Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Mum: Haha, zijn je sokken nog niet stijf geworden dan? :D Jij moet volgens mij wel een mega wasmand hebben :D Die van mij zit telkens na een kleine week al propvol :)
    Je buik is idd wel van vorm veranderd
    Jij bent weer bedrijvig ség, ik heb nog niets gedaan haha, pfff. Mijn nesteldrang is nog heeeeeeel ver te zoeken hihi. Gelukkig is het hier nooit echt vuil ofzo, wel eens een stofje maar dat is het dan. Kan ook niet anders met zo'n vent als die van mij :D Die wordt al gek als er iets niet op zijn plaats ligt :)

@Emma: Hier ook geen Mexicaanse griep in de omgeving. Voor zover ik weet toch.
    Idd, je buik is echt groot aan het worden :)

@Sterretje: Mooie buike meid! Valt nog goed mee hé, van grootte.

@Kim: Succes in het ziekenhuis, alles zal wel goed zijn met Ayden. :)

tIs hier zo lang zo goed gegaan met gezond eten, maar de laatste drie dagen is het om zeep. Ik heb echt zoveel chips gegeten, de laatste dagen :) kDenk dat ik snel zal bijkomen nu. tZal niet bij die 2 kilo blijven :( En ik was nog zo trots.
    kHeb al wel heel veel fruit ingeslagen. De chips is bijna allemaal op, en dan ga ik mezelf verplichten om er geen meer te kopen. Mmm, of dat gaat lukken ... :p

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Hilli: hoezo zouden mijn sokken stijf geworden zijn? ze waren al wel gewassen hé :p
    ik was wel regelmatig hoor :p alleen de schone was blijft vaak wat langer liggen hihi...
    hier is het gelukkig ook niet echt vuil hoor, gewoon alleen een beetje achterstallig
    werk wat er ligt..
    als hetgeen waar ik vandaag last van heb geen nesteldrang is dan weet ik het ook niet haha!
    je mag nu best wat aan gaan komen hoor, geen zorgen om maken om die chippies
    is helemaal niet erg hoor... aankomen hoort bij de zwangerschap en vreetbuien ook :p
    lekker aan toegeven en die kilo's gaan er na de zwangerschap wel weer af!
    ik wou dat ik nog chips kon eten, ik heb er trek in maar krijg er ontzettend maagzuur van :(

3. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    ow hehe, ik dacht dat je vuile sokken al 4 weken in de mand lagen :D Daarom :D

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Hilli: Ow nee getver! bah! hihihi... ze waren wel schoon :D

5. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Hee allemaal!

@ Mum.. nog steeds niks bij jou :).. wordt nu we een keertje tijd he!

@ Striae.. ik heb het op mijn zij en buik helaas.. gelukkig dan weer niet op kont of benen.

@ Vreetbuien.. ik heb ze ook sinds deze week.. kon geen stroopwafels meer verdragen ivm maagzuur dus nu aan een pak bastonge koeken.. heerlijK!

@ Kamertje.. ons baby kamertje is nu bijna helemaal af.. wat vinden jullie ervan??

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    het is echt weer rustig zeg... Ik ben al ietsiepietsie verder gekomen met mijn schoolopdracht! Gelukkig echt helemaal geen darmkrampen meer (klopklopklop) dus ik ga zo ff de clomid halen en mijn afspraak afzeggen. Kan ik gelukkig morgen en overmorgen ook nog even werken..

Tot straks!

7. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Ukkie: Mooi kamertje :D Als ik een meid krijg, dan ga ik die bloem ook halen :D Is het een jongen, dan worden het die spookjes denk ik :D
    Vanwaar heb je die rieten mandjes? Die vind ik wel heel mooi.

8. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Hilli.. dank je! Die manden komen van de baby-dump.. zijn van handed-made.. ik heb een groene, roze en lime en ook nog een roze in de commode.. ze hebben ze in allerlei soorten en maten!

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: Nope nog niks, hij/zij zit al de hele dag met zijn/haar kont
    te wiebelen maar wil er toch blijkbaar nog niet uit :(
    Had de foto's van jullie kamertje op hyves gezien, echt een super leuk fris
    meidenkamertje :D

@ Striae: Ik heb het op mijn kont precies op de plek waar een bikinibroekje overheen
    valt en op mijn bovenbenen is het heel minimaal, op mijn borsten is het aan de onderkant
    dus ik heb het gelukkig alleen op "onzichtbare" plekken...
    ik wou dat ik nog zo lekker kon vreten... heb overal trek in maar krijg van het
    minste geringste maagzuur :(

@ Nen: gelukkig voel je je weer beter :D hoop dat het nu gewoon wegblijft...

@ Hilli: Spookjes? hebben ze die ook bij de ikea?

10. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    #54590 ukkie2009, 25 aug 2009
    Laatst bewerkt: 25 aug 2009
    @ Mum.. foutje ;)

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: heb je even gepb-d ;)

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Zo daar ben ik alweer :) was alleen mijn pinpas vergeten dus heb niet gelijk boodschappen kunnen doen. Silly me... Nu moet ik er straks weer uit..

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Ow dat is balen dat je er zometeen weer uit moet...

ik zit even aan een cup-a-soupje, tja ik ben een uur te vroeg maar t gaat er goed in...

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mum, haha lekker toch :) Welke smaak vind je het lekkerst?

15. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Mum.. haha.. lekker toch.. en beter dan bastonge koeken zoals ik doe ;)

@ Nen.. vervelend meid!

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Zit nu aan een veilig kippensoepje :p ben niet echt een soepklant, dus heb ook niet echt voorkeur, maar zag het nu staan en had er even trek in...

@ Ukkie: nou ik wou dat ik ze in huis had haha dan had ik die ook naar binnen gewerkt haha...

ga nu nog maar even een nectarine pakken...
    krijg ik ook maagzuur van, maar heb ik nu alweer door t soepje :(

17. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    he.. even een vraagje... weten jullie al wat jullie doen qua versiering in tuin e/d en gaan jullie voor de traditionele beschuit met muisjes of wordt het iets anders??

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ ukkie, leuk kamertje!! Kun je je al voorstellen dat daar over een tijdje jullie kleine poppetje in ligt?
    Supergoed nieuws voor Eva, Eva-man en Senne trouwens!

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @nen he dat is balen, moet je nog een keer!

@ukkie, hier word het denk ik cake met slagroom en muisjes hihi
    Geen droge beschuiten voor mij haha
    Versieringen wil ik zo;n ooievaar die door de ruit vliegt, verder mag manlief dan slingers enzo gaan halen, want mocht het zelf niet mee nemen van hem, dus ben benieuwd, laat me maar verrassen

@mum lekker gezond toch, hier ook maar aan de druiven gegaan ipv de lekkere snoepjes die ik zag staan!
    Balen dat je overal zo het zuur van krijgt zeg, ga maar lekker aan de rennies, die helpen bij mij echt super!

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: Hier geen bord in de tuin, maar een ooievaar "door het raam" en daarboven
    komt een "was"lijn met daaraan de naam van ons kindje en wij doen beschuit
    met muisjes en slagroomsoesjes met glazuur en muisjes een beetje afwisselen voor
    onszelf :p

en jullie?

Deel Deze Pagina