Vervelend dat je van alles zo het zuur krijgt mum. Hopelijk heeft de kleine goed geluisterd naar je vriend en kun je binnenkort weer alles eten
Wij willen ook voor zo'n ooievaar door de ruit gaan en dan zit ik inderdaad met de naam.. waar we die laten.. Zelf had ik ook het idee om soesjes te maken met glazuur en muisjes.. erg leuk en makkelijk!
@ Sterretje: Die ooievaar is bij de xenos maar 19.95€ vriendlief gaat hier verder ook de versieringen halen als ons kindje er is, anders moeten we alles dubbel kopen, en dat wordt een beetje te gek... heb al wel blauwe en roze ballonnen in huis! Rennies helpen bij mij niet, overdag kan ik het gelukkig nog wel redelijk hebben maar als ik het heb als ik naar bed ga dan pak ik een slok Gaviscon en dan lukt het gelukkig ook wel...
@ Nen: hihi dan moet ons ukje wel op gaan schieten als hij/zij vandaag nog geboren wil worden... ik denk dat deze dag gewoon voorbij gaat met Bibje... @ Ukkie: ik heb de letters van de namen (allebei 6) uitgeknipt uit roze en blauw papier die plak ik straks met fotoplakkers op 6 rompers (sorry knarboor heb je ideetje gepikt, kon nergens t-shirtjes vinden ) en dan hang ik ze aan een roze of blauwe zijden lijn met roze of blauwe knijpertjes... heb 'm gister even in elkaar gezet voor als het een meisje zou zijn en het zag er echt superleuk uit
@ Mum.. ja klopt.. ik zag die ooiebvaar bij Xenos.. mooi goedkoop en groot gelijk dat jullie dan pas de versiering halen! Anders zou het een dure grap kunnen worden.. wel erg vervelend van je maagzuur! Gelukkig heb ik daar geen last van ( of nog niet) Wanneer is het bij jou begonnen?
@ mum, ik ben heel benieuwd naar je creatieve waslijn Ziet er vast erg leuk uit! Heb je nog last van de harde buiken?
@ Ukkie: ik heb het toch echt wel even, misschien al wel vanaf 25 weken ofzo... Van mij mag je het ideetje wel pikken hoor we wonen niet bij elkaar in de buurt, als je in dezelfde straat zou wonen zou ik het niet zo leuk vinden haha Ik had zonder dat ik het wist hetzelfde idee in mijn hoofd als knarboor maar dan met t-shirtjes, maar die kan ik nergens vinden in het wit en in een klein maatje of het werd te duur, dus heb ik het idee om het met rompers te doen een klein beetje van Knarboor gepikt @ Nen: Zal zo even een foto spammen, heb de naam weggekleurd met paint, het effect is wel weg maja dan hebben jullie een idee... Harde buiken zijn minder naar mijn idee, maar let er heel eerlijk gezegd niet meer zo op omdat ik ook steeds bezig ben tussendoor!
Tadaaaa..... en zo kan ik 'm dus ook in het blauw in elkaar zetten Rompers zijn maat 62/68(? ze vallen erg klein uit) van Dirkje, ik heb ze gekocht bij de Jola voor 1.95 per stuk dus duur is het niet alleen het uitknippen van de letters van de namen is ff een karweitje...
@ mum.. gelukkig maar.. moet nog wel even een plekje bedenken waar ik die waslijn dan ga ophangen het kan er niet boven.. we hebben 3 ramen van 90 cm beneden voor en dan een betonnen rand die daaroverheen loopt dus lastig.. ben benieuwd naar je foto @ All.. waar is dreamer eigenlijk.. die zie ik nooit meer.. of mis ik haar steeds
@ ukkie, ik denk dat je haar steeds mist Je kunt de rompers ook van boven naar beneden hangen? Als dat beter uit komt met het raam..
@ Ukkie: Dreamer is vanmorgen nog online geweest Hmm das idd lastig kan je 'm niet in de tuin hangen? enige nadeel is dat je dan misschien door het weer de rompers daarna niet meer kunt gebruiken... Thanx het hele idee is natuurlijk weg nu je de naam niet kan zien, maar als je die wel kan zien issie nog véél leuker haha.. @ Nen: ja klopt dat is voor de kat hihi, die springt niet in de box maar op de randen dus haha ziet er zeker maf uit?
zo heb de wasmand met schone was die nog op me stond te wachten maar mee naar beneden gesjouwd en ga nu maar even op mijn gemakje vouwen! dan is echt ALLES gebeurd ben nog wel gewoon hier hoor
@ nen.. dat is ook een goed idee.. ik zal het er eens met manlief over hebben.. Regen.. hier de hele dag al het begint nu echt op te klaren! @ mum.. ideaal van die zilverfolie! Eef had allemaal balonnen in de box liggen.. ook voor de kat.. wij gaan volgende week de box ophalen.. maar eens even kijken wat wij er aan gaan doen..
@ mum, slim idee hoor! Ik vroeg me al af waarvoor het was haha. Ik moet ook iets slims bedenken als wij hier een box neerzetten. We hebben 3 katten die zeker weten het liefst op dat lekkere zachte boxkleed gaan liggen...