ben nooit meer terug gebeld hahaha!! Succes met je schoolwerk! Zo de was hangt weer de andere helft ligt al in de droger, volgende was staat weer aan, heb de schone was van zolder opgevouwen en in de kast gelegd, de gordijnen (van achter) hangen weer en nu ben ik moe hahaha... zometeen alleen de was die nu in de wasmachine zit de droger in gooien en aanzetten en dan staat er nog 1 hele volle wasmand met schone was die gevouwen moet worden maar k weet niet of ik me daar vandaag nog toe kan zetten... Als vriendlief dan straks even stofzuigd en dweilt dan is hier alles spik en span heb er trouwens nog maar een glaasje bitter lemon bijgepakt dat was het koudste wat in de koelkast lag en dat had ik ff nodig!