Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Goeiemorgen meiden :)

Ik zie dat er nog twee BIB-jes zijn :p

@ kristel, wat vervelend zeg die onzekerheid over Yentle. Ik hoop dat het geen reflux is en dat de osteopaat iets voor jullie kan betekenen. Kan me voorstellen dat je je soms even geen raad meer weet, maar zo te lezen doe je hard je best om erachter te komen!

@ desiree, wauw wat heb jij een prachtige buik zeg!!!! *stiekem beetje jaloers....*

@ emma, hij heeft volgens mij niet gezien dat we de opdracht uit andere opdrachten hebben samengesteld. Het scheelt namelijk dat hij die opdrachten al lang geleden heeft nagekeken en hij onthoudt dat soort dingen niet. Echt een warhoofd tot en met.. Maar nu dus nog meer druk. Bah :(

@ all, sorry als ik iemand vergeten ben! Gisteravond ging het weer helemaal verkeerd. Kreeg weer enorme buikpijnen! Vanmorgen leek het beter te gaan dus ik heb me beter gemeld op mijn werk, maar nu toch weer buikpijn :( Maarja ik ga me niet nog eens ziekmelden. Dan maar even doorbijten.....

2. @ kim hoelaat sliep ie gister?
    Hier krijgen we de nachtfles maar niet uitgesteld. Regelmaat is nog steeds ver te zoeken. Ze drinkt 5 of 6 flessen per dag. Meldt zich wanneer het haar uitkomt (lees na 3 uur, na 5 uur of pas na 6 uur) dus elke dag is anders. Gister om 23.00 de laatste fles, toen om 3.30 en om 7.15

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ ryanne, goeiemorgen :) Heb jij veel striae overgehouden aan de zwangerschap?

4. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

hoi meiden, kleuters spelen lief buiten.. Pulletje is rustig vandaag gelukkkig maar!!! Vanmiddag komt een vriendin op visite ben erg benieuwd wat ze van ons huis vind... Bij jullie ook alles goed? Nen hard aan het werk?

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: Ja onze beebs laten idd op zich wachten, de andere beebs met uitzondering van Yentle
    zijn eigenlijk vrij onverwachts geboren!
    @ Ryanne: Goeiemorgen :D Hmm okeej het kan dus wel een hele tijd duren voor die vlekken wegtrekken...
    naja niks meer aan te doen helaas :(
    @ Nen: Balen meis, dat je je weer zo beroerd voelt!! hoop dat je het een beetje trekt
    op je werk straks!
    Ik ga even douchen (had ik nog niet gedaan omdat ik benieuwd was naar Emma, en
    ik jullie niet nog langer wilde laten wachten :p)

Straks weer op controle bij de vk...

tot zo...

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ juffie, ja ik ben net opgestart en ga hard aan de slag. Waarschijnlijk vanavond na mijn werk ook nog wel even, want anders ben ik bang dat ik donderdagnacht de hele nacht door moet halen...
    Gezellig dat vanmiddag een vriendin naar jullie huisje komt kijken :)

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mum, ben benieuwd hoor wanneer jouw beeb geboren wordt! En die van Emma ook :)

Douche ze!

8. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ mum en nen goeiemorgen

@ mum mag een kat geen pijn doen hihi ;)

@ ryanne ik ging om 12 uur slapen hij heeft om 23.30 gehad om 3.30 en om 6 uur
    overdag kan ik er de bijna de klok op zetten en meld tie zich echt om de 3 uur maar wat ben ik blij als hij nog maar 1 voeding nodig heeft s'nachts

ik ga maar is douche want stink echt naar babykots hihi

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kim, dat ruikt niet lekker haha. Kan me voorstellen dat je blij bent als je er nog voor maar 1 nachtvoeding uit hoeft. Geeft jullie ook wat meer rust.

10. te veel ;)
    Op mn linkerbovenbeen, op mn buik en op mn borsten. Ben elke dag flink aan t smeren maar helaas nog geen verschil

@ kim en mum bleh, wat een stinkerds :p

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ ryanne, wat vervelend.. Van zon schijnt het toch ook sneller over te gaan? Misschien helpt het om onder de zonnebank te gaan dan...

12. ik was juist bang dat het dan erger werd. Had graag onder de zonnebank willen gaan maar durfde niet.
    Zal eens googlen

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ ryanne, zou wel lekker zijn als dat helpt he. Lekker ontspannen, bruin worden en striae wegwerken in 1 klap :)

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

@mum en emma, nog niets?
    He wat jammer zeg!
    Nog ff verder wachten!

@kristel hoop dat je ze snel te pakken krijgt zeg!
    Hoop maar dat Yentle geen reflux heeft, zo zielig!
    Dikke knuffel meis!

@ryanne, nee best lastig soms zeker als je nog geen regelmaat hebt met Frederique
    Wel fijn dat je er snachts iig maar 1 keer uit moet nog!
    Volgens mij word straie juist erger van zon hoor, dus zou geen zonnebank doen als ik jou was!

@nen wat rot van je opdracht zeg, echt balen!
    Hoop dat het allemaal nog gaat lukken succes!

@gaby, is jullie keus dan toch, lekekr voor 2 gaan als jullei dat willen!
    Werkse vandaag!

@desiree, shopse!
    En heel mooi buikje zeg!

@juffie, veel plezier met je vriendin, en fijn dat de kleine wat rustiger is nu weer hoor!

@kim hup douchen dan jij ja, die luicht is niet lekker om om je heen te hebben!
    Wat fijn dat alles goed was bij de arts gister zeg
    Wel raar dat je iets over jezelf opeens nog te weten kwam zeg!

@mariss, een hele fijne dag vandaag, lekker genieten van dat chanell weer mee naar huis mag!

@sammie, goedemorgen meis, jij was er vroeg bij vanmorgen!
    Leuke droom trouwens hihi

@dreamer, goedemorgen ook, fijne dag meis!

Hier lekker uitgeslapen ook, had vannacht weer aardig wat last van kramp, maar rond een uur of 9 helemaal over weer, dus ook hier nog geen tekenen van een beebje 8)

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ sterretje, vervelend van die krampen. Maar de kleine moet bij jou eigenlijk nog eventjes blijven zitten he...

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @nen 6 dagen nog!
    Ben aan het aftellen, heel slecht maar kan er niets aan doen
    Hoop zo dat het met 37 weken geboren mag worden
    Weet dat ik het mezelf nog heel lang ga maken mocht het 2 weken overtijd zelfs worden, maar met al die krampen steeds en voorweeen heb ik het best gehad en leef ik echt naar die 37 weken toe!

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ ster, kan ik me goed voorstellen meid. Zal wel veel energie van je vragen als je steeds die krampen en voorweeën hebt. Zeker als ze 's nachts komen en je daardoor slecht slaapt. Ik hoop dat de kleine dan niet al te lang meer op zich laat wachten!

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Thanx :D ik ben ook echt reuzebenieuwd :p

@ Kim: Goeiemorgen :) Ik heb de kat niet geraakt hihi... maar hij is wel
    goed geschrokken :p
    Hé bah, wat zal jij stinken zeg :p

@ Sterretje: Haai.. Ja we moeten idd nog maar even geduld hebben... :)
    jouw kleintje moet nog maar gewoon een weekje blijven zitten hoor!!
    enne hij moet maar gewoon op zijn beurt wachten :p

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mum, emma en ster: straks bevallen jullie nog alledrie tegelijk!

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Tja dat kan ook nog zeg!! zou wat zijn...

Deel Deze Pagina