Hoi meiden!! We kunnen Chanell morgen weer ophalen!! Ze heeft bewezen reflux..Dus moeten een paar dingen aapassen.. Ben heel blij dat het niks ernstigs is.. Morgen krijgen we de uitslag van de EEG.. Maar daar zal hoop ik verder niks uitkomen Zijn er inmiddels al meiden bevallen ?! @emma..Wauw wat een mooie en grote buik!! Hou je het nog een beetje vol?? @mum jij hebt ook echt een mooi buik zeg?!! Ik ben jaloers ik wil ook zo'n zwanger buik hebben haha.. Meiden ik ben der weer vandoor..Gaan even opruimen boven en beneden het is een bende (schaam schaam) En dan eten en dan weer snel naar Chanell.. Liefs marisss
@ Ukkie: Ballonnen heeft hier geen zin aangezien meneer (de kat) dus niet IN de box springt maar het leuk vind om over de randen te balanceren waardoor dus wel zijn nageltjes in de box staan maar zolang hij de folie ziet liggen gaat hij er niet op, maar ow wee als ik het weghaal, dan zit ie er zo weer op dat weet ik zeker! helaas doet hij het alleen als we er niet bij zijn dus ik denk dat wij de folie er straks ook gewoon opleggen als de kleine er is en we gaan weg, en snachts er ook maar op @ Nen: Dat doet die van ons dus net niet... dat had ik wel van 'm verwacht! maar hij gaat er niet in! vaag beest...
@ Mariss: Wat een supergoed nieuws dat Chanell morgen mee naar huis mag! reflux is niet niks maar idd gelukkig niks ernstigs, en met een paar aanpassingen goed mee te leven gelukkig! moet ze er wel ooit aan geopereerd worden? Zullen we het zo doen mariss? jij mijn buik en ik ons kindje? hahaha Schaam je niet dat het een bende is, je had de afgelopen dagen wel wat anders aan je hoofd dan poetsen en opruimen!!
@ Mum.. haha gek beest.. ben benieuwd hoe onze kat het gaat doen.. een voordeel is dat als wij er niet zijn en snachts hij niet in de woonkamer komt
@ Ukkie: Ja dat scheelt idd al... bij ons kan de kat nergens anders dan alleen in de woonkamer... we hebben een open keuken en als ik 'm in de gang doe kan hij naar boven... onze kat komt ook niet buiten!
@ mariss, oh wat fijn dat Chanell naar huis mag morgen!!!! Eindelijk je kleine meid weer thuis Gelukkig is het niks ernstigs en kan het met enkele aanpassingen verholpen/voorkomen worden. Logisch dat je nu ff niks aan je huis hebt gedaan. Jullie hadden nu wel wat beters te doen!!
@mum Nee ze groeien er wel overheen zeg maar.. Totdat ze een beetje vast voedsel krijgt.. Oh ja is goed hoor!! kom je de buik brengen of moet ik het zelf ophalen? hahaha
haha het is maar goed dat ik die wasmand nu nog even opruim, onderin vind ik namelijk alle slabbers waarschijnlijk had ik me rot gezocht naar die dingen als de kleine er al had geweest hihi...
@ Mariss: haha kom maar ophalen mijn oude oppaskindje had het ook, die moest er wel aan geopereerd worden helaas, maar is nu ook helemaal goed gekomen!!
hoi hoi zijn weer trg van het ziekenhuis. ayden was helemaal in orde. hij vond de ecg scan niet zo leuk vanwege die plakkers die van zijn blote lijfje afgetrokken moesten worden. en na de echo had hij het helemaal gehad omdat hij de hele tidj wakker werd gemaakt. ben dus super blij mijn vroegere kinderarts die we dus nu ook hadden had vandaag zijn laatste dag op de poli. zegt tie nou ben ik voor het eerst poli opa geworden haha. ik was zijn eerste patient die nu een kindje had gekregen. vond tie wel heel leuk. ik ben alleen zelf nog wat te weten gekomen over mezelf. we hadden het over de bevalling en dat alles goed was gegaan en ahcteraf er iets te veel heisa gemaakt was over medicatie en al dat soort dingen.. en toen zei die dat ik niet moest vergeten dat mijn aortaklep niet helemaal goed was.. dus ik vroeg huh.. ze hebben daar toch alleen vlees vanaf gehaald voor het gaatje te dichten?? maar schijnbaar is die tijdens de open hart operatie toch wat beschadigd. maar dat wist ik dus helemaal niet. zo kom je ook nog is wat te weten he. ik ben er weer vandoor want ayden moet eten en moet nog spagetti maken.
@mariss, wat fijn dat ze morgen mee naar huis mag, is echt super nieuws, geweldig voor jullie zeg! @mum ja die hadden wij ook bij de xenos gezien, is tenminste nog een leuk prijsje ook! Wat een leuk idee die rompers, ben erg benieuwd naar de naam nu hoor! Onze naam is ook 6 letters @box hier ook 2 eigenwijze poezen, dus ook balonnen in de box Gelukkig helpt het wel, pas knalde er een toen ik boven was, dus snel naar beneden, stond er eentje met zeer angstig lijf onder de tafel, dus die was wel goed geschrokken gelukkig! Hier weer eens last van die vervelende krampen, dus ga lekker met een boekje in bad, dat helpt altijd geweldig! Krijg vanavond visite van 2 collega's dus denk dat het tot morgen word! @emma en mum ik hoop dat het vandaag echt bij jullie gaat doorzetten en dat we morgen mooi beebjes nieuws mogen hoor! *doet nog even een bevallingsdansje* @kim hoe was het in het ziekenhuis met Ayden, ben erg benieuwd hoor! Meiden fijne dag verder!
@ kim, wat een goed nieuws dat met Ayden alles in orde is! Wel logisch dat hij niet zo blij werd van die plakkers... Ben je geschrokken van het nieuws over je aortaklep?
@ Kim.. fijn dat alles goed is! @ All.. ben er ook vandoor.. manlief ophalen, spagetti maken en dan naar yoga.. ben er dus w..s ook pas morgen weer. Fijne avond allemaal!
@ Kim: Super dat Ayden helemaal in orde is! is toch een fijn gevoel als alles gecheckt is lijkt mij... Wat leuk dat de arts zo reageerde over dat ie "opa" is geworden Tjee dat is wel ff een grove fout die ze gemaakt hebben dan, ze hadden jou daar toch over in moeten lichten of niet? hoop niet dat er extra risico's aan vast zitten voor jouw... @ Sterretje: hihi jullie ook 6 letters? wil je de eerste letter verklappen? mag via pb hoor... Haha net goed dat jullie kat zo geschrokken was van die ballon dankje voor je bevallingsdansje hoop dat ik je morgen de naam kan laten weten
@nen Ja eindelijk.. We mochten haar ook nog een paar dagen langer laten blijven, want dan konden ze nog kijken hoe ze op de voeding reageert.. Ik zo nee ik neem haar morgen gewoon mee naar huis, want ze is verder helemaal gezond.. Nou dat was ook wel goed zei de dokter.. @mum Nou ik kom er aan hoor!!! Oh nou ze hebben er verder niks over gezegt over dat opereren..Dus ik weet het niet eigenlijk..Mischien omdat het bij je buurmeisje niet overging?
@ Mariss: Okeej zie je wel verschijnen hihi... Ow nee het is volgens mij ook geen standaard procedure hoor die operatie... bij mijn oppaskindje ging het ook gepaard met zware epilepsie en het angelman syndroom dus was een hele andere situatie! hij had een spastisch slokdarmklepje!
zo eten staat op, nu alleen nog ayden eten geven, is de eerste keer dat hij zich na 4 uur nog niet gemeld heeft. normaal om de 3 uur. zal hem zo maar wakker maken. @nen ik ben niet echt geschrokken, had alleen zoiets van oh @mum ik heb er eigenlijk niet over door gevraagd. of het een risico ofzow heeft.zal ik volgende keer aan mijn eigen ars is vragen een collega van mijn broertje is deze week overleden, hij is verdronken toen die uit een boom sprong ofzoiets. was net 1 week eerder trg van afganistan en zat in het zelfde pelaton als mijn broertje. hij was pas 23. zal je maar gebeuren zeg
@ KIm: Ayden is vast doodop van de onderzoeken dat hij zolang doorslaapt Hoop dat het verder geen risico's met zich meebrengt voor jouw! Dat is ff schrikken zeg van die collega van je broertje, wel een raar verhaal dattie verdronken is toen hij uit een boom sprong